A Story 2010 ben játszódik Lipcsében! Kezdjük az elején, engem Annabella Smith-nek hívnak 20 éves vagyok. Nem rég jöttem haza Los Angelesből. A szüleim 2 éve el váltak, azt mondták elmúlt az érzelem közöttük. Apukamat Lougen Smith- nek hívják, nagyon híres üzlet ember jelen pillanatban Los Angelesben él. Fiatal szerelmével Magievel. Nem nagyon bírom őt, de hát nagy nehezen elfogadtam, hogy apám vele van. Miután befejeztem a tanulmanyaimat vissza repultem anyához Lipcsébe. Anyukamat Natasha Greynek hívják egy fogorvosi asszisztensként dolgozik. Van egy b.nom is akit Jázmin Kaulitznak hívnak. Kis korunk óta b.nok vagyunk, ami után el mentem tovább tanulni akkor is tartottuk a kapcsolatot hol telón beszéltünk hol pedig videó hivasban. Tom és Bill Kaulitz ők a testverei az én Jázmin b.nomnek. Elég régen láttam már a fiúkat, de szoktam hallgatni a zenéjüket amit szeretek is. De ha hiszitek ha nem nem tudom, hogy most hogy néznek ki. De majd idővel úgy is látni fogom őket. A zeneket amiket szeretek az a rapp mint pl: Eminem. Imádom őt is hallgatni egyszerűen észbontó ahogyan a srác rappel. Na de most már megkezdem a storymat!
Reggel 6 órakor ébredtem fel a telefonom ebresztojere. Kimasztam az ágyból és a fürdőbe vettem az irányt. Le tusoltam , fogat mostam és a hajamat lofarokba kötöttem fel. Sminket nem tettem fel mivel, hogy dolgozni megyek. Elégge hosszú hosszú lesz a mai nap , 12 óraznom kell. Majd felvettem is vettem a Mentos egyenruhamat. Kesznek nyilvanitottam magam es le mentem a konyhába. Anya már kész volt a reggelivel, ami egy gyors pirítós volt.
- Jó reggelt anya!
- Jó reggelt Annabella!
Ma későn jövök anya!
- Rendben kis lányom!
Vigyázz magadra! Nekem mennem kell!- Oké anya! Puszi!
Hamar megettem a reggelit, meg fogtam az uzsonnamat, amit anya el készített nekem. Ki rohanntam az ajtón, majd be is zártam azt. Már megérkezett értem Marko a kollégám. Nagyon rendes srác, de nem az esetem. Úgy tekintünk egymásra, mint 2 testvér.
- Jó reggelt Annabella!
- Jó reggelt Marko!
Indulhatunk?- Naná!
Majd bele is taposott a gazba, közben pittyent a telom SMS em jött Jazmintol.
SMS :
Szia csajszi este 9 - re hivatalos vagy hozzánk vacsira! Szépen öltözz fel kérlek! Nemet pedig nem fogadok el!
Puszil és ölel Jázmin!
Csodás mondhatom egyik porcikam sem kívánta az egészet, de mivel a b.nom ezért el fogadtam a meghívást.
Éppen szolgálat közben voltunk, mikor Markoval kaptuk az infót az adovevon keresztül.
Diszpécser :
Figyelem minden mento egységnek! Karambol történt a 8- as főúton! Egy kislány is megsérült! Aki a helyszín közelében van azonnal menjen!
Vissza szóltam, hogy a közelben vagyunk, megyünk a helyszínre 5 perc és ott vagyunk. Oda is értünk 5 perc múlva a helyszínre. Láttam hogy a kocsi hatuljaba bele fúródott egy fém rúd. Hátul ült egy rémült kislány akinek a hasan át fúródott a fém rúd. Azonnal be masztam melle, el kezdtem bele beszélgetni.
- szia kislány! Hogy hívnak? Hany eves vagy?
- Szia Madi vagyok! 10 éves!
- Szia Madi! Engem Annabellanak hívnak!
Faj valahol Madi?- csak a hasam!
- Rendben Madi figyelj rám, most egy éles hangot fogsz hallani. De ne félj itt maradok veled. Fogd meg a kezem és, hogy ha fájna szoritsd meg és akkor megallunk egy kicsit jó?
- Oké rendben!
- Van kedvenc egyuttesed Madi?
- Igen a Tokio Hotel!
- A legjobb választás!
- Ismered őket?
- Igen vagyis a hugukat ismerem! Figyelj Madi ha ügyes és bátor leszel megpróbálok le szervezni velük egy találkozót! És akkor találkozhatsz veluk! Rendben?
- oké köszönöm!
Bill a kedvencem!- Rendben el mondom neki!
Készen is voltunk a kislánynak bekotottem egy infuziot és már robogtunk is a kórházba. 10 perc múlva ott is voltunk, Marit be vitték a muttobe. Ami hála az egnek sikeres is volt. 12 óra hamar el is telt, haza vettük az irányt, halat adtam az egnek, hogy hnap szabad napos vagyok. Este 7 re haza is értem be mentem a házba köszöntem anyának. Majd szóltam neki, hogy Jázminnál leszek es ott alszom. Fel is siettem a szobámba, majd el is kezdtem készülődni az estére. Le tusoltam, megfesultem a hajamat és ki is vasaltam, sminket is tettem fel most. Be setaltam a szobámba el kezdtem kutatni a szekrenyembe. Majd találtam is egy szép koktél ruhát amit fel is vettem egy hozzá illő magassarkuval.
Annabella szettje és sminkje
Annabella cipője
Be pakoltam pár ruhát egy háti táskába és le indultam a lépcsőn. Anyának búcsú képpen adtam egy puszit, majd hívtam egy taxit. Egy 20 perces út után még is erkeztem Jazminhoz. Ki szálltam a taxibol és az ajtó elé setaltam. Egy mely levegőt vettem és meg nyomtam a csengot. Meg lepődtem hirtelen mert egy magas fekete fonott hajú srác nyitotta ki az ajtót. A szája sarkában volt a pircingje és amikozben engem meregetett tetőtől talpig addig játszott vele. Majd a csendet én meg is tortem.
- Szia Annabella vagyok! Jazminhoz jöttem!
- Szia Annabella! Nagyon megvaltoztal! Dogosebb lettél!
- Köszönöm! És te ki vagy?
- Ja persze nem emlekszel rám mert már sokkal jobban nézek ki! Tom vagyok!
- Oké Tom! Be mehetnénk? Vagy itt fogunk aldogalni?
- Persze bocsánat gyere csak be!
*kár hogy nem hozzám jottel*- Mit mondasz Tom?
- Ja csak azt hogy Jázmin mindjárt jön!
- Oké !
YOU ARE READING
Bele Szerettem Egy Mentos Lanyba
Short Storya Story egy 20 éves Mentos lányról Annabella Smith-rol és Tom Kaulitz osszeismerkedeserol és egymásra talalasarol fog szólni