Tom magához húzott a derekamnal fogva és az ajkait az ajkaimra nyomta. Ezt a pillanatot Bill zavarta meg én el ugrottam Tomtol.
- Hát szèp vagy Tom meg csalódás Riát?
- Jajj Bill kussolj már!
- Ki az a Ria?
- Tom barátnője! *Felelte Bill. *
Tomhoz vissza fordultam, majd a szemèbe nèztem és rá kérdeztem.
- Ez igaz Tom?
- Igen, igaz de Annabella kérlek hallgass meg.
- Nem bocsi nem vagyok rád kíváncsi és meg kérlek, hogy hagyj engem békén.
Ott is hagytam őket a konyhában és ki mentem Jázminhoz. Le ültem mellé és mondtam neki, hogy fáradt vagyok fel megyek a vendég szobába és alszok. Jázmin csak annyit mondott rendben van menjek nyugodtan. Fel is mentem a szobába, majd az ajtót kulcsra zártam mèg vèletlenul sem akartam, hogy Tom be jöjjön és mondja nekem a sok hülyeséget. Be mentem a fürdőbe le szedtem a sminkem, majd a zuhany alá álltam és le tusoltam. Be vittem a pizsamamat is és fel is öltöztem. Mikor az ágyhoz értem hallottam a kilincset le nyomodni mèg szerencse, hogy bezártam. Gyorsan le oltottam a villanyt meg vártam pár percet és hallottam egy ajtó csukodast gondolom Tom volt az, de nem érdekelt.
Annyira jó volt az a pillanat Tommal meg mindig éreztem a forró ajkai izèt az ajkaimon. Nem bírtam aludni csak forgolodtam és állandóan Tom járt a fejemben, meguntam feloltottam a villanyt és a taskamhoz nyúltam, majd el kezdtem keresni a konyvemet. Aminek a címe: A vègzet ereklyéi : Csont város. Gondoltam elég szép este van és ki megyek a kertbe olvasni egy kicsit. Bele léptem a pihenés puha papucsomba el fordítottan a kulcsot és ki léptem az ajtón. Csendben mentem le a lépcsőn és a kert felé vettem az irányt, el húztam az erkély ajtót és ki mentem rajta. Majd fel kapcsoltam a villanyt ami megvilágított egy csoda szép fát gondoltam le ülök a tövébe és el kezdtem olvasni.
Tom szemszoge:
Annyira sajnálom, hogy így alakult a dolog köztem és Annabella között. Az a csók valamit meg gyujtott bennem iránta, nem akarom el engedni meg akarom magamnak hódítani ezt a csajt! Amikor be akartam menni hozzá az ajtó zárva volt gondoltam nem akar velem beszélni azok után, hogy meg tudta Ria a barátnőm. Ezért úgy gondoltam, hogy hagyom le nyugodni és nem zaklatom. Majd éjszaka arra lettem figyelmes, hogy egy ajtó nyílik majd be is csukodott. Fel is ültem az ágyon reménykedtem benne, hogy Annabella az és tudok vele beszélni. Észre vettem, hogy feny szurodik be a szobámba ki keltem az ágyból egy kicsit el húztam a függönyt. Annabellat pillantottam meg a kertben és a fa tövében ült és egy könyvet olvasott. Olyan gyönyörű ez a lány a teste a szeme a szája a haja egyszóval ő számomra a tökéletes lány. Nem hezitaltam sokat fogtam magam és le mentem én is a kertbe hátha beszelgethetek vele.
Annabella szemszoge:
Èppen egy nagyon romantikus résznél tartok a könyvben, közben jatszok a hajammal. El vitte a könyv a gondolataimat, amikor egy ismerős hang szólalt meg.
- Szia Annabella! Mit csinálsz itt ilyen későn?
Fel kaptam a tekintetemet a könyvből és egy Tomot láttam magam előtt állni.
- Szia Tom! Éppen olvasok mint látod. És te?
- Csak le jöttem inni egy pohár vizet és megláttam, hogy világít a kertben a villany. Gondoltam ki nézek hátha valaki égve hagyta, meglatalak téged és ide jöttem. Remélem nem zavarok!?
- Jaa értem, nem zavarsz. Le ülsz vagy egész végig ott fogsz állni?
Tom le is ült de pont velem szembe én visszatértem a könyvhöz, hogy el olvassam a befejezetlen oldalamat és majd utanna foglalkozom Tommal. Annyit veszek észre, hogy Tom folyamatosan engem bámul és már kurvára idegesitett. Befejeztem a részt és már össze is csuktam a könyvet, majd Tomra helyeztem a tekintetemet.
- Tom tudtad, hogy nem illik mást ennyire bámulni?
- De annyira gyönyörű vagy Annabella! Nem tudok nem rád nézni!
- Kérlek Tom hagyd ezt abba hallod! Barátnőd van úgyhogy nekem ne bokoljal itt!
- De èn nem èrzek iránta semmit, ellenben veled. Az a csók ma... * nem tudta befejezni mert felbeszakitottam*.
- Áll Tom! Az a csók mégsem történt volna ha tudom, hogy barátnőd van! Hiba volt, hogy megtörtént közöttünk! Ha nem erzel Ria iránt semmit akkor miért vagy vele?
- Azért mert jó vele a szex de semmi érzelem! Az a csók nem volt hiba mert rá ébredtem, hogy számomra te vagy az a nő aki kell!
- Aham persze Tom! Mennyire kellek neked egy éjszakára? Na ne rohogtes már!
- Nem Annabella nem csak egy éjszakára kellesz hanem mindre!
- Tessék? Most egy kicsit osszezavartal ezzel az egeszel! Tedd rendbe a dolgokat Riaval és majd utána beszélünk! Addig nem világos voltam?
- Olyan édes vagy amikor mèrges vagy! *itt végig simitotta az arcomat*
De oké legyen, ahogy szeretnéd beszélek vele holnap! De utána el jössz velem egy randira!- Legyen Tom egy randi nem több! Jó éjszakát!
Majd fel álltam és el kezdtem befelé setalni vissza a szobámba. Fel is értem majd hallottam, hogy Tom pár perccel utánam fel is jött. Az ágyamba dőlve gondolkoztam úgyse fog Tom szakítani Riaval azért mondtam neki igent a randira is. Amikor azt mondta, hogy csak azért van vele mert jó a szexben akkor egy kicsit le döbbentem ezen az egészen. Na mindegy is ő tudja, de szerintem bolond mert megérdemelné a boldogságot. Mivel híres engedi, hogy kihasználják a lányok, hogy mindent meg vegyen nekik és cserébe szetterpesztik neki a lábukat. Na hát én nem ilyen csaj vagyok, majd ezt ő is megtudja. Miket beszélek ez a pillanat nem fog eljönni, mert úgysem hagyja ott a nojet miattam. Teljesen osszezavart Tom a vallomasaval amit mondott nekem kint a kertben, hogy nem csak egy éjszakára kellek neki hanem mindre! Nem hittem volna, hogy hirtelen egyetlen csók megvaltoztat mindent bennem ezzel a fiúval kapcsolatba. Ezekkel a gondolatokkal nyomott el az álom
...........
YOU ARE READING
Bele Szerettem Egy Mentos Lanyba
Short Storya Story egy 20 éves Mentos lányról Annabella Smith-rol és Tom Kaulitz osszeismerkedeserol és egymásra talalasarol fog szólni