"Ne anne sen ne dediğinin farkındamısın . Daha geleli bir yıl olmuş sen burdan taşınıcaz diyosun!""kızım bu dünyanın sonu değil ya sadece yeni bir şehre taşınınıcaz hem yeni arkadaşlar ediniceksin"
"Ben yeni arkadaşlar istemiyorum yeni şehirde istemiyorum."
"Tamam kızım sen sakinleş ben aşağıda yemek hazırlıyorum."
"Üff tamam anne hiçbirşey duymak istemiyorum."
Berfinden ayrılmakmı . Bizim conconlardan ayrılmak Üff ya ne yapıcam ben .
Aaa ben size bizim conconları anlatmadım.
Amaç:
Çocukluk arkadaşım . Mavi gözlü Sarışın. Çok tatlı ve ayrıca grubun maceracı ve aksiyoncusu.Semih:
Buraya geldiğimde tanıştım . Okulumuzun popi çocuğu ama yanımızda hiçte öyle değil. Kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü.Savaş:
Yine buraya geldiğimizde tanıştım. Okulumuzun bir diğer popi çocuğu.Berfin:
Grupta en çok takıldığım kişi . Kahverengi dalgalı saçları var . Masmavi gözleri var.İdil:
Grubumuzun şakacısı ve dedikoducusu. Çok güzel turuncumsu saçlara sahip.
İşte böyle bizim conconlar. Onlar benim şu ana kadar tanıdığım en tatlı insanlar çünkü onlarda benim gibiler.
Benim gibi 2BG ,Doctor who ,the flaş izleyip selena taylor demi the fooo dinliyorlar.(tabi yarı yarıya erkekler)O sırada telefonum gözümün önüne geldi. Tam alıcaktımki
Kapalı . Nasıl olurdu ya . Hemen açıp şifreyi girdim. Welcome yazısını gördüm. Açıldı. Maşşallah ellisekiz tane mesaj. Hemen açtım.Berfin:Kızım beş saattir sana mesaj atıyom nerdesin loo!
Savaş:kızım yeterr ha aç şu telefonunu!!!!!!!
İdil:kızım biliyonmuu Savaş yeni sevgili yapmış kendine bize söylemiyor . Bu arada aç şu telefonunu!!!!!!!
Diğer meşajlara bakmadan Berfine mesaj attım .
"Bizimkilere söyle yarın için sabah erkenden buluşalım"
Beş dakika sonra döndü bana
"Tamam babysi öpüldün"Mesajı gördükten sonra telefonumu kenara koyup sandalyede oturup dünmeye başladım.
"Acaba kimlerle tanışıcam? Burdaki arkadaşlarım gibi dostluklar kurabilecek miyim? Acaba beni seven bana aşık olan biri çıcak mıydı? Bilmiyorum içim karanlıkla bilinmezliklerle dolu bir şehre gidecektim.O sırada annemin sesini duydum."Kızım gelde akşam yemeğini ye."
"Tamam anne...."Aslında anneme kırgındım ama ona bağırdığım icin üzgündüm.
Aşağı indiğimde annem en sevdiğim yemek olan köfte patates yapmıştı."Özür dilerim anne sana o kadar bağırdığım için."
"Yok kızım sorun değil . Seni anlaya biliyorum . Özür dilediğin için ben teşekkür ederim."
Masaya oturup yemeklere gömüldüm. Yemeğimi bitirdikten sonra "ellerine sağlık anne "deyip kalktım sofradan ve yukarı çıktım.Sıkılmıştım. Biraz wattpade girdim. Güzel kitaplar okudum. Bana gelen yorumlara baktım . Sonra biraz snap attım. Biraz watsapa girdim. Tam uykum geldi uyuyacakken, dizi izlemek geldi içimden. Bende açıp 2BG bir bölüm 2BG izledim. Ve birden içime Dylan'ı görmek geldi . Bende açıp bir bölüm Teen wolf izledim . Ama izlemez olaydım . Altıma sıçtım adostlar. O korkuyla yatağa girdim. Döndüm dolaştım o korkuyla uyuya uyuyamadım. Gidip bi koşu kulaklığımı aldım be Taylor swift Bad blood açtım . Öyle güzel geldiki şarkı gozlerimi kapandığını hissettim . Oyüzden kulaklığımı ve telefonumu masaya bırakıp tekrar yatağa girdim . Ve gözlerim kapandı.
Evet sevgili wattpad okuyucuları .Bu benim ilk hikayem . Okumanızı bekliyorum. Hatalarım varsa maruz görün. Ve yorumlarını sakın eksik etmeyin. Çünkü sizlerin yorumlarına ihtiyacım var.
-SİZİ SEVİYORUM-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİŞEHİR
Teen Fiction*Yeni bir şehre taşınan Selin. Ayrılmak istemesede yine zorunda kalarak başka şehre taşınıyor. Orda tanıştığı çocuk başını döndürsede sonradan öğrendiği gerçekler onu şaşırtıyor . Bakalım devamında başlarına neler gelecek???*