Bu benim yazdığım ilk fic o yüzden okuyup gözlerini kör eden okuyucularıma göre şekil alacağım
。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆
Selamlar ben Hwang Hyunjin benim kim olduğumu biliyorsunuz zaten. Gerizekalıyım. Neden mi? Anlatayım; Geçen sene dönem başı herşey mükemmel ilerliyordu ta ki ilk sınavlara kadar ilk sınavların olduğu hafta kör kütük hasta olmuştum yataktan çıkamayacak haldeydim. Okula da gidemediğim için bütün hocalar sınavlarıma direk nedenini sorgulamadan "0" girmişler. Bunu da annem farkedince işler kızıştı tabi. 2.dönemde düzelticem bahanesiyle annemi geçiştirdim ama hala babamın bundan haberi yoktu. Öğrenirse ve benden kendi ağzımdan öğrenmezse işler fena hal alırdı,Ve öyle oldu. Yaşıyorum ama Yeonjunlarda. Beni evlatlıktan reddetiler annem de babama uydu. Aslında beni evlatlıktan reddetmelirnin tek sebebi bu değildi gay de olmamdı bunuda öğrenmeleri ipleri kopardı. Şuan dediğim gibi Yeonjunlardan geçiniyorum.Aileme yaşattıklarım şeyler yüzünden onlardan özür dilemeyi bile düşünmüştüm ama eve gittiğim gibi kapı dışı edildim.Kendime kız manit yapıp gitmeyi denedim ama yine olmadı bende malmıyım ben diyip çektim sikitiri. Durum böyle. Hayatım boka doğru giderken bugün değuşuk bir şey yaşadım. Tam benim tipim mükemmel bir çocuk gördüm yanından geçerken aniden bacaklarımı hissemedim ve çocuğum istüne yığıldım. Zaten minnacık bişeydi öldü gitti çocuk derken bi baktım çocuk beni taşıyo. Bir tane taksi çevirdi sonra beni taksiciye emanet edip hastaneye yolladı. Muhtemelen onu ilk ve tek görüşümdü. Ağlamak istiyorum çok güzeldii sarı saçları ve kapatsada belli olan çilleri. Neyse daha sonra hasteneye gittiğimde beni muayne etmediler yani ettirmedim. Kolumdaki yaraları görmelerine izin vermezdim değil mi?
。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆
Changbin hep açsın ayı mı var midende aq
chanseobing: Sizin kuracağınız gruba sıçayım e mi
hwjinanghy: Vallahi ben yapmadım
Mindolee: sen sus be gerizekalı evin rahat mı bari
hwjinanghy: evet çok rahat ben aşık oldum
Chanbangchristopher: of yine geyik grubu açmışsınız
hwjinanghy: onu bunu boşverin bugün bi çocuk gördüm sarışın bayaz tenli çilli abi çok yakışıklıydu ben tutuldum galiba
Mindolee: sarı saç? Çil? Beyaz ten? Hwang sen hayırdur kime tutuldun yine bana tanıdık geliyo ama
hwjinanghy: kim lan kim tanıdık geliyoMindolee: Yongbok?
hwjinanghy: Yongbok? /
O kim be/
Yongbok kim?Chanbangchristopher: Kardeşi(?)
hwjinanghy: saçmalama o minnak şeye hiç venzemiyodu
Chanbangchristopher: arkadassaklarım behlül kaçar hoşçakalın👋🏻
Mindolee: ıyy emoji neyse hyuncan eğer o Yongbok ise geberdin haberin
olahwjinanghy: töbe töbe abi Yongbok ne alaka
Mindolee: ...
Evet iğrenç yazıyorum farkındayım teşekkürler saygılar _ceren
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amip misin knk? /Hyunlix
FanficAmip misin kanka niye ota boka bölünüp üzülüp duruyon?