Mehmet Bey şikayet mektuplarını okurken sinirlendi . Noldu bu sulara diye düşündü (?) . Hayır yani kaçıncı dilekçe bu (?) diye düşünürken kapı çaldı .
-Geel !
Gelen Arzuydu . Mehmet Beyin sarışın güzel asistanı.
-" Efendim İSKİ'den (istanbul su ve kanolizyon işlerinden) geldiler, sizinle görüşceklermiş "
-"Al içeri çabuk" (!)
Arzu giderken Mehmetde kendine çeki düzen verdi . Neden geldiler acaba diye düşünürken içeri biri erkek biri bayan iki kişi geldi .
-"Buyrun"
-"Teşekkür ederiz" . "Ben Kemal , buda yazmanım Ayşe "dedi. Mehmet de söze başladi.
-Ben Mehmet Yakut Hotel'in Müdürüyüm .(bunları derken ayrı bi gururlnmıştı. Size nasıl yardımcı olabilirim Kemal Bey ?
-Mehmet Bey biz ,bize gelen şikayetler üzerine geldik .Otelinizin sularının tadı bozuk ve bulanık olduğu için bize 23 farklı şikayet geldi. Sanırım sizede bildirmişlerdir ?
dedi Kemal ama bakışları ve ses tonu daha fazla konuştu.
-Ahh evet Kemal Bey haklısınız. Bende siz gelmeden şikayet dilekçelerine bakıyordum zaten . Sizce sorun ne olabilir ?
- Klor olabilir . Araştırmalarıma göre uzun bi süredir su ve su deposu bakımını yaptırmıyorsunuz zaten.
-Haklısınız Kemal bey haklısınız . En kısa sürede yaptırcaktık zaten.
-Artık su deposuna bakabilir miyiz ?
Geldiklerinden beri ilk kez konuşmuştu Ayşe hanım .
-Tabi
Diyen Mehmet Bey bi yandanda inşAllah depoda birşey yoktur diye düşündü...
***Acaba depoda ne var ? Sulara noldu ? Yeni bölümde öğrenecegiz :)
İlk kitabım ve ilk bölüm olduğu için kısa yazdım . Beğenilirse daha uzun yazarım :)