მალევე მივედით სანის სახლთან.
ის უკვე გარეთ იდგა და გველოდებოდა.შავებში იყო გამოწყობილი და ძაან ლამაზად ეცევა.მოკლე მკლავიან მაისურში კარგად ვხედავდი მის დაკუნთულ და ვენიან ხელებს.სანი მანქანაში ჩაჯდა და კომპლიმენტებით ავავსეთ მე და ბელამ.
მე-სან ძაან ლამაზი ხარ.
ბელა-ძაან სიმპათიურად გამოიყურები.
სანი-მადლობა გოგოებო.ახლა კი წავიდეთ.
მალევე მივედით კლუბში.კარებში შესვლისთანავე იგრძნობა ალკოჰოლისა და მოსაწევის გამაბრუებელი სუნი.სამივემ ბართან დავიკავეთ ადგილი.
ბარმენი - რას ინებებთ?
მე-მარტინი
სანი-მეც იგივე
ბელა-მარგარიტა.
ბარმენი -კარგით ყველაფერი მალე იქნება.
ბარმენმა სამივეს მოგვცა სასმელი.მალევე გავხურდით.ერთ ჭიქას მეორე მიყვა,მეორეს მესამე და ასე შემდეგ.ცოტახანში ცეკვა მომინდა და ავდექი.
მე-სანი ვიცეკვოთ?
სანი-რატომაც არა.
ორივე ხალხს შევერიეთ.ვცეკვავდით.ჩვენი სხეულები ერთმანეთს ეხებოდა.
სანი დაიღალა და ბარისაკენ წავიდა,მე კი ისევ ვცეკვავდი.მოულოდნელად წელზე შეხება ვიგრძენი.ვიცოდი რომ სანი არ იყო.უკან შევტრიალდი და სრულიად უცხო ბიჭი დავინახე.
უცხო ბიჭი-ასეთი ლამაზი გოგო კლუბში მარტო რას აკეთებს?
მე-მერედა ვინ თქვა, რომ მარტო ვარ?!-უკვე ვბრაზდებოდი და თავს ძლივს ვიკავებდი რომ არაფერი მექნა.
უცხო ბიჭი არაფერს ამბობდა ისევ მომხვია ხელები წელზე,მაგრამ უეცრად დაბლა დავარდა.სანიმ დააგდო დაბლა და მუშტი ჩაახუტა.
მე-სანი გთხოვ გაჩერდი.-ვცდილობდი გამეჩერებია,რადგან თუ ასე გააგრძელებდა მას მოკლავდა.
სანი-რუსა მაცადე და ნუ ერევი.
მე არ გავჩერდი და სანის მაჯაში მაგრად მოვუჭირე ხელი.
მე-წამიდი,სანამ დაცვ მოვიდა და შარშჯ გაეხვიე.-წამოვათრიე ფასაც ქვია.-ბელა წავედით.
ბელა -მოვდივარ.
სანი ძალიან გაბრაზებული იყო,უკვე ყელზე ვენები ეტყობოდა.
მე-ეს რა იყო?
სანი-რომ რამე დაეშავებინა?
მე-სანი მადლობა, რომ დამიცავი, მაგრამ ხომ არ დაგავიწყდა,რომ მოჭიდავე ვარ?
სანი-ეგ სულ აღარ მახსოვდა.
ბელა-კაი წამოდით სახლში წაგიყვანთ.
ბელა მანქანისკენ წავიდა,მეც მივდიოდი მარა სანიმ გამაჩერა.
სანი-რუსა ერთი წამი არ წახვიდე.
მე-რა არის?
სანი-ძაან შემეშინდა,რომ რამე დაეშავსბინა?
მე-კარგირა რაცი იყო იყო.
ვუთხარი და წამოვედი.სანიც დამეწიადა,ახლა მაჯაში მომკიდა ხელი და თავისკენ მიიზიდა.
მე-რას აკეთებ?
სუნი ჩემს ყურთნ თავისი ტუჩები მოწია და ხმადაბლა მითხრა:
სანი-დღეს საშინლად ლამაზი იყავი.
მე არ ვიცოდი რა მექნა სახეზე ცხელ ჰაერს ვგრძნობდი და ვიცოდი, რომ პამიდორივით წითელი ვიყავი.
სანი-როგორც ჩანს კომპლიმენტებს, რომ გეუბნებიან წითლდები.
რაღაცის თქმას ვაპირებდი მაგრამ ბელამ მოგვისიგნალა,გვანიშნა აღარ მოდიხართო.
მე-მოვდივართ მოვდივართ.
ჯერ სანი მივიყვანეთ სახლში,მერე კი ჩემი სახლისკენ ავიღეთ გეზი.
ბელა- წეხან რა მიხდა? დროზე მომიყევი.
მე ყველაფერი დაწვრილებით მოვუყევი.ამასობაში სახლთანაც მივედით.ბელა აღტაცებული და ბედნიერი დავტოვე მანქანაში და სახლში შევედი.ოთახში ავედი და ეგრევე სააბაზანოში შხაპის მისაღებად შევედი.მთელი შხაპის მიღების დროს მარტო იმ მომენტზე მეფიქრებოდა,როცა სანიმ ყურში ჩამჩურჩულა.შხაპს ნახევარი საათი ვიღებდი.გამივედიდა მალევე სანიზე ფიქრებში დამეძინა.
YOU ARE READING
დაუვიწყარი სიყვარული
Romanceახალი ვარ და იმედია მოგეწონება💞მეტს არაფერს ვიტყვი💞 დანარჩენს წაკითხვიასა გაიგებთ💞