"sen sen emre misin"
"Evet ben emre yim ve buraya annemi ve babamı görmeye geldim DEDE"
"sen burayı bulduysan bizi nasıl bulamadın oğlum herkes her yerde seni aradı tüm yurtlara bakım evlerine hastanelerin eski kayıtlarına sen neden gelmedin"
"Dede istersen sana herşeyi bir yere gidelim orada anlatayım"
*Kafeye gelirler
"Anlat oğlum bu zamana kadar nasıl yaşadın kimle yaşadın"
"Beni bir tane aile evlat edindi dede tek çocukları benim"
"İsimleri ne anne ve babanın"
"İsmail ve aslı"
"Ne zaman evlat edindiler seni"
"Annem ve babamın geçirdiği trafik kazasında beni bir aile alıp yurda götürmüş ve ben 1 hafta orada kaldıktan sonra şimdiki anne ve babam gelip beni almışlar"
"Oğlum"
"Efendim dedem"
"Oğlum anne ve babandan kalan tek armağansın bana beni kırma ve bizle gel"
"Dede ben bilmiyorum anneme sizi bırakmayacağım demiştim"
*Telefon çalar
"Kusura bakma oğlum bu önemli"
- baba neredesin heryerde seni arıyoruz mezarlığa gittik yoksun neredesin baba
-kızma hemen kızım önce dinle yağmurumun oğlunu buldum ne kadar da büyümüş bir görsen
-baba sen iyimisin neredesin yine seni kandırmaya çalışıyorlar ben sizin torununuzum diye sakın inanma
-kızım yağmurumun aynısı konum atıyorum gel kim varsa ara gelin çabuk
-offf baba at konum geliyoruz
*Gelirler
"Baba neredesin sen heryerde seni arıyoruz"
"Sakin ol kızım önce yeğeninle tanış"
"N-nasıl yağmurun oğlu mu emre mi bu"
"Evet ben emre siz de teyzem oluyorsunuz galiba"
"Bunca zaman sonra nasıl buldun baba onu"
"Mezarlığa gittiğimde mezarların başında ağlıyordu gittim sordum sen kimsin diye ben burada yatan kişilerin oğuluyum siz kimdiniz dedi ve ben de Emre'nin dedesi olduğumu soyledim"
"Emre kimle yaşıyorsun"
"Ben kaza günü bir aile alıp yurda götürmüş ve 1 hafta sonra şuanda yanında kaldığım aile almış beni"
"Anladım bizi diğer ailene götürür müsün"
"Tabiki götüreyim teyze hatta tanışın dedem sizinle gelmemi istiyor ama ben bilmiyorum"
"Ne demek bilmiyorsun emre seni 18 yıl önce kaybettik bir kez bir daha bırakacağımızı mı düşünüyorsun"
"Sakin ol afet sakin ol artık emre bizimle gelecek değil mi emre evladım"
"Şey emm evet ben galiba sizinle geleceğim"
"Tamam bu kadar yeter gidip tanışalım x ailenle"
"Afet yeter dedim"
"Tamam baba"
"Gidelim"
"Emre yanlış yere gidiyorsun araba burada"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMRE VE MİNE
Randomöncelikle mine internette fenomen ve her gün video çeken birisi emre ise bir şirket sahibi emre ve Mine bir kazada karşılaşırlar ve hastaneden çıktıktan sonra bir daha görüşmezler ama ilerleyen zamanlarda mine tatil için yurt dışına gider emre ise i...