Karanlıkta ki Işık 💫 2.

133 14 15
                                    

Rusya'nın Gözünden 👁

Türkiye yine sessizliğe gömüldü ama bu sefer kalbi yavaş ve hafif durarak atıyordu. Kafamı kaldırdım ve onun ağlayan gözlerine baktım , o güzelim turkuaz gözler ( bir gözünde yıldız var ) bana anlamlı anlamlı bakıyordu. Ona yine sordum .

Rusya : Türkiye sana bir şey mi oldu ? Seni böyle görmeyeli uzun oldu . Beni korkutuyorsun lütfen söyle lütfen !

Türkiye'nin gözyaşları şiddetlenmeye başladı. Ağlayarak konuşmaya başladı ama daha da kötü oldu .

Türkiye : Rüyamda karanlık bir yerdeydim hiçbir şey göremiyordum s-seni aramaya başladım, sana sesledim a-ama sen yoktun *hığ ( *hıçkırık) . En sonunda pes ettim ve dizlerimin üstüne düştüm . Ellerimle gözlerimi kapadım ve ağlamaya başladım açtığımda bir insana benzeyen ışık vardı ve sen oydun . Bana elini uzattın ve bende ayağa kalktım ,elini tutmaya çalıştım ama sen geri geri gidiyordun fakat yürümüyordun *hığ . Koştum ama sana yetişemedim en sonunda bir çukura düştüm ama bağıramadım . Yataktan kalktığımda ise ölecek gibi hissettim.

Türkiye ağlıyordu , onu sakinleştirmem lazımdı ama sanki ellerim bağlanmış gibiydi . Bir kaç saniye dona kaldım , sonunda hareket edebileceğimi hissettim ve ona sımsıkı sarıldım, sanki onu asla bırakmayacak gibi ,o' da bana sarıldı ve öylece bir kaç dakika boyunca kaldık. Ona sarılmayı bıraktım ve çenesini tutup kendime çevirdim, onun o turkuaz gözleri kıpkırmızı olmuştu.

Rusya : Benim güzel sevgilim bu kötü bir kabustu ama şunu bilmeni istiyorum ki seni asla ve asla bırakmayacağım seni bırakmak bana bir ölüm olur .

Bu sözleri söyledikten sonra alnını öptüm ve gözyaşlarını sildim ona gülümsedim. O'da elimi tuttu ve dudağıma bir buse kondurdu , o'da gülümsedi.

Türkiye : Bende seni asla ve asla bırakmayacağım sevgilim .

Rusya : Seni seviyorum hanımefendi.

Türkiye : Ben de seni seviyorum beyefendi .

Türkiye bacağından kalktı ve elini yüzünü yıkamak için alt kattaki banyoya girdi. Ben de kahvaltı hazırlamaya devam ettim , tam çayları doldururken yanıma geldi ve yanağımı öptü, birbirimize gülümsüyorduk. Her şey hazırdı, masaya oturmuştur ama kapı zili çaldı. Türkiye kalktı ve kapıya yöneldi , ben de kalktım ve Türkiye' nin yanına gittim .

Türkiye çoktan kapıyı açmıştı, gelen kargocuydu . Türkiye biraz tedirgin ve şaşırmıştı , kargocu gittikten sonra kapıyı kapattı ve kargoyu portmantonun üstüne koydu . Sonra elimi tutup mutfağa çekiştirdi. Kahvaltımızı yapmaya başladık.

Rusya : Kargo kimdenmiş?

Türkiye : Şey...

Rusya : Evet dinliyorum güzel sevgilim.

Türkiye : Amerika ' dan .

Yine şu bela adamdan gerçekten bu çocuğun doğuş sebebi beni sinir etmek . Sen kimsinde benim sevgilime kargo gönderebilirsin . Neyse sakin kalmam lazım sonuçta Türkiye NATO'da ve Amerika pisliği ile çalışıyor umarım o kutuda belgeler vardır yoksa sonuçları iyi olmayacak. Neden Amerika ile çalışıyor, biliyorum Türkiye defalarca anlattı ama yinede onunla çalışmasını istemiyorum keşke Şanghay'a katılsa. Onu, bu konuda daha fazla yormamalıyım.

Türkiye o gülen suratını düşürdü ve sadece yemeğe odaklandı. Onun elini tuttum ve okşadım, eski konular yüzünden üzülmesini istemiyorum . Kafasını kaldırdı ve o çok sevdiğim gözlerini bana dikti .

Türkiye : Hmmmm?

Rusya : Ne oldu küçük hanım, bir şey mi düşünüyorsun?

Türkiye : Cezanı düşünüyorum.

Rusya : Ne!?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Beni Unutma Güzel Sevgilim  🇷🇺×🇹🇷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin