4

10 1 0
                                    

( 12 yıl önce , Leman Yılmaz )
Ayaz evlatlıktı . Bunu oğluma nasıl söyleyeceğimi bilmiyor , bilemiyordum . Ya ilerde kendisi ögrencekti ya ben söyleyecektim yada magazinden ögrenecekti . Yol üç parçaya ayrılıyordu , üç parçada riskliydi . Hangisini seçsem bilemiyordum bide kendim söylesem ne diyecektim ? " Oğlum kusura bakma geçen gün başına birşey gelecek diye korktuğun kardeşin aslında üvey " deyip Boraya nasıl görünecektim ? Muhtemelen ilk salak veya mal olduğumu düşünüp sesli çığlıklar atacaktı ve tüm olanları anlayınca sesli çığlıkların yerini sessiz olanlar alacaktı ...

( Günümüzden 3 yıl önce )
Ayaz evlatlıktı . Ailem bunu benden ve kardeşim- pardon yani Ayaz ' dan da saklamislardı . İlk öğrendiğimde " Demek ki başarısızmışım ki onu da
istemişler " diye düşündüm . Yıllardır evlatlık olduğumu düşünüyordum çünkü Anneme hiç benzemiyordum hiçbir huyumuz veya vücut şeklimiz benzemiyordu . Belki gayrimeşru bir çocuktum . Bu düşüncelerle kendimi yiyor adeta kendimi yıpratıyordum . Ayazı şimdiden sonra atamazdım ona alışmıştım . Derken alarmım çaldı " sonra düşünürsün Bora " deyip yatağımdan kalktım . Çilen , annem ve babam gülerek konuşuyorlardı . Neden bilmiyorum ama Çilen babama göre en iyisiydi ve bencede Çilen çok başarılıydı . Arkamdan Ayaz'ın geldiğini hissettim tam o sırada babam ayağa kalktı " Mida yatırım ceo'su ve menejeri aramıza katıldığınız ve yatağınızdan kalktığınız için teşekkür ederiz " babamın sesi yarı ciddi yarı alaylıydı . Alayına katılmak zorunda olarak " Ne demek " demiştim babamın sesi anında ciddileşti ve gülümsemesi durdu . " Yarın basın toplantısı var , sakin bir şey bozmaya çalışmayın " demişti babam .
Babamdan nefret ediyordum hemde doğduğumdan beri .
" Tabiki basın toplantısının konusu neydi ? " Diye sordum .
" şirketin yeni vârisi hakkında " dedi babam ciddi bir ses tonuyla .
" Tamam " diyip geçiştirdim . Sandalyeme yavaşça uzandım ve çekerken birazcık gicirdadı .
" Yavaş çek " diye bağırdı babam . Oturdum ve yavaşça yemeğimi yedim . Yemeği yerken duygusuz bir şekildeydim . Yemeğimi yarıda bırakarak dışarı çıktım . Ayaz arkamdan koşmuştu .
" n'oldu ? "
" Biraz daha dursaydım ruhumu bırakacaktım "
" E-e napıcaz dışarda " çok mantıklı bir şekilde bunu sordu
" işe gidelim "
( Yaklaşık 6 saat sonra )
Akşama kadar olan tüm işlerimi bitirmiştim . Çok yorgun aynı zamanda açtım . Bir hızla dışarı koştum . Ayaz bembeyaz arabamın tam önünde siyah saçları ve şık aynı zamanda rahat olan kıyafetlerle karşımdaydı .
" ne bu şıklık ? "
" sebepsiz "

( 30 dakika kadar sonra )
Akşam yemeği için bir mahalle esnafına gitmiştik . Burası Ayaz ve benim en sevdiğimiz yerdi . Dükkanın içindeki mini soba ve esnafın sıcaklığı evimin sıcaklığından daha sıcaktı . Ayaz
" bugün neler yaptın ? "
" yani hani sen benim menejerimsin ya bide gün boyu yanımdaydın ya "
" olsun , karşında güzel ve sevdiğin bir kadın varmışcasına konuş "
" tamam , tamam "
" ilk önce tam 8 tane toplantıya
gir- "
" dokuz "
" pardon , işte dokuz tane toplantıya girdim ondan sonra 4 farklı şehirde iş için seçmelerim vardı falan "

" falan derken "
" ya ufff "
" cevap ver bura "
" yeto asko bana bura deme "



Selam yazariskonuz geldi size birkaç sorum var

1 ) sizce midanın yeni vârisi kim olacak

2 ) bu bölüm en sevdiğiniz ve sevmediginiz kısımlar nereler

3 ) sizce bu kitap mutlu sonla mi yoksa kötü sonla mi biticek

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Savaşın İş Hâli ( Kısa Vers. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin