Bilim insanları son dönemlerde yepyeni buluşlara ve icatlara imza atıyorlar. İçlerinde ölümsüzlüğü bulmaya çalışanlar ve bu konudaki çalışmalarında ilerleme sarf edenler de bulunmakta. Birkaç yıl önce bazı ölüleri çeşitli deneyler ile hayata geri döndürmeyi başardılar. Fakat bu çalışmanın birtakım eksik yönleri bulunmaktaydı. Peki bu insanlar neden ölümsüzlüğü bulmak ve sonsuza kadar yaşamak istiyorlar?
İnsanlar hep daha fazlasını isterler. Daha fazla yaşamak, daha fazla tüketmek, daha fazla dinlenmek, daha fazla uyumak, daha fazla para kazanmak... Bu isteklerin çoğu insanın kendi çıkarları içindir ve insan kendi çıkarları için her şeyi yapabilir.
Peki ya bu ölümsüzlük, cidden iyi bir şey midir? Düşünsenize sonsuza kadar hiç yaşlanmadan yaşıyorsunuz; çalışmak için, dinlenmek için, sevdiklerinize ve kendinize vakit ayırmak için, gezmek için bolca zamanınız var. Bolca anı biriktiriyorsunuz. Ne kadar güzel, değil mi?
Değil, arkadaşlar. Hem de hiç değil. Dünya nüfusu trilyonlara ulaşacak; yer sıkıntısı, besine ulaşma sorunu, küresel ısınma, çevre kirliliği, su kıtlığı, artan hastalıklar, mutant virüsler, artan yangınlar... Bunların hepsi ölümsüzlüğün bulunmasının sonucunda ortaya çıkacak. İnsanların ölümü düzenin bir parçasıdır ve insan ölmezse düzen bozulur. Demek istediğim insanların katledilmesi değil elbette. Demek istediğim insanlar ölümsüz olursa gittikçe yeni insanlar türeyecek ama kaza geçirenler vb. hariç kimse ölmeyecek. Bu büyük bir sorun değil mi sizce de? Eğer dünyaya sığamayan insanlar için yaşama elverişli bir gezegen bulunmazsa evet, büyük bir sorun.
Neyse arkadaşlar, bu kadar bilimsellik yeterli. Ben de bu fici bu teorime odaklı olarak yazıyorum, iyi okumalarrrr<333 Destek olanlara şimdiden çook teşekkür ederimm.
Reklam yorumu yapmayın!!! I don't want to see adverts in the comments.
🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
If The Immortal Dies | MinChan
Fanficİnsanlar kendi çıkarları için her şeyi yapabilirler. For @noisyplace and @stayfoxny