O kurtuluş gününün ardından iki hafta geçti. Narcissa ve Regulus ile öğle tenefüsünü dışarda geçirmek üzere anlaşmıştık.Simdi dışarda onları bekliyorum.Ve nihayet biri geldi.Ama yanında çok sevdiğim(!) abimde vardı.
"Sonunda cissy."
"Üzgünüm abinle sohbete dalmıştık.Regulus hala gelmedi mi?"
"Hayır haberde vermedi sanırım işi var."
"Yeni çocuğun yanında."
Bunu dile getiren geldiğinden beri ilk defa konuşan abimdi.
"Yeni çocuk mu?"
Belli ki Narcissa da benimle birlikte şaşırmıştı.
"Neydi ismi Thomas Riddle mi ne."
Abim bir çocuğun ismini hatırlamaya çalışır gibiydi ama riddle ismi lord mu yani ne ben anlamadım.
"Tom Marvolo Riddle."
Diye telafuz ettim ismini ama o olması imkansız.
"Evet evet o da sen nerden biliyorsun minik malfoy?"
Abim böyle dediğine göre kesinlikle lordla alakası yok.
"Öyle duymuşum bi yerden neyse gidip bakalım mı?"
"Bana uyar."
Diye kısaca cevapladı narcissa ardından ben ve abimde onunla gittik büyük salonda riddle ve slytherin tayfası oturmuş sohbet ediyorlardı.Normal bir durum gibi gözüksede değil kesinlikle değil.çünkü bu lord bozuntusunun sadece bizim yaşımızda ki hali.
"Hoşgeldin riddle."
Abim konuşana kadar yanlarına geldiğimizi bile fark etmemiştim.
"Hoşbuldum?"
Diye yanıtladı riddle ama yanıttan çok bir soruydu bu.
"Lucius Malfoy.Bu kız kardeşim Aster ve diğer hanımefendi de Narcissa Black kendisi sevgilim olur."
Riddle bana hiç bakmadan direkt olarak abimle tokalaştı ve Narcissa ya sadece baş selamı verdi.Bizimkiler çoktan oturmuştu sohbetin iyice koyulaştığı zaman uzaktan bana el sallayan birini gördüm.Bu Siriustu.Kosarak yanına vardım diğerleri zaten benim yokluğumu fark etmemişlerdi çünkü o yeni çocuğun yani lord bozuntusunun sihrine kapılmışlardı özellikle Bellatrix.Kosar adımlarımla siriusun yanina gittim.
"Heyy sirius ne oldu?"
"Bir şey olmadı sakin,sadece konuşmak istedim eski dostum."
"Eski falan ayıp oluyo ha hala arkadaşız bence."
"Evet öyleyiz.Eee nasılsın?"
"Mükemmel."
"Sakıncası yoksa sorucam neden iyi deilde mükemmel ne oldu merak ettim."
"Bir Malfoy her zaman mükemmeldir."
"Ahhh Malfoylar ve egoları."
"Sizde öylesiniz Black."
"Diğerlerini bilmem ama ben egoyu hak ediyorum lütfen."
"Üzgünüm unutmuşum Asil ekselânsları."
Diyip önünde hafifçe eğildim.Karagölü net bir şekilde görebileceğimiz bir pencere kenarına geçmiştik.yılların arkadaşı Siri ile.
"Affedilmediniz."
"Küstah!"
Omzuna büyük bir güçle vurdum.
"Hey çok acıdı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVMEM
FanfictionEğer istedigin buysa tamam seni sevmem Malfoy duydun mu beni...