De tijd gaat zo snel Subhana'Allah. Ik ben al inmiddels 15 jaar geworden ik zit nu in het 2de ASO (vwo). Het gaat best wel goed ik haal goeie punten en doe goed mee tijdens de lessen. Tja als je 15 bent moet je in het 4de zitten normaal gezien maar ik ben 1x blijven zitten plus nog van richting veranderd, maar voor mij maakt het echt niet uit. Er zijn mensen die nog veel ouder dan mij zijn ik hoef mij echt geen zorgen over te maken.
Ik heb geen contact meer met Romayssa, ik wou het gewoon afsluiten bij haar. Ze deed ook raar tegen me en sprak met niet meer, ze gedraagt haar ook heel anders wanneer ze voor Sinan was. Ja haha dan hoef ik je echt niet meer ik wil echt niet omgaan met mensen die veranderen voor andere mensen. Dus ik had maar besloten om ons contact te verbreken, soms likte ze mijn video's die ik plaatste je weet wel mijn islam account op TikTok. Dus ja ze zit nu in het 3de BSO (vmbo) in de zorg.
Mijn klasgenoten waren dit jaar heel erg fijn ook vond ik. Ik kreeg alle rust die ik nodig had, mensen hielpen elkaar, ik werd in groepen gezet op snap en whatsapp voor huiswerk antwoorden enzo. Alles ging gewoon heel goed. Mijn eerste rapport was wel wat minder maar dat vonden ze niet erg omdat ik nieuw ben en van richting ben veranderd. Mijn 2de rapport ging wel echt top top en mijn examens had ik ook super goed gedaan alleen wil ik wel dat ik wat meer moeite moet doen voor school want ik was tijdens de examenperiode echt heel erg moe enzo. Na alles had ik 2 weken vakantie en heb ik goed uitgerust.
Ik scrolde op insta en kwam imraane's account tegen. Hij heeft geen profiel foto en heeft niks geplaats en zijn volgers waren alleen maar jongens. Ik wou erachter komen wat hij deed op school, hij zit nu in een andere school wat ik helemaal niet erg vond want ik was het wel ook een beetje zat dat mensen ons aankeken alsof we wat waren. En plus als hij nog op ons school zat dan kon ik me soms ook denk ik amper goed concentreren. Ik belde zijn nieuwe school op en deed alsof ik zijn tante was. Ik vroeg wat voor opleiding hij deed en vroeg zijn lessenrooster wanneer hij klaar met school was en wanneer hij begint. Ik kreeg alle informatie, hij deed elektriciteit waar ik nog om moest lachen. Geen idee waarom maar niet slecht bedoelt of zo.
Ik had hem ook een tijdje niet meer gezien. Soms maakte ik ook dua's omdat ik hem nog een keer wou tegen komen. Ik weet waar hij woont en kom daar soms ook omdat ik hem wil zien maar als nog daagt hij nooit op. Ik had hem een keer tegengekomen bij de tramhalte toen ik pauze had zag ik hem daar staan. Hij staarde me heel lang aan terwijl ik gewoon deed alsof ik hem niet zag. Hij was zo veel groter geworden en gespierd. Zijn stem was veel dieper geworden en hij is langer en heeft een baardje. Mijn hart ging op dat moment zo snel tekeer, hij is zo mooi dacht ik in mij hoofd. Toen ik terug naar school keerde merkte ik meteen dat hij mijn dag heeft gemaakt. Ik was de hele tijd super blij en het viel iedereen ook meteen op. Pff maar echt ik droom nog steeds ook elke dag nog over hem. Maar soms denk ik ook of hij mij mist of hij nog verlieft op me is.. wat zou hij nou van mij denken?
Pp Imraane:
De tijd vliegt kapot snel, ik zit nu al inmiddels in het 3de elektriciteit. Ik wou altijd al dingen doen die met elektriciteit te maken hadden ik had nog mijn school account van vorig jaar op mijn telefoon. Ik moest die normaal gezien ook verwijderen wat ja wat moet ik met een oude school account terwijl ik al op een nieuwe school zit? Ik schreef namen van mensen die ik ken, ik wilde weten in welke klas ze zaten en welke richtingen ze deden. Ik had nog altijd Romaisae in mijn gedachten haar wou ik ook nog opzoeken. Opeens zag ik dat ze in 2 ASO (vwo) zit. Huh sinds wanneer wilt zij zo graag werken voor school? Zeg ik in mijn hoofd. Haar mooie glimlach zit nog steeds vast in mijn gedachtes. Ik denk elke dag aan haar en de mooie momenten van ons. Ik zag haar vorige keer tijdens de pauze langs de tramhalte lopen. Ik merkte op dat is afgevallen, haar haar is zo lang en gegroeid, haar kledingstijl is veranderd, en de manier hoe ze liep was zo schattig. Wanneer ze weg was voelde ik me warm. Ik snap het niet, ik ben al 2 jaar verlieft op haar en toch voel ik me altijd zo gênant als ze bij me is. Ik zal dua voor haar blijven maken tot het uitkomt. Ik geef niet op!Pp Romaisae:
uhg het maakt me toch allemaal niet uit wat hij denkt. Ik weet al zeker dat hij me niet leuk vind, ik schaam me kapot ik ga nooit meer proberen om hem proberen te zien. Wanneer ik klaar ben met school moet ik gewoon gelijk naar huis gaan. Die man krijg ik toch niet uit mijn hoofd hoe kan dat nou? Dit is zal wel op een dag op houden en hoef ik mij geen zorgen te maken. Zijn glimlach zit vast in mijn hoofd en die mooie momenten van ons. Al een jaar en een half ben ik op hem en toch voel ik me nog altijd gênant om bij hem te zijn. Uhg ik moet echt stoppen met denken ik ben nu aan het overdrijven. Ik zal nog wel altijd dua voor hem blijven maken tot het uitkomt. Ik geef niet op!
JE LEEST
Komt goed
Non-FictionHet leven van Romaisae en Imraane die elkaar al bijna heel hun leven kennen, ze praten nooit tegen elkaar maar uiteindelijk bloeide er een liefdesrelatie tussen hen twee en bleven ze voor altijd samen. (waargebeurd verhaal)