3☆

10 2 13
                                    

"_ Atunci tu ai mai fi stat , eu am zis dispari ...mare greșeală....
Acum eu sunt cea care as da orice sa imi mai spui _mai stai ..dar am ramas cu lasă-mă ...brusc , brutal , instant .....m-a frânt....

Iarta-ma... oare te am somat eu sa ajungi in acel punct....oare ce a fost in spatele decizie tale ?!

Atât as vrea sa stiu ...poate asa ...inima s-ar mai liniști...

Nu mă mai recunosc Kyungsoo-ah......atacuri de panică , au inceput sa se instaleze , nu vreau, dar pur si simplu sunt ....

Cât de amarnic m-am înșelat cu privire la noi ...am crezut ca suntem destinați....dar se pare ca eu priveam prea sus , printre norișori, nevăzătând realitatea ...imi pare rau ...
Mi am dat seama ca " noi nu am fost deajuns... atatea noptii in doi , atâta zâmbete sub soare ,acum urlăm in furtună , nu a fost de ajuns , daca stiam ca ne disipăm , te strângeam in brate asa de tare să nu dispari ....așa fi vrut , da ,să fac ceva ,să fac ce ar fi trebuit ...dar ce ....?!

Să stii Kyungsoo-ah sunt a ta, desi amintirile cu noi mă lasă fără aer ...
Tu oare cum esti ? Cum ai mai fost ? Daca te as mai vedea odata , te as ruga sa imi zici fără să mă mai minți.....offf....e inutil .....nu mai are rost ...tu nu mai esti .....iar eu ....

__________________________

~ Ring-ring-ring-ring!!!!!!!!

Se auzi soneria ușii de la intrare făcând-o pe tânăra să revină la realitate lasănd pixul pe foaia scrisă jumătate a jurnalului personal, astfel se ridică si porni spre intrare vrând sa vadă cine era .

Deschizând usa ii văzu pe Daehyun si Jongdae zambitori cu bagaje in mâinii, zicând:

_ Eonnie / Noona bună!

_ Hei dragilor , bine ati venit ! Intrati !

-Multumim!

_ Cum a fost traficul ? Vreti ceva de mancare? Un ceai / cafea , orice ?

_ Multumim noona un ceai ar fi ok ! Traficul a fost ok ne am grabit un pic sa nu prindem aglomerat si am reusit haha !

Răspunse baiatul zambitor tinerei

_ Ma bucur ca sunteti ok !

_ Normal eonnie ! Tu esti gata ? Bagaje , tot ? Avem zborul in 3 ore !

_ Da da sunt ok draga mea , o sa mai pun cate ceva si pleca!

_ Super ! Abia astept sa ii vad pe omma si appa si normal si petrecerea !
Ma bucur ca in sfarsit oppa Jonghyun a cerut-o pe eonnie Taeyeon haha !

_ Da draga mea si eu am bucur ! Ei doi se merită, chiar e o bucurie .

Replica Naeyeon conturând un mic zâmbet ce incerca sa acopere amărăciunea interiorului său.

Rapid fu gata ceaiul si gustarile , cei trei tinerii savurându-le , apoi fata cea mare isi completă bagajul si se schimba pentru plecare , luându-și toți cele necesare pentru drum , pornira spre aeroport.

Zborul decurse bine si ajunsesera pe meleagurile natale.
Părinții fetelor ii întâmpinară zâmbitori se imbrățișară si mersera către casă.

O masa delicioasă fu pregătită in cinstea lor povestiră, răseră, impărtăsiră diverse , apoi noaptea se lasă si se retraseră fiecare la culcare .

Naeyeon făcu un duș si se afundă in perna moale incercând să uite de haosul sufletesc macar putin , fiind umană pentru cei dragii ei.

_____

Noaptea trecu cu chiu cu vai si ziua petrecerii veni , fetele cu mama lor mersera la mall si isi luară rochii pregatindu-se de nunta .
In cateva ore reușiră sa facă ce isi propuseseră si seara se arânjară frumos plecand spre restaurant.

In mașină Nayeon incerca să se îmbărbăteze ca sa pară ca e ok in fața celorlalți, era un eveniment fericit , nu era cazul ca ea sa facă o scenă, lumea aflând de nenorocirea ei.

Totul era frumos si glandios , zâmbi cu chipul, inimă plângându-i , asa moment ar fi dorit si ea pentru viitorul visat cu Kyungsoo, insa stia ca era o iluzie....o simplă negură...

Intrând in local cuplul proaspăt căsătorit o întâmpinară pe Naeyeon si familia ei veseli
Tânăra isi imbrățișă verișoara felicitand-o :

_ Felicitări unnie ! Ma bucur pentru voi , sa fi-ți fericiti si sa aveti o familie numeroasă si sănătoasă, va urez tot ce i mai bun oppa Jonghyun!

_ Multumim Naeyeon!
Ne bucurăm ca ai venit , asa de dor mi a fost de tine frumoasa mea verișoara!

Grăi Taeyeon fericită îmbrățișând-o iar , soțul eu aprobând-o

_ Mersi si eu unnie ma bucur sa va vad haha !

Taeyeon zambi si ii sopti :

_"Cand vrei sa vorbim sunt aici pentru tine draga mea , nu trebuie sa afișezi fața de puternică in fața mea , e greu te cred , o sa fi bine, destinul lucreaza si tu o sa ai curând linistea ta ....fruntea sus "!

Naeyeon auzind cu lacrimi in ochi aprobă strângând-o in brate tare pe Taeyeon având nevoie de acea susținere.

Prezența familiei o ajuta si usor usor avu o noapte buna bucurându-se pentru cuplul sărbătorit.

După miezul noptii ieși pe balconul sălii de dans , bând un pahar de șampanie privind cerul instelat ...contemplând liniștea naturii,e fundal auzindu-se muzica nunții.

Privind peisajul ii veni o amintire in fața ochilor parcă o retrăia:

- Asa de frumos e cerul Soo-ah ! Haha uita-te carul mare !

Arată fata cu degetul , iubitul său zâmbi urmărindu-l aprobând-o.

_ Da e superb iubito , ce frumos sclipește, insa chipul si ochii tăi sclipesc si mai tare ! Te ador !

Naeyeon rase , luându-i chipul persoanei iubite in palme zicând:

_ Mor cu tine , mereu sti cum sa ma faci sa roșesc! Te iubesc cuceritorul meu , mereu si pentru totdeuna !

Kyungsoo chicoti :

_ Normal , e un dar , te iubesc si eu la fel de mult !

O sărută dulce si lung , luând-o in brate privind cerul instelat in atmosfera calda de vară.

________/

Un oftat si un clipit o făcu pe fată se se trezească din amintiri , plus o lacrimă ce ii căzu ușor pe obraz .

Un "scuze nu știam ca e cineva aici !" o făcu să isi schimbe starea , ștergându-si lacrima rapid , terminându-si băutură.

Se intoarse rapid si văzu chipul chipeș al unui din invitați .

_ Nu i nimic , eu am terminat ! Balconul e numai al tău haha !

_ Nu voiam sa reiasă asa , domnișoară! Doar
că nu gandeam ca ai putea fi singura aici cand toți sunt acolo ...

_ Adevarat si asta , am avut nevoie de aer ! Presupun ca si dumneata la fel !

_ Da , ati presupus bine !

Zâmbi tânărul, fată surâse.

_ Sunteți din partea mireasei sau mirelui?

_ Eu sunt verișoara miresei , Lee Nayeon imi pare bine ...

_ Încântat, eu sunt colegul de munca a mirelui si prieten bun
Ma numesc Kim ....

"E drăguț ...dar el..... nu este ..ca tine Kyungsoo-ah.... am o problemă știu ...sunt blocată in trecut ...ce să fac ?! "

Va urma ......

Oare cine este " acest Kim "?
Aflati in urmatorul capitol hehe

Aștept comentariile voastre!
Sper sa va placă
Pup

#Ally_InOut
#Needitat

Weak LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum