Taehyun'un gene Kai ile lisenin kütüphanesinde nöbet tuttuğu bir gündü.Kai normalce onun önünde oturup bir şarkı mırıldanıyorken Taehyun bir kitap okuyordu.Kitabı rastgele aldığı için kitap hakkında bir bilgiye sahip olmadan okuyordu ve tam 67. sayfaya ulaştmıştı.
Son paragrafı tam bitiriyordu ki...
"Ve sonra onu öptü.."Taehyun son paragrafı okurkan yüz ifadesi ekşidi ve kitaptaki görseli görmesi ile kitabı fırlattı.
"Saçmalık!"Önünde oturan arkadaşı yavaşça onun yüzüne baktı.Sarı saçlı,koyu kahverengi gözlü oğlan yüzüne merak eden bir yüz ifadesi ile onu izliyordu,yavaşça kitabı eline aldı ve sayfalara ve tam Taehyun'un okuyup fırlattığı sayfaya bir göz gezdirdi, genel olarak güzel bir kitap gibi görünüyordu ama neden Taehyun'un onu fırlattığını merak etmişti.
"Neden bunu yere attın Taehyun?" meraklı bir yüz ifadesi ile Taehyun'u izledi.
"Saçma."Taehyun kızgın görünüyordu ama Kai hala bunun neden olduğunu anlamamıştı.
"Hey öyle somurtman hiç hoş değil"Taehyun belli ki gıcık olmuştu Kai'ye dahada sinirleniyordu çünkü ama kulakları kıp kırmızı görünüyordu.Sanki aşktan iğrenmek yerine utanıyordu
"Kitap güzelmiş aslında ama sen romantik şeyleri sevmiyorsun sanırım" Kai kafasını onun sırasına yaslayıp onun kızgın yüzünü biraz izledi"Ama bu kadar abartmana gerek yok sonuçta sende evleneceks..."Taehyun sözünü yarıda bırakıp ağızını elleri ile kapattı"Hayır böyle bir hata asla yapmayacağım"Kai biraz şaşırmış görünüyordu ağızını kapattığını hissetiği elleri yavaşça uzaklaştırdı ve bir soluk alıp konuştu.
"O kadar büyük konuşmana gerek yok Taehyun"Kai tekrar ağızını kapatmaması için ellerini tutuyordu ve eskisi gibi Taehyun'un öğle güneşi çarpan yüzünü tüm dikkatiyla izlemeye devam ediyordu."Büyük konuştuğum falan yok benim!"Taehyun daha sinirli görünüyordu biraz bağırarak söylemişti kurduğu cümleyi, ellerinde hissetiği sıcak eller onu dahada utandırmıştı.
"Sakin olmalısın aşktan bu kadar korkman gerekmiyor."Taehyun bir nefes aldı gözleri sonuna kadar açılmıştı,onunkini tutan sıcak elleri pür dikkat bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fairy kiss☆
Fanfictionaşktan son derce korkup tiksinen oğlan ve onu seven kişi. tyunning!☆