6.

5 0 1
                                    

Noah kävelee takapihalla oudosti. "Haluan tehdä sen... Haluan tehdä sen." Hän pian näkee kirveen joka on nojaamassa talon seinää. Noah ottaa sen ja lähtee kävelemään taka pihalta etu pihalle. Noah pitelee kirveen alkua ja kirveen pää on maassa.

Samaan aikaan Noahin äiti katsoo olo huoneessa telkkaria. Hän pian kuulee ikkunan rikkoutumisen. "Mitä helvettiä..." Sanoi Noahin äiti ihmeissään. Hän menee katsomaan oman huoneen. Siellä ei ole ketään. Hän menee sitten Noahin huoneeseen. Hän näkee auki olevan ikkunan ja piirustuksen.

"Äiti... Katso tänne..." Noahin äidin takana on Noah kirveen kanssa. Äiti ei kerkeä sanoa mitään kun Noah huitasee kirveellä ja täydellisesti viiltää kaulaa. Äiti ei taaskaan kerkkee tehdä mitään kun Noah iskee kirveen  äidin vatsaan.

Noah hymyilee ja naureskelee vähän. Noah katsoo äitiä kitumassa vähän maassa ja sitten hän kuolee. Noah heittää kirveen olohuoneen lattialle. Hän menee keittiöön ja ottaa jää kaapista viina pullon. Hän laittaa sen keittiön pöydälle ja alkaa etsimään jotain.

Hän etsi keittiöstä ja olo huoneesta. Sitten hän meni äitinsä makuu huoneeseen ja sitten hän löysi sen, Tuli tikut. Hän otti ne ja laittoi myös keittiön pöydälle. Noah ottaa viina pullon ja alkaa vähäsen kaatamaan ympäri taloa viinaa kaikkialle. Nukkuma huoneisiin, keittiöön, olo huoneesen ja vessoihin.

Sitten hän etsii eteisestä äitinsä auton avaimet. Hän ottaa tuli tikku rasian ja menee eteiseen uudestaan. Hän avaa oven. Hän ottaa tuli tikku rasian ja ottaa yhden tuli tikun. Hän laittaa siihen tulen. Hän vielä miettii että mitä tekee. Sitten hän heittää tuli tikun sisälle. Viinan takia se syttyy helposti se talo.

Noah ottaa auton avaimet ja menee autoon. Hän käynnistää auton. Hän ei ollut ikinä ajanut mutta hän vähän tiesi autoista. Hän laittoi vaihteen 2 ja Painoi kaasua. Hän ajoi pois koti pihalta samalla kun hänen talo paloi sisältä. Noah kuuli vieläkin niitä sanoja pään sisällä joka häiritsi.

Noah näki että edessä päin oli risteys kahteen suuntaan. Noah ei kuitenkaan enää muistanut kuinka pysäytettiin auto tai jarrutettiin. Hän katsoi nopeaa kaikkia mutta ei onnistunut. Noah käänsi vähän autoa mutta se epä onnistui. Noah ajoi suoraan puuhun autolla. Auton pelti ja etu osa menin ihan paskaksi. Auton etu osa jäi vähän ilmaan kun osui puuhun...

2 VIIKKO MYÖHEMMIN UUTISET:
Atlantic cityssä tapahtui viime viikon torstaina vakava onnettomuus. Erässä talossa jossa asui paikallinen Nora Williamson paloi sisältä. Nora löydettiin kuolleena talon käytävästä. Noralla oli kaulassa viilto haava ja vatsassa iso haava. Löysimme talon sammutuksen jälkeen olo huoneen lattiasta kirveen joka viittaa murhaan. Hänen poikansa Noah Williamsonia ei löydetty talosta tai sen läheltä. Kuitenkin Nora Williamson auto löydettiin 200 metriä pois päin talosta osuneena puuhun pahasti. Auton sisältä ei löydetty ketään.

Jatkuu vielä joskus.....

Skitso NoahWhere stories live. Discover now