Son Veda

27 4 8
                                    

Merhaba ben Park Choi-yan 18 yaşındayım ve lise son okuyorum.
Okul hayatım mükemmel değil zorbalığa uğruyorum.Ailemin bilmemesi için birbir takla atıyorum.Okulun bitmesine bir iki ders kalmıştı tenefüsteydik  bilinmeyen bir numaradan arama vardı merak ettiğim için açmıştım keşke açmasaydım(kızım malmısın sen yav herneyise) hastaneden atanmıştı.Choi "kimsiniz?".
"efendim ben hastaneden arıyorum bayan Ellie nin yakınlığını sanırım " Choi "Evet!? Kendisi annem.Ne oldu !!? Hemşire"Efendim şuan anneniz yoğun bakımda telefonunda ilk sizi bulduğumuz için sizi aradık. Choi "annem annem!!? Durumu nasıl ve hangi hastane ?"Hemşire "maalesef durumu ağır ve ******** hastanesi .Choi "teşekkür ederim "Hemşire "rica ederim "
Choi 'den

Acele ile okuldan çıktım hem ağlıyor hem de korkuyordum ya anneme bir şey olursa ben ne yaparım onsuz yaşayamam .Yolda hemen bir taksi durdurdum ve hastaneye gittim .
Hızlı geçiş
Hastaneye varmıştım annem hâlâ yoğun bakımdaydı ve ben ağlıyordum yarım saat sonra babam ve abim perişan halde geldiler aslında benim halimde onlardan farksızdı.Babam ve abime sıkıca sarıldım . Bir kaç saat sonra Hemşire yoğum baki dan çıktı .Hemşire çıkar çıkmaz yanına gittim ve annemi durumunu sordum .Choi"a-annem durumu iyi değil mi?"Hemşire "üzgünüz elimizden geleni yaptık başınız sağolsun .Başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü başımdan aşağı canımdan çok sevdiğim kişi artık yoktu.Hemşirenin bunu demesi ile anlık bir sinir krizi geçirdim yanıma bir kaç hemşire ve doktor geldi abim ve babamda şok ile bana bakmışlardı  sonrası ise karanlık. Uyandığımda bir tarafımda abim ve babamı gördüm  bana ne olduğunu sordum ve abim herşeyi anlattı .Vaar olan evde yaşıyorduk ama yaşama dair bir iz yoktu .Eski neşemiz ve sevincimiz yok olmuştu .Bu olaydan sonra babam kumar oynamaya ve içki içmeye başladı beni destekleyen abimde yoktu artık annemi ölümünü kaldıramadığı için intihar etmişti . Ben ise artık hem okula gidiyor hem de yarı zamanlı bir işte çalışıyordum üniversite okumak için ama babam bunu engelliyordu .Aldığım paranın çoğunluğunu alıp içki ve kumral yatırıyordu .Benim ise üniversite hayallerim suya düşmeye başlamıştı .Annemin ölümü değiştirmişti babamı yumuşak olan adam şimdi semsertdi.Sabah babamın bağışları ile uyandım "uyansana !!! gerizekalı!!!kime diyorum heyyyyyy!!!"Choi "kalktım!!! ne bağırıyorsun be  ben senin evcil hayvanın değilim ve babadan bağıramazsın!! "    "sen öyle san küçük hanım demek senin çenen uzamış hmm!?(belinden kemerini çıkarır)

Choi'den

Babam kemerle sert bir şekilde vuruyordu aslında canım fazla açılıyordu bu bir kaç ay içerisinde alışmıştım ama yaralı yerlerime vurduğu için acıyordu

"Ahhhh"
"l-lütfen yapma canım acıyor

"acısın bakalım acısın .şimdi git üstünü değiştir misafirimiz gelecek "

t-tamam b-baba
bir şey sorabilirmiyim?"

"sor?"

"k-kim gelecek ?"

"seni ilgilendirmez sen sadece dediğimi yap "

"Peki "

Choi'den

Acaba kim gelecekti çok merak ettim ( fazla merak iyi değildir canım )

Hazırlanmış odamda bekliyordum

"******"

"ne ?! Hayır!!!

Kötü olmuş olabilir ilk defa yazıyorum...

Yeniden Kurulan HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin