1; Kim Min-Jae

144 9 33
                                    

Kırgındım,kızgındım ve en önemlisi hala özlüyordum onu.

3 yıl olmasına rağmen deliler gibi onu istiyordum. O yanımda olsun başka bir şey istemiyorum kafasındaydım.

Evet şu anda Allianz Arenada bulunuyordum. Neden burada olduğumu ben de tam bilmiyordum.

Kafam uzun süredir karışıktı.

En yakın arkadaşım Karina Bayer'in yıldızı Harry Kane'in eşiydi. Bugün ise Karina ben ve küçük oğulları Jason şampiyonlar Ligi'i maçına gelmiştik.

Onu görecek olmam beni tedirgin etsede beni çoktan unuttuğunu düşünüyordum.

Maç başlamadan önce futbolcular ısınmaya çıkmışlardı. Harry ise eşini ve oğlunu görüp bize doğru koşmaya başlamıştı.

Karina ayağa kalkıp yanına gelen eşine bir öpücük vermişti. Küçük oğlu ise babasına kocaman sarılmıştı.Ben de ayağa kalkıp Harry'nin elini sıkmıştım. O sesli ortamda bana söylediği şeyi de net bir şekilde duymuştum.

"Min jae'nin burada olmasına rağmen gelmene şaşırdım."

Ona gözlerimi devirmiştim.

"Ayrılalı 3 yıl olacak. Beni hatırlaması bile bir mucize. Ayrıca birbirimizi görmeye gelmedik." Dediğim ile kafasını sen bilirsin der gibi sallamıştı.

Daha sonra arkasını dönmüş gidecekken tekrar dönüp karısını ve oğlunu öpmüştü.

"Seni unutabildiğini pek sanmıyorum."

Gözleriyle bana sahayı işaret etmişti. Kafamı kaldırıp yeşil sahayı taradığımda ise orta yuvarlakta bana bakan bir Kim Min Jae görmüştüm.

Olaylar başka tarafa çekilmesin diye hemen kafamı Karina'ya çevirmiştim.
Kızgın gözlerle ona bakarken o kocasına dönüp gülmüştü.

Bu saçma an Harry'i teknik direktörün çağırmasıyla sonlanmıştı.

Maç başlayalı 28 dakika olmuştu. Bayern şimdiden 2 gol atmıştı. Karşı takım birkaç kez gol denemesinde bulunmuş ancak hepsi -benim şansıma- Min Jae tarafından engellenmişti. Hatta bir asist bile yapmıştı.

Her zaman dediği gibi ona şans getirmiştim.

Fenerbahçe'ye ilk geldiğinde şans eseri bir maçta tanışmıştık. Her şey çok güzeldi. Sonra bana açılmıştı sevgili olmuştuk. Sezon sonuna kadar beraberdik.

Yeni sezon başlangıcına yakın bir anda ortadan kayboldu. Ancak bana haber vermeden. Tam 2 hafta boyunca ondan haber alamamıştın.

Napoli'ye transfer olduğunu ise arkadaşlarından öğrenmiştin. O an kendimi o kadar değersiz hissetmiştim ki. Kullanılmış gibi de hissetmiştim.

Daha sonra bana ulaşıp yanına gelmemi teklif etmişti. Hatta zorla beni İtalya'ya götürmeye çalışmıştı. Ancak ben bütün ilişkimizi bitirip Türkiye'de kalma kararı almıştım.

Ondan sonra birçok kez benimle iletişime geçmeye çalışmıştı ancak ben istememiştim.

İlerleyen zamanlarda Galatasaray oyuncusu Alexandru Cicaldau
İle bir ilişki haberim yayılmıştı. Ancak bunların hepsi yalandı ondan sonra kimseyle beraber olmamıştım.

Bu haberden sonra beni bir daha rahatsız etmemişti.

Maçın bitimine saniyeler kalmıştı. Bayern Arsenal'i 4-1  mağlup etmişti.
Hakem son düdüğünü çaldığında Harry 3 gol atmanın verdiği mutluluk ile bize doğru koşmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İmagine With Footballer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin