𝖭𝗈𝗍 𝖺𝗇 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾!!!
____________________So, I decided to write a whole fanfiction as a book. In my previous acc author_ggukie01,is not active now....but will be active in the future.
So, I've watched a movie called magadheera, and I got inspiration from it and decided to write this book.The name is:
RECARNATION
It's a historical type but modern type story. Where the two main leads recarnated for their forbidden love.
𝖳𝗁𝖾 𝗒𝖾𝖺𝗋 1482 AD, 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗌𝗍 𝗉𝗈𝗐𝖾𝗋𝖿𝗎𝗅 𝖽𝗒𝗇𝖺𝗌𝗍𝗒 𝗋𝗎𝗅𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗈𝗋𝖾𝖺 𝗧𝗛𝗘 𝗝𝗢𝗦𝗘𝗢𝗡𝗦.......
.
_𝖮𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗄𝗂𝗇𝗀𝖽𝗈𝗆𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗌𝖼𝖺𝗋𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖽𝖾𝖼𝗅𝖺𝗂𝗋 𝖺 𝗐𝖺𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗃𝗈𝗌𝖾𝗈𝗇 𝗐𝖺𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗌𝗍 𝗉𝗈𝗐𝖾𝗋𝖿𝗎𝗅 𝗐𝖺𝗋𝗋𝗂𝗈𝗋 𝗝𝗘𝗢𝗡.........
.
_𝖡𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗈𝗐𝖾𝗋𝖿𝗎𝗅 𝗐𝖺𝗋𝗋𝗂𝗈𝗋 𝗁𝖺𝗌 𝖺 𝗎𝗇𝗌𝗉𝗈𝗄𝖾𝗇 𝙇𝙊𝙑𝙀 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗋𝗂𝗇𝖼𝖾𝗌𝗌, 𝖡𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖿𝗈𝗋𝖻𝖻𝗂𝖽𝖾𝗇...........𝖣𝗎𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗅𝖺𝗌𝗍 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝗍𝖾𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖾𝖺𝖼𝗁𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋......
.
𝖶𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗋𝖾𝖼𝖺𝗋𝗇𝖺𝗍𝖾𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖿𝗈𝗋𝖻𝗂𝖽𝖽𝖾𝗇 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 542 𝘆𝗲𝗮𝗿𝘀, 𝖡𝗎𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝘿𝙀𝙑𝙄𝙇 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗋𝖾𝖼𝖺𝗋𝗇𝖺𝗍𝖾𝖽....𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗈𝖿 𝗈𝗇𝖾 𝗚𝗜𝗥𝗟.
.
𝖳𝗁𝖾 𝗩𝗶𝗹𝗹𝗮𝗶𝗻 𝖠𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗛𝗲𝗿𝗼 𝗋𝖾𝖼𝖺𝗋𝗇𝖺𝗍𝖾𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗈𝗇𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅, 𝗐𝗁𝗈 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗌𝗁𝖾 𝖾𝗇𝖽 𝗎𝗉 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝗂s time???Will he confess his unspoken love this time or not??
Will they have a happy ending???
Stay tuned for more
_________________________________________
So, I hope you all will support me in this, thank you for being patient and reading this!
See you soon ;)
©️Jjklxvefics_97
2024
YOU ARE READING
𝗝𝗘𝗢𝗡 𝗝𝗨𝗡𝗚𝗞𝗢𝗢𝗞 𝗜𝗠𝗔𝗚𝗜𝗡𝗘𝗦|| Oneshots
Fanfic_𝗔𝗻 𝗲𝘀𝗰𝗮𝗽𝗲 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘁𝘆...𝗶𝘀 𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀 ★𝗪𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗻𝗲𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗯𝗲𝗰𝗼𝗺𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗲𝗺𝗮𝗹𝗲 𝗹𝗲𝗮𝗱 𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗳𝗮𝘃 𝗯𝗼𝘆!! ★𝐖𝐄𝐋𝐂𝐎𝐌𝐄 𝐓𝐎 𝐉𝐄𝐎𝐍 𝐉𝐔𝐍𝐆𝐊𝐎𝐎𝐊'𝐒 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐀𝐓𝐈�...