Giriş

6 2 0
                                    

"Her başarılı kadının arkasında, kendisi vardır."

Günümüz şartları altıda neredeyse sosyal medyayı takip eden bir sürü kızlarımız var biliyorsunuz. Herkes her ne kadar gerçekten de onlar yalan dese de bazen de bazı insanların bizi kıskandığını hepimiz biliyor ve görüyoruz...

Ben normal de sıradan bir Türk Dili Ve Edebiyatı öğretmeni olan Baba'nın, Ev hanımı olan bir annenin kızıyım...

Ben ne ders çalışırım ne de kitap okurum aylak aylak denilen tanım ile etrafta gezinir milletin ne yaptığını izler aynısını almaya çalışır ve sosyal medya da ünlü olmaya çalışırdım. Notlarımın iyi olduğu söylenemezdi yani benim gibi kişilerden ne beklersiniz ki?

Okuyamadığı zaman açığa verilir bu süre de markete, kafe de , restoran da bulaşık yıkama gibi bir çok işte çalışır ardından karşısına biri çıkarsa aşık olur evlenir ve ya ailesi görücü usulü bir evlilik yapar.

Hayır hayır ben bu dediklerimin hiç birini yapmadım bana saçma gelmiştir. 22 yaşında evlilik? Daha gidecek yol varken erken evlilik? Benim adım Didem Şahin 22 yaşındayım görünüşüm aksine cidden zeki ve mantıklı düşünen biriyimdir. Bir şeyi emin olmadan herkes gibi yapmam...

nasıl ünlü olduğumu sorabilirsiniz bu doğal hakkınız netice de insan meraklı bir varlıktır ve yeni bilgilere daha doğrusu yeni şeyleri öğrenmeye açıktır ister 65 yaşında bir adam olsun ister 5 yaşında bir çocuk. 

Ben katilim...Evet yanlış duymadınız ya da okumadınız ben katilim yani öyle her önüme geleni öldüren tiplerden değilim tabi ki sadece hakkedenleri öldürüyorum malum devlet bir el atmıyor biz halledelim dedik.

Normal de bir mankenim podyumlara çıka çıka ünlü oldum hayliyle dizi sektörü beni fark edince oyuncu da oldum her iki mesleğimi  de yapıyorum...Yalan söylemekte iyiyimdir kimse bu zamana kadar yalanlarımı yakalayamamıştır ki yakalayamaz da öyle bir şeyim ki karşımda ki kişi ile konuşurken cümlelerimi dikkatle özenle seçer karşımdaki kişi saf kalpli biri ise melek gibiyim ama sert ve kötü biri ise acımasız biriyimdir. Herkesin yaptığı gibi...

Görünüşümden bahsetmek gerekir ise; Kahverengi koyu toprak renkli gözlü, Ceviz renginde koyu kahverengi saçlı, esmer tenli, 180 cm civarı boyu olan bir kızım...

daha ne bahsetmem gerek pek bilmiyorum açıkçası...

Şu anlık bu kadar diyelim görüşmek dileğiyle hanımlar baylar...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ağaç Ve DağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin