Saadet:git salih git
Salih:sadişim bir dinle beni
Salih karısının elini tutup gözlerinin içine baktı. ona inanması için yalvaran gözleri açık açık okunuyordu.
Saadet ellerini çekip Birkaç adım uzaklaştı. Bakışları kinini ve nefretini açık bir şekilde belli ediyordu
Sahil uzun zamann sonra ilk defa ne yapması gerektiğini bilemediğini hissetti canından çok sevdiği kadın ona nefretle kinle bakıyordu
Salih:sadişim yapma böyle bakma bana öyle
Sesi titremişti adamın yüreği yanıyordu karısın bakışları canını yakıyordu.
normalde şiveyle konuşan adam karısının yanında tamamen bir İstanbul beyefendisine dönüyordu karısına layık bir adam olmak için elinden geleni yapıyordu.
Saadet:git buradan bitti.
Kadın acımasız gözlerle adama bakıp arkasını döndü.
Salih hızla kadının kolunu tutup gitme dedi.
Sesi ağlamaklı çıkmıştı.
Dağ gibi adam karısın bir cümlesiyle bir bakışıyla yıkılmıştı.
Saadet kolunu adamın nazik tutuşundan kyrtarıp kapıya doğru yürüdü.
Çıkmadan önce söylediği son sözler adamı perişan etmişti.
Vartolu'O son darbede hiç beklemediğin yerden geldi ha salih'
Salih zihninde duyduğu sesle diz çöküp boş boş duvara baktı.
Neden dedi içinden neden kimse bana inanmıyor.
Başını tavana kaldırıp gözyaşlarını serbest bıraktı
Kollarını havaya kaldırıp ellerini açtı.
"Allahım sen bana yardım et sönsün bu yüreğinde ki yangın dinsin acılarım herkes bana sırtını döndü ben gine kimsesiz kaldım Allahım sen canımı al Allahım al bu canıda kurtulayım bu ızdıraptan artık"
Odada adamın hiçkırıkları duyuldu kolları yere düştü bütün gücünü kaybetmişti artık.
O gün adam hıçkıra hıçkıra ağladı salihe ağladı kaybettiği ailesine ağladı çocukluğuna annesine ağladı.
***
Notu okuyun lütfenAslında farklı başlayacaktı bu kitap ama bu bölümleri biraz uzatmaya karar verdim.
Bence bu adam dizide mutlu olmayı en çok hakedenlerden biriydi ama en çok ağlayan üzülen bu adam oldu yani benim gördüğüm kadarıyla diziyi ayrıntılı izlemedim yani diziyle alakalı her şeyi bilmiyorum.
Ama vaktim olursa izleyip öyle yazmaya çakışıcam umarım kitabı beğenirsiniz bu arada bu karakter için bir çok kurgu belirdi aklımda yani bir sürü vartolu kitabına hazırlanın ehehehhe😁
Bölüm hakkında düşünceleriniz nedir?
Vartolu hakkında düşünceleriniz?
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum bayyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben hep kimsesizdim (Çukur) Ara Verildi
FanfictionSalih her şeyini kaybetmişti çok sevdiği karısı bile ona sırtına dönmüştü Bundan sonra ne olacaktı Salih dimdik ayakta kalmaya devam edebilecek miydi yoksa bu son darbe adamın yıkılışı mı olacaktı Çukur ve karakterler bana ait değil. Bu bir hayran...