Jeongin zevk, korku ve acıyı aynı anda yaşıyordu. Seungmin onun içine girip ilk kalemi tekrar soktuğunda ilk seferki gibi bı his vermemişti. İki, üç, dört derken altıncı kalemdeydi ve inleyip bağırmaktan sesi kısılmıştı. Hem penisini hemde kalemleri oynatan öğretmeni konuştu. "Canın çok acıyor mu?"
"Evet... evet öğretmenim... ç-çok ac-acı-acıyor."
"Merak etme alışırsın. Bir tane daha alabilir misin?"
"H-hayır san-sanmıyorum." Derince bir inleme bıraktı. "Denemeden bilemeyiz." 7. kalemi de Jeongin'in deliğine konumlandırdı. "Lütfen, lütfen durun... öğretmenim."
"Hadi ama Jeongiinn denemeden bilemeyiz ki." diyerek konumlandırdığı kalemi Jeongin'in içine itti. Jeongin zorlanan deliğiyle odaya acı dolu inlemelerini bırakıyordu. Seungmin ise bu yaptığından gayet zevk alıyordu.
Sonunda fazla zorlamamaya karar vererek 7 kalemin yedisini de aynı anda sert bir şekilde çıkardı. Kendisi içinde hareketlerine devam ederken Jeongin bağırarak konuşmaya başladı. "Yeter! Yeter lütfen çıkarın şu yüzüğü dayanamıyorum nolur!?" Seungmin kendisi de geleceği için çıkartmaya karar vermişti. Tabi bu da acı verecekti.
"Pekala sevgili öğrencim çıkartacağım." Yüzüğü tutup bir anda şişmiş penisin derinlerine itti. Jeongin mümkünmüş gibi daha yüksek seslerle çığlıklar atmaya ve kıvranmaya başladı. Seungmin tatmin olmuş bir şekilde baktı ve hızlıca yüzüğü çıkardı.
Seungmin'in yüzüğü çıkarmasıyla Jeongin'in boşalması aynı anda gelişmişti. Seungmin eline bulaşan menilere bakıp sırıttı. Elini ağzına götürüp dünyanın en tatlı şeyiymiş gibi emdi ama yutmayıp Jeongin'in dudaklarına yapıştı. Ağzındaki menilerin yarısını yutup yarısını Jeongin'in ağzına gönderdi. Jeongin ağzına gelen şeyin ne olduğunu bilerek yuttu.
Seungmin, Jeongin'in dudaklarından ayrıldı ve elinin tersiyle ağzını sildi. "Kimya dersini sever misin Jeongin?" Jeongin nefes nefese cevap verdi. "Neden... sordunuz?"
"Sever misin sevmez misin?"
"Severim."
"Burda bekle, bir oyun daha oynayacağız."
"N-ne, öğretmenim yeterli değil mi? Cidden çok yoruldum?"
Seungmin, Jeongin'i dinlemeden kilitli kapıyı açıp yan odadaki malzeme odasına girdi. Sağ tarafta bulunan üstünde 'kimya' yazan dolaba yöneldi. Tahminen 20-25 tane baget (camdan yapılan, katı-sıvı kimyasalların karıştırılmasında kullanılır) aldı. Hızlıca odaya gitti ve girip kapıyı tekrar kilitledi. Jeongin kilit sesini duyunca korktu.
"Kim var orda? Kim var dedim?!"
"Shh sakin ol bebeğim, benim öğretmenin Seungmin."
Jeongin birazdan olacaklardan habersiz rahatlamış bir şekilde nefes verdi.
"Jeongin"
"Hm"
"Kimyayı sevdiğini söylemiştin değil mi?"
"Evet öğretmenim."
"Bana ne olduğunu ve ne için kullanıldığını anlatır mısın?"
"Tabii ki, baget camdan yapılan katı-sıvı kimyasalların karıştırılmasında kullanılır."
"Teşekkür ederim şimdi senin içini karıştırmak için kullanabilirim." diyerek Jeongin'in içine 4 bageti aynı anda hızlıca itti. Ani dolulukla çığlık benzeri inlemeler sundu Jeongin. Seungmin, Jeongin'in alışmasını beklemeden 2 tane daha baget ekleyerek gitgellere başladı. Jeongin nefes alamıyor çığlık atıyordu.
"Ö-öğret-menim lütfen... lütfen yavaşlayın."
"Hadi ama Jeongin yarım saat önceki edepsiz ve istekli Jeongin nerede?"
"Ahm b-burda öğretmenim." diyerek kendini Seungmin'e doğru itti Jeongin. İtmesiyle tekrar çığlık benzeri inlemelerini sundu öğretmenine. Seungmin tatmin olmuş bir şekilde bagetleri çıkardı.
Jeongin rahat bir nefes almıştı. Çilekli kremin birazını eline döküp birkaç kere kendini çekti. Jeongin'in gözlerini açtı ve dudaklarına yapıştı. Jeongin istekli bir şekilde karşılık verince yavaş hareketlerine başladı ve öpüşmeye dilini kattı.
Seungmin hareketlerini hızlandırmaya başladı.
"Öğretmenim ge-geliyorum."
"Jeongin, Jeongin sana daha kaç defa söylemeliyim, benimle beraber ya da benden sonra." diyerek yüzüğü Jeongin'e tekrar taktı. 5-6 dakika boyunca bu şekilde devam ettiler. Seungmin boşalmıştı, Jeongin'in penisinden yüzüğü çıkarıp rahatlamasını sağlamıştı. Ellerinden kelepçeleri çıkarmıştı. Tekrar çekmeceye yönelmişti. Jeongin korkak gözlerle bakıyordu Seungmin'e.
"Deliğin çok morarmış ve yırtılmış. Domal ki kremi sürebiliyim."
Jeongin öğretmeninin dediğini yapmış, domalmıştı. Seungmin, işaret ve orta parmağına kremi alıp Jeongin'in moraran deliğinin önce etrafına sonra yavaşça iç kısmına sürmüştü. Jeongin inliyor kaçmak istiyordu. Gözleri dolmuştu. Öğretmeni kremi sürmeyi bitirince Jeongin'in poposuna küçük bir şaplak attı.
"Tamam, sürdüm kalkabilirsin." demişti. Jeongin yavaşça kalkarken Seungminle göz göze geldi.
"Neden ağlıyorsun miniğim?"
"Deliğim... çok acıyor." diyerek ağlamaya devam etti Jeongin. Seungmin önce kendi giyinip sonra öğrencisini giydirdi. Jeongin'i kucağına alıp, "Geçecek miniğim, biraz sabret." diyerek dudaklarına minik kelebek öpücükleri bıraktı. Saate baktı sıradaki dersin yarısı geçmişti bile.
"Hassiktir." dedi Jeongin anlamaz gözlerle Seungmin'e baktı. "Dersin yarısı bitmiş, dersi boş bıraktık." dedi ve Jeongin'i yavaşça yere bıraktı. Odadan çıktılar.
Seungmin, Jeongin'e eğilerek, "Boş derslerimde yine gel." diyerek göz kırptı. Jeongin onaylayan mırıltılar çıkardı. Beraber sınıfa girip derse kaldıkları yerden devam ettiler...
🍓
Ohm bitti sukur elhamdülillah kalemler tahta kalemi bilionuzdur onu da yazdım mi bilmiom sonra bu bölümün yarısını yazmış olan shine'a teşekkür ederim coğrafya performansını yapmayı unuttum ama yatakta çıkamam yoksa çok pis... veee yarinaaa geçen haftada yapmadiydim hoca beni affettiydi offfff
NEYSEEE bugün sınavda yanıma oturan kız çok güzeldi aşırı hoşuma gitti ve konuşması fln çok tatlıydı aşırı samimiydi sınavı verip geriye kalan dakikalarda sohbet ettik çok guzeldiii
BİRDEEE bir şey söylemek istiyorum şimdi ben ikigaiyi bitirince (tutmadığı için yazma isteğimde yok ama iki üç bölümü kaldırdı bitmesine yinede yazamadigim için uzun süre bitmez gibi duruyo) bir fic yayinlicsm
ficte jeongin ve jisung mat dersinden kaytarmak için rehberliğe gidicekler sonra problemleri üst üste gelince rehberlik hocaları minhoyla her hafta görüşmeye baslicaklar fasa fiso
Biraz gırgır şamata olsun azıcık uzulelim azıcık kahkahalara bogulalim die düşünüyorum ama yazabilir miyim gram fikrim yok yani sizde onaylarsaniz baslicam yayınlamaya
Aslında baya yazmıştım ama bizim hesap silinince o da fisuvvv oldu gitti silindi yani ama tekrar başladım yavaş yavaş ilerliok şimdilik hadi hayırlısı sizceeee
Yayinlayim mi→
Yayinlamayim mi→
Beni bilgilendirirseniz çok mutlu olurumm birde istediğiniz türde smut normal oneshot yada konu varsa bu paragrafın yorumlarına yazabilirsiniz ben yazmaya çalışırım
Her neyse biliyorum çok konuşup çok boş yaptım hadi eyvallah
~rain