>2<

43 4 0
                                    

Gözlerimi açtığımda üyeleri görmüştüm.Hepsinin yüzünde telaşlı bir bakış vardı.Doğruldum,kafamı kaşıdım.Aklıma yaşananlar gelince gözlerimi sonuna kadar açtım.

"Umarım bütün bu yaşananlar rüyadır.Tanrım,lütfen bu kez duamı kabul et rüya olsun bunlar."

Kafamı kaldırıp baktım hepsinde göz gezdirdim.O sırada kapı açılmıştı hepimiz oraya baktık.Gelen Hoseok hyungdu.

"Ya kaç saattir sizi bekliyoruz nikah memuruyla.Beklerken sohbet edelim dedik nikah memuru bana sulandı az daha bizim nikahımız kıyılıyordu ama ha?lan taehyung niye bayıldın?yoksa gece yaşanacakları düşünüp fazla mı adrenalin salgıladın hm?hm?"

Gülerek yanıma yaklaşınca dehşetle bakakaldım.

"Sana sapık diyoruz da boşuna demiyoruz."

Demişti namjoon hyung ve göz devirip sözüne devam etmişti.

"Herneyse gidelim nikah memuru bekliyormuş."

Yine gözlerimi sonuna kadar açtım,kafamı iki yana salladım.

"Hayır hayır hayır olmaz olmaz olmaz banane gitmiyorum ben yoongiyle evlenmem jimin'i istiyorum."

Jungkook kaşlarını çatıp bana baktı.

"Yalnız ayıp oluyor hyung bir yanlış anlaşılma oldu tamam dedim bayıldın yine tamam dedim ama bu kadarıda fazla."

Yemin ederim kafayı yiyeceğim.Gözlerimi yoongiye çevirdiğimde o bana ya da etrafa hiç bakmıyordu bile kabullenmiş gibiydi.Derince iç çektim,hep beraber odadan çıktık.

Nikah masasına oturduk,etrafa bakarken jimin ve jungkook'u gördüm,birbirlerine nasılda güzel bakıyorlar.Yutkunup önüme döndüm.

"Öhöm...herkes burada olduğuna göre nikah işlemlerine başlayabiliriz.Evet,kim teahyung.Hastalıkta,sağlıkta,iyi günde ve kötü günde min yoongiyi kabul ediyor musun?"

Yoongiye baktım,o da bana bakıyordu.Göz göze gelince gözlerimi çevirip diğerlerine baktım,gülümseyerek bakıyorlardı.Daha sonra memura döndüm.

"Evet."

Cevabını verdiğimde bir alkış tufanı kopmuştu,nikah memuru aynı soruları sormak için yoongiye döndü.

"Peki ya sen min yoongi,kim taehyung'u hastalıkta,sağlıkta,iyi günde ve kötü günde kabul ediyor musun?"

Yoongiye baktım,o da bana bakmıştı,sonra memura dönüp cevabını verdi.

"Evet."

Ve yine aynı şekilde alkış tufanı kopmuştu.İmzalarımızı da attık,işte şimdi resmi olarak evliydik.

MİSTAKE(TaeGi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin