Kan Ter Gözyaşı ( Jeongbin)

3.3K 70 236
                                    

                          !!!UYARI!!!

Bu bölümde yüksek derecede şiddet, saldırganlık yaralama ve kesici alet kullanımı bulunmaktadır.  Rain okulda okurken birazcık(!) sinir krizi geçirdi.  Biraz fazla tetikleyici. Ve sadist

Kaldırabilecek ve okuyan okuyucularım
İyi okumalarrr

(Bölüm bittikten sonra düşüncelerinizi yorumlarda belirtmenizi rica ediyorumm)
ʕ⁠´⁠•⁠ᴥ⁠•⁠'⁠ʔʕ⁠´⁠•⁠ᴥ⁠•⁠'⁠ʔʕ⁠っ⁠•⁠ᴥ⁠•⁠ʔ⁠っ

"Ne demek kaçırdınız amk orospuları. Adamı bağlayın dedim kiliti takmayı nasıl unuttunuz lan sikikler!?"

"P-patron bilerek olmadı"

"Ananızı siktirmeyin bana. Sizi işe alanda suç zaten"

"Patron suç bizde değil, suç diğer kapıda duranlarda"

"Suç nasıl sizde değil pezevenk!?"

Diyerek elindeki silahı adamın kafasına sıktı. Cansız bedeni ayağıyla dürterek

"Hah suç onlarda değilmiş"

Şirkette yapılacak olan toplantı için şirkete geçti. Odasındaki kasayı açtı, boştu. Bütün uyuşturucuları bitmişti. Sinirle ayağa kalktığı sırada telefonu çaldı.

"Efendim"

"..."

"Ne demek İPTAL EDİLDİ!!?"

"..."

"Bir daha teklif verirse kabul etme"

Diyerek kapattı telefonu ve eve gitmek adına arabasına ilerledi.

Bu sırada sırada Jeongin evde ne yapıyordu?

Changbinin uyuşturucularını tuvalete atmış ve sifonu çekerek onlardan kurtulmuş ve arkadaşı Felixin kafesine gitmişti.

Changbin eve gelmişti. Hızlıca yatak odasındaki uyuşturucuları almaya gitti. Fakat uyuşturucular yoktu.

Bu sırada jeongin eve geldi. Evin darma duman olduğunu görünce hırsız girdiğini düşünerek ayakkabılıktan silah aldı. Evde gezerken yatak odasına geldi sıra.
Silahın namlusunu odaya çevirerek

"Kim var orada!" Diye seslendi ses gelmeyince kapıyı araladı ve odayı alt üst etmiş şekilde bir şeyler arayan sevgilisini gördü. Silahı yere attı ve sevgilisine sarıldı.

"Geldiğini bilmiyordum sevgilimm"

Fakat onun aksine Changbin sinirle Jeongini elinin tersiyle itti

"Onlar nerde?!"

"Neyler?"

"Neyler olucak uyuşturucularım nerde?!"

"B-bilmiyorum"

"Jeongin evde yanlızdın. NE DEMEK BİLMİYORUM DOĞRU SÖYLE!!"

"Bilmiyorum dedim"

"Beni buna sen zorladın, soyun gelicem madem söylemiyorsun ben sana söylemesini bilirim"

Jeongin korkmuştu ama geri adım atmak istemedi. Odayı biraz topladı ve soyunup yatağa oturdu.

Birkaç dakika sonra Changbin elinde bir kutuyla içeri girdi. Jeongine baktı. Yatağa bıraktı kutuyu. Jeongin merakla kutuyu açtı. Fakat gördükleri ile gözleri fal taşı gibi açılmıştı.

Kutudan demir göğüs kıskacı, jiletler, bıçak, elektirkli tasma, dildo, iğne, ve çakmak vardı.

Changbin ise diğer elindeki viski ve bardağı komidine koydu.

SmutshotssHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin