Bölüm 5

15 5 29
                                    

Benim için huzur kokan kadına,

Biliyorsun sana zayıftır bu yüreğim. Ama iyi ki de sana zayıf be güzelim. İyi ki zaafımsın. Seni öyle çok seviyorum ki tırnağın taşa değse üzülenlerden değilim ben. Senin tırnağını taşa değdirmeyenlerden olacağım. Seni ağlarken teselli ederim ama asla ağlatan ben olmayacağım. Yani bitanem benim yüzümden asla o kalbin acımayacak, o güzel gözlerinden yaşlar akmayacak.

Çünkü ben senin mutluluk sebebin olmak istiyorum her şeyim. Sen nasıl benim olduysan. Evet bitanem doğru duydun. Ben senden önce kendimi kör kuyularda hissediyordum. Ve bu dünyada nefes almam bile hataydı bana göre. Ama sonra sen geldin. Elimi tuttun. Ve beni o kuyudan çıkartıp kalbine, gönlüne hapsettin.

Ellerimi tuttuğun günden beri kalbim yalnızca senin için atıyor. Senden öncesi yoktu. Senden sonrası da olmasın. Biz sonsuz olalım. Seni her zaman seveceğim ve canım pahasına dahi olsa koruyacağım. Sen benim gözdemsin. O gül yüzün hiç solmasın bitanem. Hep böyle gül ki bende güleyim. Hep şarkılar söyle ki işte diyeyim doğdu güneşim. Sen benim güneşimsin kadın.

Herkese merhabalar. 😊😊😊

Ve sizden ufak bir ricam olacak,

Desteklerinizi esirgemeyin olur mu?

Dipnot :Destekleri için,

Her şeyde koşulsuz şartsız yanımda olan benim bu dünyadaki şansım, canım eşim adaatdmr başta olmak üzere,

Baldızım, kız kardeşim olarak gördüğüm selinhantol

Ve  EbruIk830 Mel_TdY pile16 sincapmehtap destekleriniz için teşekkür ederim...

EN KIYMETLİME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin