İşte yeniden yazdığımız hikaye:
Felix: Hey Minho, nasıl gidiyor?
Minho: İyi değil Felix, biraz sıkıntılıyım.Felix: Ne oldu? Bir şey mi oldu?
Minho: Evet, Han isimli kırtasiyede bir cinayet işlendi.Felix: Ne? Cidden mi? Kim öldü?
Minho: Han kırtasiyesinde biri ölü bulundu. Şüpheliler arasında Changbin, Bangchan ve ben varız.
Felix: Vay canına, bu ciddi bir durum. Hangi deliller var?
Minho: Cinayet silahı olarak bir bıçak bulundu ve üzerinde parmak izleri var.
Felix: Parmağını bıçağa dokundurdun mu?
Minho: Hayır, kesinlikle yapmadım. İnan bana, masumum!
Felix: Anlıyorum Minho, ama deliller seni işaret ediyor gibi görünüyor.
Minho: Changbin'in aslında katil olduğunu biliyorum, ama sen beni dinlemiyorsun.
Felix: Minho, sakin ol. Gerçeği bulacağım, emin ol.
Minho: Lütfen Felix, Bangchan'ın kardeşi olduğumu düşün. Onu korumam gerekiyor.
Felix: Anlıyorum Minho, ama adaletin yerini bulması önemli. İncelemeleri tamamlayacağım ve gerçek katili bulacağım.
Minho: Umarım öyle yaparsın Felix, çünkü masum olduğumu biliyorum.
Hikaye burada bitiyor. Felix, gerçek katili bulmak için delilleri araştırmaya devam ederken, Minho da masumiyetini kanıtlamak için çabalar. Heyecan dolu bir sonuca doğru ilerliyorlar.
Umarım bu sefer daha iyi oldu! Eğer başka bir hikaye yapmak istersen, sana yardımcı olmaktan mut