Speranța

5 1 0
                                    

Totul va fi bine! Indiferent de circumstanțe, întreaga viață va avea un echilibru. Cred cu tărie că lucrurile bune se întâmplă cu un motiv și mai ales la momentul potrivit.
Uneori trebuie să aștepți acest moment, și să-l surprinzi la timpul oportun.

Se spune că speranța este cea mai importantă în viața unui om. Fără speranța, omul nu ar mai crede în vindecarea unei boli trupești, omul nu ar mai crede în vindecarea unei răni sufletești, cea din urma fiind ascunsă într-un compartiment al sufletului, ferit de privirile celor care ar transforma rana într-una și mai mare.
Fără speranță, omul nu ar mai munci și nu s-ar mai strădui să realizeze ceva, o casă, o afacere, să aibă dorința de a excela spre un job mai bun; de asemenea nu ar mai sta cu speranța în suflet ca să poată într-o bună zi, să-i mai vadă încă o dată pe ai săi părinți dragi.

Speranța sădește în sufletul fiecăruia o dorință, o mică scânteie care te împlinește în momentul în care vezi că ideea ta a înflorit și dă roade.
Totul este pe punctul de a se îndeplini, doar dacă declanșam în noi pozitivitatea și optimismul vieții. Cu o gândire pozitivă, aceea speranță care se înfiripă în inima noastră, va fi realizată pe jumătate, iar cealaltă jumătate, va veni cu timpul.
Contează foarte mult, puterea gândului și credința ta față de realizarea viitorului fapt. Contează ce sentimente sădești în suflet, ca mai apoi acestea să prindă rod în interiorul sufletului, acest rod să ajungă chiar și la inima noastră care se află într-o conexiune puternică cu sufletul. Cele două, inima și sufletul, se împletesc printr-o tulpină plină de frunze și de flori delicate, multicolore, acesta fiind rezultatul gândului pozitiv și a sentimentului pozitiv de a reuși.

Gândurile unui suflet Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum