EP- 1 (U+ Z)

2.9K 65 5
                                    

''Daddy တို့ Ag( သူမ ကိုယ်သူမ နာမ်စာ သုံးခြင်း) ပေါ် အဲလောက်တောင်အယုံကြည်မရှိဘူးလာ။ ''(Nay chi Shoon le Aung)

''မဟုတ်ပါဘူး သမီးရယ် Daddy တို့က အဲ လို့ပြောတာ မဟုတ်ပါဘူး။  သမီးလေ မှာ Daddy ရှာ ထား တဲ့ စည်းဇိမ် တွေနဲ့ သုံးစမ်းပါ ဘာလုပ်ဖို့ဒီ မဟုတ်ဟုတ် က အလုပ်တွေ နဲ့ Daddy တို့အနား က ခွဲ သွားခြင်းကို Daddy ခွင့်မပြုနိုင်ဘူး။ '' ( Ag ၏ Daddy)

(အစပိုင်းတွင်း လေသံပျော့ ပျော့ဖြစ် ​ပြောဆို၍ နောက်ပိုင်းတွင် လေး သံ မာ လာပါတော့သည်။)

'' အင်းမှန်ပါတယ် Daddy တို့က ချမ်းသာတယ် ငွေ က ထားစရာနေရာမရှိ ဘူး ဒါပေမယ် Ag ဒီ ဟာတွေကိုမလိုအပ်ဘူး။ သားသမီး တယောက် ရဲ့ ဘဝကို ငွေ နဲ့ ပေါက်ပြီး ဘောင် ခတ် လို့ မရဘူး Daddy။ "

''ဖြောင်း!!! ။ "

ပါးပြင်အပေါ် သို့ ခပ်ပြင်းပြင်းရောက်ရှိလာတဲ့ မာမီးရဲ့ ရှိက်ချက်။

" ငါတို့ ရှာ သမျှ ငွေတွေ က နင် အတွက် ဆိုပြီးရှားနေတာ။ နားလည် လာ။ "

''တော်စမ်းပါ မာမီးရာ။ Ag အတွက် ၊ Ag အတွက်နဲ့ လာပြီး မချဥ်နဲ့ ။ Ag ဒီငွေတွေကို မလို့အပ်ဘူး။ Ag ဘဝကို Ag ဘာသာကြိုးစားချင်တယ်။ မာမီတို့တက်စေချင်တယ် ဆေးကျောင်းလည်ပြန်တက်မယ် ဒါမယ့် Ag ကိုတော့ လွတ်လပ်ခွင့်ပေး ။"

" အေး နင်သိရအောင် တစ်ခါတည်း ပြောလိုက်မယ် ငါတို့ ဘက်ကလည်လုံးဝ ခွင့်မပြုနိုင်ဘူး။ ဟဲ့....ငါမင်းကိုစိတ်မချနိုင်ဘူး နေခြည်ရွန်လင်းအောင်။  မင်းတစ်ယောက်ထဲ နေပြီး ပျက်စီးရေလမ်းကြောင်းရောက်ဖို့လာ။ '' ( Ag ၏ Mummy)

" အဲတာ ဆိုလည် Ag ကို လွတ် လက် ခွင့်ပေးလိုက်တော့ပါလာ။ Ag ကို လာမချဥ်နောင်ကြပါနဲ့တော့။ ဘာလဲ မာမီးတို့ ရဲ့ဂုဏ်သိခ္ခါ ကို ထိခိုက်မှာကိ သေလောက်အောင်ကြောက်နေတာလာ။ "

'' အေးဟုတ်တယ် ငါတို့ လုပ်ငန်းခွင်မှာ ငါတို့ရဲ့သမီးက အမဲ့ဆက်အစွန်း ထင်မခံနိုင်လို့။ ရှင်းပြီးနော်။ ငါဘာမှာထပ်မကြားချင်ဘူး။ "

''ကောင်းပြီးလေ မာမီ  ၊ Mummy နဲ့ Daddy တို့ ဖြစ်စေချင်တဲ့ ပျက်စီးရာပျက်စီး ကြောင်း လမ်းကြောင်း အပေါ် ကို ဒီနေ့ကစပြီး သမီး စတင် လျှောက်လှမ်းပြီးဆိုတာ ယုံထားလိုက်မာမီ နဲ့ ဒယ်ဒီ ။''

My Dear Teacher (Complete )Where stories live. Discover now