1 rozdział

87 1 0
                                    

Pov: Kartonii
Wszystko zaczęło się od rozstania z Mortalciem nie wiem czemu zerwaliśmy. Powiedział...

Pov: Mortalcio
Moje uczucia się wypaliły. Przykro mi mówić ale zrywam z tobą.

Pov: Kartonii
Tak to wyglądało. Trudno mi było się z tym pogodzić. Ale trudno na najważniejsze że jestem teraz szczęśliwa z nim. Cała rozpłakana zadzwoniłam do Julity.

Pov: Julita
Halo.

Pov: Kartonii
Halo.

Pov: Julita
No co tam.

Pov:Kartonii
Muszę ci powiedzieć o czymś bardzo ważnym. Powiedziałam cała rozpłakana. Mortalcio ze mną zerwał.

Pov: Julita
Co! Ale mi przykro!!!

Pov:Kartonii
Dobra muszę kończyć muszę zadzwonić do Hani.

Pov: Julita
Dobra naprawdę bardzo mi przykro to dzwoń do Hani pa.

Pov: Kartonii
Dobra to dzwonię do Hani pa.

Pov: Kartonii
.........................

Pov:Hania
Halo.

Pov:Kartonii
Halo.

Pov:Hania
Co Się stało czemu płaczesz?

Pov:Kartonii
Muszę ci powiedzieć o czymś bardzo ważnym Patryk ze mną zerwał prawie nic Hania nie usłyszała bo tak strasznie płakałam.

Pov:Hania
Jejku ale mi przykro nie wiem co mam powiedzieć?

Pov:Kartonii
Muszę kończyć muszę jeszcze obdzwonić całe genzie.

Pov:Hania
Dobra to pa.

Pov:Kartonii
Pa.

Pov:Kartonii
I tak obdzwoniłam całe genzie. Minął miesiąc nadal nie pokazywałam się na filmach. Minęły dwa miesiące odważyłam się już pokazywać na filmach. Myślałam że jeszcze z Mortalciem uda naprawić nasz związek gdy nadeszła ta jedna dziewczyna pewnie myślicie jaka dziewczyna dziewczyna Mortalcia kolegowałam się z nią kiedyś. Ale już nie wracam do tych czasów. 10 miesięcy od kolegowałyśmy się i codziennie myślałam kiedy Mortalcio do mnie zadzwoni i powie że jednak odwołuję to co powiedział te 10 miesięcy temu. O wszystkim się dowiedziałam że są razem przez tiktokowy detektywów te wszystkie tiktoki myślałam że to jest nieprawda gdy zobaczyłam ich film gdzie oświadczyli że są razem nadal trochę lubię Kingę ale to już nie to samo co było te 10 miesięcy temu nie wracam już do tych czasów jak myślę że przez nią już nie jestem z Mortalciem przez tą jedną dziewczynę.

Ta historia jest taka że Kartonii opowiada ją
324 słowa

Historia o naszym związku (kartonii.x.on)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz