Egy Átlagos Nap

11 5 0
                                    

Fél év telt el az ámokfutó körözésének kihirdetése óta. Brooklynban pedig nagyon sok minden változott. A híd újjáépítése lassan elkészül és jobb, mint valaha. A Winters Coperation egyre többet tesz a lakosokért és sorra tűnnek el a nyomornegyedek. Az emberek boldogok, de a bűnözés nem állt meg. Habár Jax nem dolgozhat ámokfutóként, Grant és Sarah sorra intézik el a bűnözőket. Nemrég végeztek egy akcióval és most párterápián vannak.

-Kérem meséljen ön Sarah! Mi zavarja önt Grantben?-kérdezte a terapeutás, Isobell.

-Az, hogy mindig szanaszét hagyja a tányérokat! Mindig én takarítok utána!-mondta Sarah a problémáját. 

-Először is! Azok a tányérok lőttek rám! Másodszor pedig én a távoli tányérokat intézem amíg te a közeliket!-magyarázta ki magát Grant. 

-Igen és amíg én szedem össze őket, addig te a rajongókkal fotózkodsz!

-Bocsánat, lemaradtam! Rajongók vannak a lakásukban?-kérdezte értetlenül Isobell. 

-Néha igen.-mondta eltűnődve Grant. 

-Ez rossz ötlet volt!-mondta Sarah és a fejét fogja. 

-Felírok maguknak egy pszichológust! De szerintem magamnak is!-mondta Isobell. 

A terápia után Grant és Sarah távoztak az épületből és séta közben beszélgetnek. 

-A terápia nem segít a gyilkolászós munkánkban.-mondta Grant a séta közben. 

-Egy próbát megért.-mondta Sarah és Grant hírtelen elé állt és megfogta a kezeit. 

-Megígérem, hogy következőre segítek eltakarítani a hullákat! Oké?

-Oké!

-Te vagy az első!-mondta vidáman Grant. 

-Nagyon szeretlek!-mondta egy mosollyal Sarah. 

Sarah mondata után Grant megcsókolta őt és utána tovább indultak haza. 

Mary az ügyészségben van és éppen egy telefonhívást próbál rendezni. Az ügyészség falai tele vannak az ámokfutó képeivel és a cikkekkel vele kapcsolatban. 

-Nem érti! Az Assasin nem volt gyilkos! A hidat lerombolta, de nem halt meg ártatlan!-érvelt Mary a telefonhívás közben. 

A hívás közben Jax sétált be az ügyészségbe és csókkal köszöntötte Maryt. Kicsivel később Mary letette a telefont és beszélgetni kezdett Jaxel. 

-Nem fognak leszállni rólam nem igaz?-tette fel a kérdést Jax. 

-A körözésed kijelentése óta az Assasin lett a legnépszerűbb személy Brooklynban. A neten többen kerestek rá, mint Eminemre vagy Taylor Swiftre. Szinte már celeb!

-Biztos sok elkeseredett ember lehet, mivel az Assasin nem fog felbukkanni amíg ez le nem cseng!

-Pedig lehet csak ő tudná leállítani ezt az egészet.-mondta elgondolkodva Mary. 

-Már pedig én nem vagyok hajlandó most álruhát ölteni! Grant és Sarah így is megoldanak mindent.

-Ügyesek! Viszont gondolom nem azért jöttél, hogy a hősködésről beszélgessünk.

-Valóban nem azért! A Winters Coperation adatai érdekelnek.-mondta Jax és Mary közben a gépén megnyitotta az adatokat. 

-A népszerűségetek ível felfelé. Anyukád biztos boldog.

-Tényleg az! De rég láttam már. A cég sok időmet elveszi.

-Szerintem látogasd meg!-tanácsolta Mary. 

A Halál UtánDonde viven las historias. Descúbrelo ahora