(En son pepeyi cam parçalarının üstüne atmıştın)
Cam parçalarının üstüne düşen pepenin sesi teyzenin kapıyı tıklatmasıyla kesildi.
Teyze: Kızım napıyon odada yine masdırnasyonel mi yapıyorsun çık artık yemek yiycez
Y.n: Teyze benim uykum var gelmiycem hem aç da değilim
Teyze: Ne halin varsa gör.
Teyzen odadan uzaklara giderken sen pepeye doğru baktın pepe yerde gözleri ap açık bir şekilde kendini çığlık atmamak için zor tutuyordu gözleri dolmuştu.
Y.n: Ay pepe iyi misin böyle olsun istememiştim anlık kızdım o kadar, kalkabilecek misin?
Pepe cevap vermedi ve yavaşça ayağa kalktı.
Pepe: Y.n şey... benim gitmem gerekiyor da...
Y.n: Pepe gel sırtına bakiyim bir şey var mı yaklaş.
Pepenin yanına doğru yaklaştın ama Pepe senden kaçmaya çalışıyordu sanki arkasını görmeni istemiyordu
Y.n: Dönsene arkanı
Pepe geri geri gidiyordu ama Y.n onu çevirip yüz üstü yatağa yatırdı.
Y.n: Bakalım ne varmış bu kadar sakladığın!
.
.
.
Bakar bakmaz şok olmuştun... Pepenin götüne 60cmlik pencere çerçevesi girmişti. Ağzın açık kaldı ve pepe utançtan kızarmaya başladı.Pepe: Benim gibi bir adamın başına bide bu mu gelicekti ya, mafyalık, silahlar derken bu salak karı yüzünden ıhhg!!
Pepe götündeki uyuşukluk ve acı yüzünden daha fazla kelime söyleyemedi
Y.n: Bu çok ciddi bir durum Pepe seni hemen hastaneye götürmeliyiz!! Dur bekle onu götüne sabitlemem lazımki kan kaybı olmasın tik tokdan gördüm!
Pepe: Ya kızım bırak bu işleri.
Sargı bezi aldın ve 60cmlik pencere çerçevesini pepenin götüne sarıp sabitledin pepe acıdan kıvranıyor gibiydi onun için çok üzüldün. Hemen 112 aradın ve ambulans geldi pepeyi o halde taşıyıp hastaneye götürdüler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Pepee ile hayal et
No FicciónDüşünsene bir gün pepe ile birliktesiniz yani sadece düşün hehe ama ya gerçek olsaydı he he yani belki .. gerçekse bu