𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝟓🖤🌻

192 31 0
                                    

Concert day..

අද යුනි එකේ කොන්සට් එක පලවෙනි අයිටම් එක තියෙන්නේ මටයි ජිමිනටයි...ඊට පස්සේ එක දිගට සෝන්ග් හතරකට ඩාන්ස් කරලා අන්තිමට ආය සෝන්ග් හතකට ඩාන්ස් කරන්න ඕන...අද අපි හියුන් උත් එනවා කිව්වා මේක බලන්න..ඒත් එයාට වැඩ නිසා එන්න වෙන්නේ නෑ කිව්වා හදිස්සි ඔපරේෂන් වගයක් තියේ කියලා....මෙයින් ගෙස්ට් ලා එන වෙලාවත් හරි...එහෙම හිත හිත මම ගියේ චිමියා කෝ බලන්න යද්දි මෙන්න මූ...

අඩෝ කොටා ඔච්චර කන්න එපා තොට ඩාන්ස් කරන්න බැරි වෙයි..

අනේ පලයන් සියල්ලට ප්‍රතම ආහාර ගැනීම වැදගත්..මේ ඒක නෙමේ ටේ උබ ඉන්හේලර් එක ඇදලා ඉදපන් ඇ..මට බෑ හොප්පිල් ගානේ උබව උස්සන් දුවන්න...

තෝ කොහොමද මාව උස්සන් දුවන්නේ...හරි හරි ඒක අදින්න ඕන තමා..

අදින්න ඕන තමා නෙමේ...හියුන් උත් ආවේ නැ..උබව පරිස්සම් කරන වගකීම තියෙන්නෙ මට නේ බ්රෝ 😌

පලයන් යන්න...අපි ඔහොම ස්ටේජ් එක පිටිපස්සේ කතා කර කර ඉද්දි එක පාර වාඩි වෙලා හිටපු අය නයි නටවන්න ගත්තා පස්සේ තමා දැක්කේ කාටද නයි නැටෙව්වේ කියලා...ආ ඔයාලා බලනවද කාටද නයි නැටෙව්වේ කියලා..ඒ වෙන කාටවත් නෙමේ අර පොලොස් ගෝනිබිල්ලටයි එයාගේ අයියණ්ඩියටයි....දෙන්නම ඇවිත් ඉස්සරහම ඉදගත්තා..දැන් ඉතින් ඩාන්ස් කරන්නත් එපැයි🙂🤌...
.
.
.
.
.
.
.
.
ගෝනිබිල්ලාස් pov...

අද යුනි එකේ කොන්සට් එක...කොහොමත් වෙනදට වඩා ටිකක් ලස්සනට යන්න එපැයි...හා හා මම දන්නවා මම ලස්සනයි කියලා..ඒත් ඊට වඩා ටිකක් ලස්සනට යන්න ඕන..මොකද අද ඩාන්ස් කරන්නේ මගේ..ආ..මේ මගේ කවුරුත් නෙමේ..මගේ යුනි එකේ අය නේ🤌😒..මායි හියුන් උයි දෙන්නම හෝල් එකට යනකොට අප්පට මෙන්න ට්‍රැක පැන්න ගෑණු ටික කෑ ගහන්න ගත්තා...අපි ගිහින් එතන අපිට වෙන් කරල් තිබ්බ ෂීට්ස් වල ඉදගත්තා....
.
.
.
.
.
.
.
.
ෂෝ එක පටන් ගත්තා..මට ආරන්චි උන විදියට නං ටේ ඉන්නේ ෆස්ට් අයිටම් එකට..
.
.
.
.
.
.
.ෂෝ එක පටන් ගෙන මායි චිමි ඩාන්ස් කරා..ඇත්තටම කිව්වොත් මුලු යුනි එකෙම ෆේමස් අපි දෙන්නා තමා..ආ ඔයාටල කියන්න බැරි උනා නේ ටීම් ටීම් තියෙන්නෙ මායි චිමි එක ටීම් එකක් කොන්සර්ට් එකක් උනාට යටිකූටඨු වැඩකුත් යනවා..මොකත්ත දන්නවත..ඒ තමා අද මෙයාලා අපට වෝට් කරොත් වැඩිම වෝට් එන ටීම් එක තමා මේ වසරේ ජනප්‍රියම ඩාන්සින් ටීම් එක...පිට පිට අවුරුදු දෙකම වින් කරේ අපි...ස්ක්‍රීන් එකක් දාලා එකේ පර්සන්ටේජ් යනවා...අපිට බලාගන්න පුලුවන් ඒකෙන්..ඩාන්ස් කරන්න ගත්තම වෝට් කරන්න ඕන..
(අර අපි දත්ත ප්‍රස්තාර අදින්නේ අන්න ඒ වගේ ටේබල් එකක් ස්ක්‍රීන් එකේ තියෙන්නේ..) මායි චිමී ඩාන්ස් කරන්න ගත්තා විතරයි මෙදා පාරත් කිලින් වගේම..ඩාන්ස් එක පටන් ගද්දිම ලයින් එක ක්‍රොස් කරා අපේ ටීම් එක😌...මට ඉක්මනට මහන්සි දැනෙනවා ඩාන්ස් කරාම..මගේ හාට් එකේ පොඩි ප්‍රශ්නයක්..මට ඉන්හේලර් එක ගන්නත් බැරි උනා..දැන් එක දිගට හතරකට ඩාන්ස් කරලා මට ටිකක් මහන්සි වගේ..ඉන්හේලර් එකත් දාපු තැනක නැ..
.
.
.
.
.
Let's move on to season two. Welcome Team VM...
🕺

🕺

🕺

🕺

🕺

🕺.....
.
.
.
.
කාලෙකින්...

හෙට උදේටයි දවල්ටයි අනිවම පාට් දෙකක් දෙනවා...

අද එක කොටම කොටයි...

Wish You A Happy 2024...my cutieesssss 💐⭐️

සොරි😩🥺












𝐃𝐞𝐯𝐢𝐥'𝐬 𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞Where stories live. Discover now