Soulmate'im 🐅💗
Amk skaldksldklskdsldjlwlamsJimin
NolduSoulmate'im 🐅💗
Jungkook surekli yarrakimi gotune sokayim diyordu
Nasıl icten istediyse artik skqlejwksjJimin
Of hiç deme skdllakwowkfkwjdksjdSoulmate'im 🐅💗
Amk
İnanamiyorum hala
Resmen sevistinizJimin
EvetSoulmate'im 🐅💗
Dalgasini gectim simdi bisi sorucam
Sana oglum kizini sikmis bende seni sikmezsem olmaz dedi direkt sikti mi yani
Acti direkt soktu muJimin
Sacmalama tabiiki öyle yapmadi
Ve hayır tam olarak öyle olmadiSoulmate'im 🐅💗
Nasil olduJimin
Bak simdi söyle olduSaatler Önce
Jimin sinirle bulunduğu salonda volta atarken Jungkook'u bekliyordu. Jungkook'la mesajlaşalı 15 dakikayı geçmişti ve hâlâ Jungkook yoktu. Sinir katsayısının daha da arttığını hissederken eli telefona ulaşmıştı Jungkook'u aramak için. Tam o anda çalan kapıyla sert adımları kapıyı bulmuş ve bir hışımla açmıştı kapıyı.Kapıda gördüğü bedene bağırmak için ağzını tam atmıştı ki sırtı sertçe duvarla buluşmuştu. Ağzından bir inleme kaçarken Jungkook da tam dibinde bitmişti. Onu bu kadar yakınında görmeyi beklemeyen Jimin afallarken Jungkook sırıtmıştı.
"Ne yapıyorsun?!"
Jimin sinirli çıkmasına özen gösterdiği sesiyle konuşmuş ve kendini duvarla arasına sıkıştıran bedenin kolları arasından sıyrılmak için göğsünden itmeye çalışmıştı fakat hiçbir işe yaramamıştı.
"İstediğini yapıyorum."
"Ne? Ne diyorsun?"
Jungkook, Jimin'in yanağına sürte sürte dudaklarını Jimin'in kulağı hizasına getirmiş ve sıcak nefesini vererek konuşmaya başlamıştı. Jimin olduğu yerde titrerken sertçe yutkunmuştu bu harekete karşı.
"Yok yarrakımı götüne sokamazmışım da, yok ağzına sokmazmışım da; gelip yapmalıymışım da, seni kaşımalıymışım da. Bunların hepsini sen söyledin Jimin. Şimdi bunların hepsini yapacağım çünkü götüm yedi. Sana da göstereceğim, bir güzel kaşıyacağım. Aynı istediğin gibi."
Jimin'in dudakları duyduğu şeylerle aralanırken siniri çoktan uçup gitmişti. Jungkook geri çekilip yeniden yüzlerini eşit konuma getirmiş ve burunları birbirlerine değen kadar yaklaşmıştı Jimin'e. Jimin'in haberi yoktu ama şuan onunla oynuyordu. Söylediklerini yapmak gibi bir amaçla gelmemişti buraya. Elbette onunla sevişmeyi isterdi ama sadece kendisinin istemesiyle olmazdı.
"Susmakla kurtulabileceğini sanıyorsan yanılıyorsun Jimin. Hem oğlum kızını sikmiş, ben de seni sikmezsem olmaz, değil mi?"
Jimin derince yutkunurken Jungkook biraz daha yaklaşmıştı Jimin'e. Aralarında birkaç santimlik mesafe varken Jimin'in gözleri kapanmıştı. Gelebilecek her şeye karşı kendini bırakmıştı.
"Noldu Jimin? Dut yemiş bülbüle döndün bakıyorum. Hâlbuki mesajlarda hiç böyle değildin, nasıl yükselip artistlenmiştin bana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ because of your cat | jikook
FanficFinallerinden sonra 2 haftalığına Busan'a, ailesinin yanına gitmeye karar veren Jungkook kedisini Jimin'e bırakır. Jungkook'un kedisi, Jimin'in kedisini hamile bırakınca Jimin çileden çıkar. °minific&texting