kedi

18 2 0
                                    

Lisenin neredeyse tümü bir gezideydi ama Taehyun ve Kai izin kağıtlarını unuttukları ve istemedikleri için okulda kalmışlardı  yanlarında bir kaç tanımadık alt sınıflarda vardı tabii onları saymazsak..

Kai Taehyun ile sert soğuk betonda oturuyordu,Taehyun bir kitapla ilgileniyor,Kai ise betonda dolaşan böcekleri izleyip neler yaptığıklarını izliyordu.

Bir kaç karınca ve küçük bir böcek beraber bir ekmek parçası taşırken,küçük bir yavru kedi okulda geziniyor duvarları inceliyordu ve bü küçük kedi büyük bir zevkle duvarların  pürüzlü zeminiyle oynuyordu,tırnalrarını sütüyor ve mırıldanıyordu.

Taehyun Kai'nin bu kadar dikkatle izlediği şeyi merak edip kitabı kapattı,kapalı kitabı kucağına koyup  Kai'ye vücüdü dokunana kadar yaklaştı ve yerdeki karıncalara ve küçük kediye usulca baktı.

Kedinin yanına onunla benzer bir vücuda sahip olan bir kedi gelmiş ve ona sevgisini göstermek için yanağına yanağını sürtüp kuyruğunu neşelice hareket ettirmişti sonra kedi sanki bir insan diğer insana sarılır gibi sarılıdı.

Kai bunu görünce yüzüne küçük bir gülümseme yerleşti ve kediler tüm dikkatliyle izlemeye başladı.

Taehyun'da içinden bir şekilde sıxakça gülümseyerek kedilere doğru baktı,bu alaycı ve ya dalga geçtiğinde yaptığı yüz ifadesinden çok daha farklıydı içten bir şekilde açıkça gülümsüyordu.

Kai Taehyun'a baktı ağzı tamamen açılmıştı"Sen....gülümsedin mi az önce?"

Taehyun gülümsemeyi seri bir şekilde bırakıp kitabına geri döndü"Ne alakası var."

Kai büyükçe gülümsedi ve Taehyun'a sarıldı,Taehyun'un kulakları kıp kırmızı olmuştu o da geri sarıldı

"TAEHYUN SEN DAHA DEMİN BANA MI SARILDIN BANA MI ÖYLE GELDİ?"

Taehyun yere baktı ve yavaşça Kai'nin yüzüne döndü,kulakları tamamen kıpkırmızı bir şekildeydi ve gözlerinde büs büyük parıltılar vardı."Sarıldım sanırım."


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
fairy kiss☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin