-8-

69 7 5
                                    

Hürkan:neyse boşver iyisin den dimi?

Emre:evet korktum sadece.. Bu gece bende kalsan?

Hürkan:tabi kalırımm

Emre:sağoll

Bana sıkıca sarılınca oldukça şaşırmıştım bende hızlıca sarıldım ona, saçları aşırı güzel kokuyodu iyice içime çektim kokusunu gerçekten çok güzeldi bu çocuk..

Emre:aç mısın?

Hürkan:yok değilim

Emre:he tamam bişey istersen söyle

Hürkan:gitme şu an yeter bana bu

Emre:tamamm

Sırtını sıvazlamaya başladım yavaşça kedi gibi bana daha çok yaslanmıştı bu çocuğu cidden seviyorum..

Dün akşam emreden;
(Yazar yazıcak bişey bulamadı)

Akşam olmuştu hürkan gideli bir kaç dakika falan olmuştu kenarda hürkanın beresini gördüm burda mı unutmuştu?

Ona vermem lazım hızlıca üstümü giyip hürkanın evine doğru gitmeye başladım vardığımda kapıyı çalmama rağmen açmamıştı telefonunu aradım o da kapalıydı bi süre kapının önünde bekledim belki açar diye açmadı, acaba uyuyomu diye düşündüm ama uyusa telefona cevap verirdi son kez tıklattım kapıyı cevap alamayınca ordan ayrıldım.

Hürkan dan;

Emre duş almaya gitmişti o halde kalmak isterdim uzun uzun ama işte.. Mutfağa geçip yemek hazırlamaya başladım işi kısa sürede bitirmiştim geri içeri geçip telefonla oynamaya başladım. (Buradan sonrasını ben deniz yazarın karısı yazıyor)Aklıma hala Emre'nin Instagram'ı alamadığım gelmişti, telefonu da masanın üzerindeydi o gelene kadar hallederdim. Kalkıp telefonu aldım, şifresi vardı. Ne olabilirdi ki?..

1234
Yanlış.

Doğum günü?

2306
Yanlış.

Aklıma başka bişey gelmiyordu, belki de benim doğum günüm?

2304

Telefonla beraber gözlerim de delice açılmıştı.. büyük ihtimalle tesadüftü.. fazla takmadan Instagrama girip hesabına istek attım. İsteği kabul edip telefonu geri yerine koydum, Emre'nin hesabında gezinirken o da duştan çıkıp gelmişti. Yanıma oturup geriye yaslandı.

H: saçlarını kurutmamışsın..

Emre: yoruldum

H: ben yapayım mı?

Havluyu üstüme doğru attı

Emre: olur

Havluyu alıp nazikçe saçlarını okşayarak kurutmaya başladım. Yumuşacık kabarık saçları vardı kokusunu içime çekmek istiyordum. Karşısında aklımı kaybetmek üzereydim. Yavaşça yaklaşıp burnumu saçlarına sürttüm.

Emre: hürkan?

Emre'nin adımı seslenmesiyle kendime geldim.

H: pardon dalmışım..

Emre'nin saçını kurulamayı bitirince havluyu bir kenara bırakıp geriye yaslanmıştım. Emre telefonuna bakıyordu bende onun güzel yüzünü izliyordum. Gözlerim dudaklarına kayıyordu acaba onu öpmek nasıl bir histi. Deneyebilir miydim? Ama büyük ihtimal benimle arkadaşlığını bitirip yüzümü bile görmek istemezdi belki benden nefret ederdi.. ama bende kafamda kuruyordum, belki de sevecekti ve beni kabul edicekti.

H: Emre..

Emre: he (ayıbemre)

H: şey..

Emre: noldu?

Yüzü bana doğru döndü, aramızda çok mesafe kalmamıştı. Dizi dizime değiyordu.. masumca yüzüme bakıyordu, elimi yanağına koydum. Kendini geri çekmedi, bana engel olmadı. Çenesini kavradım, yüzüne biraz daha yaklaştım. Gözü üzerimde sadece bana bakıyordu..

Sanal Arkadaş/Mengola-saniyeflix-poryeetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin