✨3✨

8 1 1
                                    

Jimin pov:
Vyběhl jsem ze školy jako nikdy.To nemůže být možný nejdřív si jen tak odejde a najednou se vrátí jakoby nic?Dobře je pravda že si nic nepamatuje ale i tak tohle mi ubližuje ještě víc než když tady nebyl.

Došel jsem domů ani jsem nikoho nepozdravil a zamkl se do pokoje.Nevím co mám teď jako dělat mam dělat že ho neznám nebo mu to mam říct, i když to ne, nevěřil by mi.Měl už jsem dávno na něj zapomenout a všechno by bylo lepší.Jenomže ne ja na něj musím myslet i po třech letech.Ze svého neustálého přemýšlení jsem usnul.

"To už je ráno?"S tímhle se ráno probouzím každý den ale nemůžu uvěřit že jsem spal tak dlouho.No nic musím do školy, počkat.On tam vlastně bude taky a dokonce vedle mě.Dobře tak teď se mi tam nechce už vůbec ale musím tam jít.

Ve škole
Yoongi pov:
Už sedím v té prokleté škole ve své lavici. Naštěstí tady můj spolusedící Jimin nebo jak se jmenuje tady ještě není.Hned co jsem nad tím přemýšlel se zjevil ve dveřích a zase na mě blbě čuměl. Co má za problém? Konečně na mě přestal čumět a pomalu šel k naší lavici. Když se posadil tak jsem ho jen pozdravil "Ahoj"
na to se na mě zmateně podíval ale po chvíli mi však odpověděl "Ahoj" nadále jsme spolu nekomunikovali.

Zrovna máme zeměpis a budem dělat prej nějaký projekt ve dvojicích.Pecka s nikým se tady nebavím.Otočil jsem se na Jimina a zeptal se ho jestli by nebyl semnou na to mi jen přikývl.

Po hodině za mnou přiběhl a zeptal se mě jestli bych mu dal instagram a telefoní číslo kvůli projektu. Vše jsem mu nadiktoval a poté jsem šel na další hodinu.

Po škole večer:
Zrovna jsem se vysprchoval a chystal jsem se jít lehnout ale zavibroval mi telefon. Koukal jsem se co to je:
uživatel _Jiminiee_ vás žádá o povolení k sledování
příjmul jsem to a chtěl jsem si jít lehnout jenže znovu zavibroval.Napsal mi jimin ale to je jedno odpovím jindy spánek je přece jenom důležitější
_______________________________
Takže máme tady po dlouhé době další kapitolku🥳(zas a opět se omlouvám za chyby opravdu neumim česky😭😭😭). Omlouvám se že mi to trvalo tak dlouho ale škola mě drtí😭. Každopádně doufám že se vám líbí💋. Další kapitolu se pokusím vydat ještě tenhle měsíc ale nic neslibuji😋.No nic mějte se krásně skládejte básně a vidíme se u další kapitolky❤️💜💋👽.

Každopádně zdrvím Elu díky které jsem se dokopala tohle napsat🤣

Do you believe me?💋[YOONMIN]💋Kde žijí příběhy. Začni objevovat