Part three

32 1 5
                                    

"Aria." hoor ik iemand zeggen. "aria wordt wakker" ik ga echt niet wakker worden ben je gek ik lig net zo lekker.
"Ik ga je wakker maken hoor."
O dus je denkt dat ik nog slaap.
"Aria wordt wakker."
"Ik ben wakker, al de heletijd." zeg ik wanneer ik me weer omdraai.
"O dus je hebt gehoort wat ik net zei, voor dat ik je riep?" "Nope toen was ik nog niet wakker, wat zei je dan?"
"Ik zei dat er ontbijt benede staat."
"ONTBIJT!!" Schreeuw ik voor dat ik naar bende ren en ashton in de keuken zie staat en de tafel dekt.

P.O.V. ??? (Eerst p.o.v. , geheim persoon)

"Aria ik durf het niet te zeggen als je wakker bent maar ik vindt je leuk,en Ashton is beneden ontbijt aan het maken." zeg ik zacht tegen het meisje van me dromen.

"Aria." Zeg ik heel zacht.
"Aria" zeg ik opnieuw maar dan iets harder.
"Aria wordt wakker."
"Ik ga je wakker maken hoor." zeg ik heel kinderachtig.
"Aria wordt wakker." schreeuw ik een beetje.
"Ik ben wakker, al de heletijd." zegt aria als ze zich omdraait naar me toe en met der fel blauwe ogen me aan kijkt.

"O dus je hebt gehoort wat ik net zei, voor dat ik je riep?" "Nope toen was ik nog niet wakker, wat zei je dan?"
"Ik zei dat er ontbijt benede staat."

"ONTBIJT!!" Schreeuwt aria van hier tot Nederland.(A/N Nederland is voor hun aan de andere kant van de wereld😜)

Ik ren aria achterna en zie der al aan tafel zitten met een bord vol pannenkoeken. na dat de rest van de jongens benede zijn gekomen lopen we naar de tafel.

~tijdsprong 6weken~

P.O.V. ARIA
Ashton heeft besloten om me te laten zien aan de wereld daarom vroeg hij gisteren aan mij of ik mee wil met hem en de jongend op Tour. Tuurlijk heb ik ja geZegt alleen ik ga onze familie heel erg missen.

"Aria kom we moeten naar het vliegveld." roept ashton naar boven.
"Ik kom ik kom." zeg ik terwijl ik mijn koffer onhandig naar beneden draag.
"Zo te zien gaat dat erg goed." zeg ashton terwijl hij naar boven loopt om mijn koffer aan te pakken.

Eenmaal aangekomen bij het vliegveld, komen we eerst micheal tegen.
"Hey mikey, ben je zenuwachtig?" Vraagt ashton en geeft hem een bro-hug.
"Nee niet echt." zegt micheal als hij door loopt naar de gate.

Eenmaal bij de gate Aan gekomen zitten daar calum en luke.
"Ashton waarom gaan we niet met jullie prive vliegtuig?" Vraag ik.
"Dat is omdat, tja eigenlijk geen idee." zegt ashton.

~tijdsprong ~

"DAMES EN HEREN WILT U, UW GORDEL ALSTUBLIEFT WEER VAST MAKEN EN DE STOELEN RECHT ZETTEN, ER KOMT EEN STEWARDESS LANG MET EEN BLAUWE ZAK WAAR JE JE AFVAL IN KAN GOOIEN, DAN GAAN WE OVER 6 MINUTEN LANDEN."

Hoezo zeggen ze niet waar we heen gaan, ik bedoel hallo dat moeten ze toch wel zegen.

~na het landen~

"こんにちは 5seconds of summer"(A/N: er staat kon'nichiwa) zegt een man die ons jasje aan geeft
"Sorry wat zegt hij, en waar zijn we?"
"Hij zegt hallo 5 seconds of summer , we zijn in japen."
"Omg dit is zo vet we zijn gewoon in freaking Japan."

~in het hotel (lobby)~
"Ash, met wie slaap ik in een kamer want er zijn namelijk 2 kamer 1, 2 persoon kamer en 1, 3 persoon kamer?"
"Jij slaapt met Calum in de 2 persoons kamer."
"S-sorry met wie?!"vraag in shock.
"Met Calum..." Zeg Ashton als. Hij me vreemd aan kijkt.

Moet ik met de jongen die ik leuk vindt in 1 bed slapen?!?!!! Help me , I'm dying! Wat moet ik nu doen.

Aria je weet heel goed wat je moet doen gewoon normaal slapen. ja maar wat als hij er achter komt dat ik hem leuk vindt?
"Aarde aan aria." Zegt calum die met zijn hand voor mijn gezicht zwaait
" sorry w-wat zei je?"
"Ik zei kom je mee naar ONZE kamer."
"J-ja i-ik kom." zeg ik.
Waarom lijkt het net alsof hij onze zo hard zei, ligt dit aan mij of is het andere Ook opgevallen?

De rest van de jongens zijn al boven, dus ik met ALLEEN met Calum in lift.
"Mag ik op het knopje drukken?" Vraag ik met en kleuterstem.
"Tuurlijk "zegt Calum lachend.
Ik kijk op het pasje naar welke verdieping we moeten.
"Fijn 9 hoog boohoe."zeg ik (voel de sarcasme)

Ik druk op de knop. Van de 9e verdieping.
Als de lift eindelijk boven is ren ik naar kamer 502 en wacht tot Calum aan komt met het pasje voor de kamer.

"Cal schiet op!" Roep ik naar calum die ergens midden in de gang staat."
"Jaja wacht nou maar speedy."

"Oke doe de deur open " zeg ik als ik op en neer spring. Ja ik ben net een kleuter problemen mee dat is dan jou probleem.(aria heeft gesproken.)

De deur gaat open en ik loop met mijn mintgroene koffer naar binnen (A/N: I love mintgroen) ik zet mijn koffer in de gang ,ik kijk de kamer rond.

"WoW wat een groot bed!" Roep ik door de kamer als ik er naar toe ren en er met een keepers duik op jump.(doe dit nooit ben een keer door het bed heen gezakt in frankrijk😖.)

Ik hoor gekraak. " ik denk dat ik dat niet meer moet doen ,of is dit Zo'n irritand kraak bed?"
"Ik denk bijde." Zegt Calum lachend als hij naast me komt zitten we het bes weer kraakt.

"Oke nu ben ik het zat ,waar is die hotel Telefoon?" Zeg ik geïrriteerd door het bed.
"Ik denk in de keuken."
Ik loop naar de keuken en inderdaad daar hangt de Hotel telefoon.

"Hallo, spreek ik met de receptie?"
"Ja waar mee kan ik u van dienst zijn?"
Vraagt een oud vrouwtje.
"Nou ik wou vragen of u de conciërge kon sturen want ons bes kraakt verschrikkelijk erg."
"O ja ik zal het door geven want dat is natuurlijk erg vervelend voor de mensen die naast jullie slapen als jullie een wilde nacht hebben."
Ik schiet in de lach en plas bijna in mijn broek.
"Hallo? Miss irwin bent u er nog?"
"Ja alleen ik en hij zijn geen stelletje."
Helaas niet.
"O o sorry van dat ik dat Zei dan."
"Het geeft niet, heb ook weer gelachen vandaag."

Na dat ik dat heb gezegt leg ik af en loop naar de kamer en zie ik de conciërge al aan het bed sleutelen.
"Nou dat wordt ook snel door gegeven."
"Waarom lachte je net zo hard." vraagt calum.
"Nou kijk die vrouw van benede zei nou dat is vervelend zeker als jullie een wilde nacht hebben." zeg ik als ik weer in de lach schiet, calum lacht Zo hard dat jij op de grond valt met tranen in zijn ogen.

"Kijk weetje ik weet dat ik lekker ben maar jij zal wel wat beter je best mogen doe om met mij gezien te worden." zeg ik als ik weg loop.
Voor dat ik op het bed stap pakt calum mijn enkel en lig ik lang uit op de grond.
"Calum sukkel!"roep ik half lached.

De conciërge is net weg gegaan, nu kan ik calum wurgen.... nee grapje ik ga hem alleen plagen.

Als ik calum op het bed zie zitten ren ik op hem af en duw hem omver... niet mijn beste idee want hij trekt me mee.
"CAL GA VAN ME AF MET JE OLIFANTEN GEWICHT!" Schreeuw ik in zijn oor.

"Nee ik wil eerst Een sorry." Zegt hij serieus.
"Sorry cal." zeg ik poeslief.
" heb ik gezegt dat je dat moet zeggen, je moet wat voor me doen"
Wat THE ... wat moet ik doen!
"W-wat m-moet ik d-doen?"
"Laat me denken..(2 minuten later) ... kus me." Zegt calum alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Wat waarom ja ik vind hem leuk maar ik weet niet of ik dit wel wil.
_______________
Sorry coolkids maar kan voorlopig niet update *kuch* deze week *kuch* en een heel klein beetje in de zomer ik doe mijn best maar ik kan jullie niks beloven.
speciaal voor jou @laylamiddelkoopp

Why me? A.IWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu