5 resz

21 1 0
                                    

/fel kapott az ölébe úgy vitt le reggelizni!/

Reggeli után meg beszéltük,hogy el megyünk vásárolni.-meg reggeliztunk el készültem es el mentünk vásárolni!
Kérdezte mit szeretnek veni egy pár sminket vetem es 2 könyvet ennyit nem szeretem volna többet dolgot venni!-haza érve éhesek voltunk es keszitetem vacsorát ami nem más volt ami a kedvenc pesztos tésztám volt az!-el kel ismernem istenien főzől!-koszonom!-vacsora után fel mosogatam meg néztünk egy filmet le furodtem és utana el is aludtunk!

Másnap reggel****
Reggel mikor fel ébredtem már nem volt Adem mellettem gondolat el ment a dolgozó szobába!-mikor már ép fel öltöztem be nyitot az ajtón,komoly és rideg arrcal tekintet rám meg kérdeztem mi a baj!-semmi,pakolj össze most nemsokára jönnek erted! El indul az ajtón én meg utana futok és mar nyitná az ajtot de én be csapom!-mit művelsz?-szeretnem tudni hova megyek!!-na jó ha ennyire akarod akkor el mondom,el adlak egy klubnak a vezetőjének! Mm-mi jól hallotam ?azok után ami kettőn közt történt te csak úgy oda adol valakinek?-igen nem voltál más csak 1 napos kaland!
Már a könnyek potyogtak a szemekből! Erre csak nyit montam remegő hanggal, ha te így akarod legyen hisz úgysem tehetek ez ellen semmit!-ki ment és én el keztem pakolni nem neztem az órát de már egy másfél óra el telt biztos meg mindig pakoltam amikor be nyit oda jön és magához húz és meg ölel!hirtelen jött ez és el löktem magamtól mit  művelsz?-egy és fel órája meg azt mondtad,hogy el fogsz adni egy klub tulajdonosnak most meg ide josz és meg ölelsz?-gyere üljünk le és el magyarázom amióta itt vagy nem tudok a munkára koncentrálni mindig te jársz az eszembe és nem tudom,hogy de beléd szeretem és úgy gondoltam ha el adlak akkor jobb lesz de el mondtam a Edwardnak,hogy mit érzek irántad és ő azt monta ha ez valóban így van ne engedjelek el téged!-amikor veled vagyok úgy érzem más és jó ember vagyok!-akkor te csak azért maradsz velem mert te így jó ember vagy!-nem én nagyon szerelmes vagyok beléd Alice ilyet soha neki irat nem ereztem meg mint te irantad! Én is szeretlek nagyon de nagyon at öleltük egymást és segítette ki pakolni mikor ki pakoltunk akkor már este volt és úgy döntöttünk el megyünk vacsorázni!
El keztem készülődni fel vettem egy fekete ruhát ami oldalt ki volt vágva hozza fel vettem egy fekete magasarkut a hajamat most csak engedtem hogy a vállamra simuljon és nem nagyon szoktam sminkelni de most kivételesen fel raktam egy vörös ruzst és egy kis szempilla spirál!-mikor késznek nyilvánítottam magam el indultam le fele al lépcsőn már ott várt Adem olyan vonzó egy pasi fekete öltöny a haja be volt állítva Ah egy alom pasi! Gyönyörű vagy én királynőm!-Te is Kiralyom!Át ölelt és rá csapot a seggemre!-hanogas fel kiáltottam!!heyy!-ere csak el mosloyodot és kezén fogot és oda kísért az anyós üléshez és ki nyitotta az ajtót miután be ültem o is oda sétált a volan mögé és be ült!- egy 20 percet utaztunk utana meg érkeztünk egy gyönyörű hejre!be sétáltunk és már is fogadtak miket oda kísértek a lefoglalt asztalunkhoz mind ketten ültünk és meg vacsora közben sokat beszélgetünk utana fizetünk es el indultunk haza mikor haza értünk mind a ketten le furodtunk es agyba bujtunk egy puszit nyomot a számra es már is aludtunk!

Itt az új resz próbálom pótolni az elmaradott részeket!
Nincs at olvasva a fejezet nem volt sok időm es próbáltam hamar meg írni!
Kövessetek be instan es tiktokon így tudni fogjatok mikor lesznek részek!
TikTok:edina_whiter
Istangram:Edina_whiter✨
 

Boldog új évet kívánok nektek!🥳❤️
Jövőre találkozunk!❤️
Puszi,Edi😘

Maffia szerelmeWhere stories live. Discover now