2.rész

12 5 0
                                    

Erika Davis (Rika)

- És mit gondolsz a kapcsolatokról? - kérdezi derűs mosollyal az egyik elsős aki ki virult arcal kérdezte meg úgy pár perce hogy leülhet-e mellém a kis barátnőivel. Azóta folyamatosan zaklatnak a különféle kérdéseikkel.

- A kapcsolatok alapvetően jó hatással vannak nem csak fizikailag az emberre hanem mentálisan is, de csak akkor ha egészséges kapcsolatban él és nem egy toxikus, idétlen, gyerekeknek való, fájdalmas és szennyezettben mint amilyenben a sulink hetven százaléka is él.

- Ezek szerint te nem pártolod az egyéjszakás kalandokat ugye? - jön a következő kérdés.

- Egyáltalán nem! - rázom meg a fejem kisebb fintorral az arcomon. - Sőt mi több, én azt mondom legyél addig szűz míg megtalálod az igazit. Arra a kincsre amit születésünk óta óvnak a szüleink nem adhatjuk oda egy felfuvalkodott, bunkó, egoista és mindenekelőtt egy olyan fiúnak aki semmi másra nem vágyik csak hogy a napvégén valaki ott legyen mellette az ágyban és mindegy hogy ki.

- Tipikus szűzies gondolkodásmód.. - hallok meg egy ismerős hangot mögülem. Nem fordulok hátra, nem adom meg neki azt az örömöt hogy érdekeljen a hülyesége, inkább csak előre fordulva megforgatom a szememet jól láthatóan hogy az elsős lányok akik felnéznek rám egyből legvághassák hogy mit gondolok. - Szerintem.. - egy kisebbkis lökést érzek a vállamnál, majd oldalra pillantva Rhys-t látom meg ahogy rá támaszkodik a pad háttámlájának a tetejére. - Élvezzétek ki azt a fajta örömöt amit a puncitok adhat.

- Undorítóan beszélsz. - nézek rá szemrehányóan egy kis grimasszal az arcomon.

- De legalább igazat. - néz le rám. - Miért vonnátok meg magatoktól az orgazmus szerteágazó csodás érzéseit hogy egy kis mitugrásznak tartogassátok magatokat. Egész életetekben csak egy férfival akartok lenni? Ez tök gáz. Majd nyolcvanévesen bánni fogjátok.

- Lányok.. - pillantok a drága kis követőimre akik a szavamra egyből felém fordulnak érdeklődve. - Felejtsétek el amit mondott! Ő az a tipikus egyéjszakásos srác aki csak ki akar használni titeket.

- Én csak élvezettel ajándékozlak meg titeket. - szól közbe mosolyogva.

- Majd később találkozunk most menjetek! - Intek a fejemmel Reginanak aki a legfőbb bizalmasom az elsősök között és aki egyből érti hogy most ideje távozniuk ezért amint fel áll, a többi lány is követi.

Meg várom míg mind tesz egy-egy lépést hogy Rhysra nézhessek végre aki végig követi őket a mocskos tekintetével.

- Ne álmodozz, ők az én követőim! Nem lesznek vevők a perverz megjegyzéseidre és a hülye gondolkodásmódodra.

- Tehát tegnap nem történt semmi igaz? - fordul felém. - Hiába ügyködsz William nem akarja elvenni a szüzességedet?

- Nem tudom miről beszélsz. - csinálok úgy mintha fogalmam sem volna, de Will legjobb barátja, egyértelmű hogy beszéltek a tegnapi napról.

- Hányadik próbálkozásod is volt ez egy év alatt? Az ötödik? Tavaj a szülinapján, karácsonykor, évzáró ünnepségen, ez a szemeszter kezdetén, tegnap este. Mikor lesz a következő? Halloweenkor?

- Mit akarsz tőlem? - nézek rá megvető pillantással.

- Csak egy kis szívességet. - mosolyog rám.

- Mi lehet az a kis szivesség amit te magad ne tudnál megoldani? - kérdezek rá cinikusan. Végtére is Rhys Coltonról van szó aki akár az elnök nadrágját is le tudná rántani egy telefon hívással a végtelen hatalmával.

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Feb 18 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

FAIR PLAYDove le storie prendono vita. Scoprilo ora