დილით საშინელ ხასიათზე მეღვიძება.გუშინდელი ტირილის გამო თავი მტკივა.საშინლად არ მინდა სკოლაში წასვლა.
ბელა-ადე სხვა გზა არ არის უნდა წავიდეთ.
მე-ვდგები ხო.რამე კაბა გაქ გამომწვევი?
ბელა-კი .მარა რათ გინდა?
მე-დაგავიწყდა სანი უნდა გამოვტეხო.
ბელა-ააა.კაი მოდი აარჩიე.
მე:
ბელა:
მე-ძაან ლამაზი ხარ ბელ.
ბელა-მადლობა.შენც ლამაზი ხარ.
ყავა დავლიეთ და სკოლის გზას დავადექით.კლასში შევედით სანი გავხედე და გავუღიმე.მერე კი მალევე გამოვედით დერეფანში.
ერთი ბიჭია ოთხი წელია მოვწონვარ.მაგასთან წავედი.სანი უნდა გამომეტეხა რამენაირად.მივედი მასთან.
მე-სალამი გიო.
გიო-სალამი-დაიბნა და თვალები აუციმციმდა.ნეტა ასე სანის ვუყვარდე.
მე-გინდა ერთად ვისეირნოთ?
გიო-რავი კი, რატომაც არა.
მე-კაი წამო.
მთელი სკოლა შემოვიარეთ.ახლა ჩემს კლასთან ვართ და აი სანიც გამოდის კარებში.მე რაც შეიძლებოდა ჰიორგის მივეხუტე და თმაზე თამაში დავიწყე.სანის გავხედე და ისეთი თბალებით გვიყურებდა, აშკარა იყო გიოს მოკვლა უნდოდა.თვალები ჩაუწითლდა,ვენები დაებერა და სწრაფი ნაბიჯებით ჩვენსკენ წამოვიდა.
სანი-უკაცრავად შეიძლება ჩემი შეყვარებული წავიყვანო?-ვაი მე,ცუდად ვარ,რაო რა თქვა, შეყვარებულიო?ეს მომესმა თუ მართლა თქვა?
გიო-წაიყვანე ძმაო არავინ გართმევს.
სანი-წამოდი პატარავ.-ვაიმე ღმერთო პატარავო.სასწრაფოდ ბელასთან ლაპარაკი მჭირდება.
სანიმ გიოსგან წამომიყვანა და ეზოსკენ წავიდა.მთელინეს დრო ხელი ქონდა ჩემზე ჩაჭიდებული და არ მიშვებდა.ისეთი თბილი ხელობი ქონდა.
მე-სან სად მივდივართ?
სანი-უნდა ვილაპარაკოთ.
მე-კარგი მარა ხოტა ნელა დავიღალე.
მალევე მივედით სკოლის სტადიონზე.
მე-გისმენ.რა გინდა?
სანი-რუსა ერთი გოგოა,ძალიან ლამაზი,საყვარელი,გრძელი თმით,პატარა საყვარელი ცხვირით და ჩემი საყვარელი ცისფერი თვალებით.დიდი ხანია მიყვარს და ვერ ვეუბნები,მეშინა.ჩვენ კარგი მეგობრები ვართ და არ მინდა ეს მეგობრობაც დასრულდეს.-ცუდად ვიყავი,მას სხვა მოსწონს და მე კიდე მეგონა მე მოვწონდი.ტირილი მინდოდა.მაგრამ არა რუსა შენ არ დაანახებ მას შენს ცრემლებს.
მე-სან უნდა გარისკო.
სანი-მართალი ხარ.ახლავე ვეტყვი რო ძალიან მიყვარს.-უკვე ცოტა მიკლდა ტირილამდე.-რუს ძაან მიყვარხარ 🤍 დიდი ხანია მიყვარხარ მაგრამ ვერ გეუბნებოდი.
მე ტირილი დავიწყე,ეს არ იყო სინანულის და ბრაზის ტირილი,ეს იყო ბედნიერების ცრემლები.
მე-სან მეც მიყვარხარ ❤️ მთელი გულით,რაც გადმოხვედი მაგის მერე და მანამდეც,იმ პატარა გოგოს,შენთან რო მოდიოდა ძალიან მოსწონდა ერთი ბიჭი,მაშინ პატარა იყო და არ იცოდა რა იყო სიყვარული,მაგრამ მე იმ ოატარა რუსას,არასდროს დამვიწყნია პირველად რო დაგინახე და როგორ ჩავიძირე შენს ვისფერ თვალებში.
სანი-გეფიცები,მეც მაშინ შემიყვარდი როცა პირველად შემოდგი ფეხი ჩვენთან სახლში.ისეთი საყვარელი იყავი.
ორივეს ცრემლები გვდიოდა.მერე ორივე გადავეხვიეთ ერთმანეთს და გაქრა ყველაფერი ჩვენს ირგვლივ,აღარც სკოლა არსებობდა და არც მასწავლებლები.მარტო ჩვენ ორი.თავი მის მკერდზე მოდო და ვუსმენდი უკვე ჩემს საყვარელ მელოდიას სანის გულის ცემას და ვისუნთქავდი იმ საოცარ ჰაერს რომელიც გაჟღენთილი იყო სანის სუნამოს სუნით.ეს დღე ყველა კარგი დღეა ჩემს ცხოვრებაში.
სანი-ძალიან ლამაზად გამოიყურები.სხვათაშორის გამოგივიდა ჩემი ეჭვიანობა.მეორედ არ დაგინახო ეგრე ვინმეს შემოეხვიო.
მე- რა იყო მინდოდა გამომეტეხე,ისე როდის აპირებდი თქმას რო მოგწონდი?
სანი-პირველი არ მომწონხარ,მიყვარხარ.მეორე არ ვიცი ალბათ ასე ორმოც წელში,როცა უკვე დაბერებული იქნებოდი.
მე-კაი კაი.წავიდეთ სახლში რაღა აზრი აქ გაკვეთილზე შესვლას.
მე და სანი სკოლიდან გავიპარეთ.ბელას მივწერე რომ უბრალოდ მე და სანი წავედით და თუ არ შეწუხდებოდა ჩვენი ჩანთები წამოეღო და ჩემთან მოსულიყო.
მე და სანი ჩემთან წახვედით.სახლში არავინ იყო და ამიტომ ფილმის ყურება გადავწყვიტეთ.ფილმი ჩავრთეთ და მდივანზე მოვკალათდით.მე სანის ფეხებზე თავი მედო,სანი კი თმებზე მეთამაშებოდა.ფილმი დამთავრდა.უეცრად საშინელმა სურვილმა მძლია სიგარეტი მომეწია.ავდექი და ჩემი ოთახიდა სიგარეტის კოლოფი გამოვიტანე.
ერთი ღერი ამოვიღე და კბილებს შორის მოვითავსე.ასანთის ძებნა დავიწყე,ვერსად ვიპოვე.
სანი-ამას ხო არ ეძებ?-გაბიხედე და ჩემი ასანთი ეკავა ხელში.
მე-კი.მომე.
სანი-მე მოგიკიდებ.
მე-კაი.
სიგარეტი გავაბოლე,მერე სანის მივუბრუნდი-ხო არ გინდა?
მან თავი დამიქნია და ერთი ღერი მივცი.ორივე აივანზე გავედით და იქვე სკამებზე ჩამოვჯექით.
YOU ARE READING
დაუვიწყარი სიყვარული
Romanceახალი ვარ და იმედია მოგეწონება💞მეტს არაფერს ვიტყვი💞 დანარჩენს წაკითხვიასა გაიგებთ💞