Benim bebeğimin oğlumun prenses annesine,
Ah sevgilim benim. Sen bana bu dünyada senden önce imkansız olan bir duyguyu tattırıyorsun. Hem de doğum günümde bana bu müjdeyi verdin.
Sen beni baba olmaya layık bir adam gördün. Bunun için sana ne kadar teşekkür etsem az kalır biliyorum. İkimizin ortak parçası, biraz senden biraz benden, minik mi minik Atademir geliyor.
Senden önce böyle bir şeyin hayalini kurardım sadece ama sen, sen öyle güzel bir kadınsın ki sayende gerçek oldu. Çünkü ben gerçekten sevmeyi ve sevilmeyi senden öğrendim güzel karım. Tamamlanma duygusunu senden aldım.
Canına canan bulunca insan tamamdır derler ya tam da öyle bir tamamlanma. Biz sana sahip olduğumuz için çok ama çok şanslıyız. Hem ben hem de doğacak olan minik Atademir. Daha doğrusu Karan Doğu Atademir.
Minik oğlum sana bir sır vereyim mi? Annen bu dünyadaki en mükemmel kadın. Beni sevgisiyle iyileştirdi, duvarlarımı yıktırdı. Kendine en mükemmel anneyi seçtin. Ve belki de doğacak kardeşlerin de.
Ah Karan Doğu. Evliliğimizin tadını seninle çıkaracağız. Sağlıkla gel babacım. Sana layık bir baba olmak için elimden gelenin fazlasını yapacağım sana söz veriyorum. İyi ki annen olarak Ada'yı beni de baban olarak seçtin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN KIYMETLİME
Non-FictionBenim için her şey olan kadına kalemimden anılar, mektuplar...