Bu ses ne yaa diyerek telefona sertçe vurdum ve alarmı kapattım.Maalesef okulum var,hazırlanmak için yataktan kalktım ve telefonu elime aldım mesaj gelmiş,yazan Jisung.
Jisung-KANKA ÇABUK UYAN
Jeongin-noldu gene yaa
Jisung-SENİNKİ VARYA HYUNJİN SENDEN HOŞLANIYORMUŞ
Jeongin-NEEE NERDEN DUYDUN HAZIRLANIP HEMEN GELİYORUM OKULA ANLATIYORSUN
Jisung-TAMAM ÇABUK OL
Hemen üstümü giyinip hazırlandım çantamı hazırlayıp okula doğru yürümeye başladım.
***
Okula geldim ve gözlerim Jisungu arıyordu herşeyi öğrenmem lazımdı onu ararken Hyunjini gördüm hemen sınıfa kaçtım.Jisung sınıfa geldi yanıma oturdu ve derste herşeyi anlattı notlaşıyorduk.
Jisung-Bak şimdi Hyunjin senden hoşlanıyormuş ama sen başkasına aşıksın sanıyormuş arkadaşlarıyla konuşurken duydum
Jeongin-NASI YAA ALLAHIM SEN DUALIRIMI KABUL ETTİN SENCE ÇIKMA TEKLİFİ EDİYİM Mİİ
Jisung-ET KANKA ODA SENİ SEVİYOR ZATENN
Notları yırtıp attık sonra derste düşündüm bir süre hatta tüm dersler düşündüm gidip arkadaşlarına onun kimden hoşlandığını sorucaktım.
***
4.Derse geldik ve beden eğitimiydi dersimiz,Jisung ile konuştuktan sonra karar verdim direk arkadaşlarına falan sormadan ona çıkma teklifi edicem,kabul etmezse hayatımda yediğim en büyük kazık olurdu bu.Dersin bitmesini bekledim
Tenefüs zili çaldı,çok heycanlıydım kalbim yerinden çıkıcak gibiydi bahçede onu aradım,bankta arkadaşlarıyla oturuyordu yanına doğru gittim.
Jeongin-Hyunjin bişi konuşmak istiyorum arkadaşların gidebilir mi?
Hyunjin-Peki,kanka gitsenize
Hyunjin-Noldu Jeongin ne konuşucaksın benimle?
Jeongin-Nasıl başlasam konuya bilmiyorum,direk söylemek istiyorum.Senden hoşlanıyorum benimle çıkarmısın???
Hyunjin-Düşünmem lazım Jeongin ailem bu durumu nasıl karşılıcak bilmiyorum biraz zaman ver bana?
Jeongin-Peki kararını verince bana söylersin bu arada konuştuklarımız aramızda kalsın.
Hyunjin-Tamam iyi dersler.
Şuan içimden kötü bir his geçiyor,gerçektende kötü birşeyler olmasını hiç istemiyorum.Jisungun yanına gidip olanları anlattım.
Jisung-Kanka ne desem bilmedim Hyunjin ne hayır nede evet demiş kararsız kalmış.
Jeongin-Kanka biliyorum ama içimde kötü bir his var yaa.
Jisung-Kötü düşünme,kötü düşünürsen kötü olur iyi düşün hadi derse gidelim😉
Jeongin-Tamam,geç kalmayalım.
Sınıfa çıktık Jisung ile,aklımda milyonlarca soru var napsam bilmiyorum beklemek zorundayım.
***
Eve gitmek için otobüsü bekliyordum,hazırlanıp Felix Jisung ve ben dışarı çıkıcaz,umarım iyi geçer günümüz.
Otobüsü beklerken kulaklığımı kulağıma taktım ve şarkı dinlemeye başladım,otobüs geldi ve bindim.Felix Jisung ve benim olduğum üçlü grubumuz var oraya mesaj attım.
Jeongin-Nerde buluşacağız ve saat kaçta?
Felix-Bilmem bana herşey uyar fark etmez.
Jeongin-Sahilde buluşalım öğlen 2 gibi.
Felix-Yok ya hep sahildeyiz zaten sence Jeongin?
Jeongin-Bilmem bence restorana gidelim yemek yiyelimm.
Jisung-Okey o zaman AVM'de bişiler gömüyoruz öğlen 2'de.
Felix-Tamam bana uyar.
Jeongin-Banada uyar anlaştık o zamann😻
Herşeyi planladık şimdi eve gidip duşa giricem,sonra hazırlanıp AVM ye gidicem.
***
Üstümü giyindim ve saçımı yapmaya başladım,nasıl yapsam emin değilim,klasik saçımı yapıp çıkıcaktımki kedim yani maviş bana sürtünmeye başladı.
Niye geldiği çok belli,mama istiyordu dombili.Mama kabına baktım boştu tahminlerim doğru,mamasını verdim ve odama gittim.
Saçımı yapmaya başladım her zamanki çok yakışıklıyım😼,neyseee şimdi ne giysem acaba?Paraşüt pantolonumla üstüme bişey geçirdim.Yanıma 400TL aldım anca yeter bu devirde gruba yazdım.
Jeongin-Hazır mısınız yaa hazırım ben bekliyorum?
Felix-10Dkya çıkıyorum evden.
Jisung-Ben çıktım evden....
Jeongin-BİZEDE SÖYLESEYDİN KEŞKE🧐
Felix-NIYE HABER VERMİYORSUN!?
Jisung-Unuttum...
Hemen evden çıktım ve yürümeye başladım,şanslıyım AVM evimize yakın 10dklık yürüme mesafesi.Umarım Felix yetişir çünkü hep geç kalan o oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk-Hyunin
Fanficİlk defa yazıyorum bebisler yargıya açık bir fic hatalarımı düzelticem😉💗