2017.
Noah seisoo jossain oudossa sairaalan näköisessä paikassa. Hän näkee edessään loputtomalta näyttävän käytävän. Hän tunnistaa jostain tämän paikan. Hän on joskus käynyt siellä. Hän katsoo ympärille. Jokainen asia on samanlainen. Hän alkaa näkemään työntekijöitä. He kävelevät Noahin ohi kuin Noahia ei olisi olemassaKun he tekevät normi juttuja yhtäkkiä kaikki pysähtyy. He pysähtyvät kokonaan eikä tee mitään liikettä. Yhtäkkiä ihan käytävän päässä oleva ovi aukeaa. Sieltä kävelee Noahia saman pituinen poika. Hänellä on samat vaatteet kun Noahilla. Hänen vaatteet on veriset. Hän alkaa kävelemään Noahia päin. Yhtäkkiä Noah ei voi enää itse liikkua.
Tämä Noahilta näyttävä alkaa koko ajan vähän nopeuttaa vauhtia. Noah näkee että hänellä on kädessä jotain. Noah koittaa liikkua mutta hänkin on paikallaan kuin nämä sairaalassa olevat tyypit. Sitten tämä Noahilta näyttävä juoksee täyttä Noahia päin. Sitten kun hän on lähempänä hän pysähtyy. Hahmo näyttää ihan täysin Noahilta. Noahilta näyttävä ottaa taskusta jotain...
"HERÄTYS NOAH!" Noah herää sängystä ja kuulee kun hänen äiti huutaa hänelle vihaisena. "NYT HERÄÄ JA MENE KOULUUN." äiti huusi vielä kerran vihaisena. Noah katsoi ympärille ja näki olevan omassa huoneessa. Noah huokaisi ja puki vaatteet. Hän otti sitten repun ja lähti ulos talosta. Ulkona oli vähän liian kylmä normi vaatteille mutta Noahin äitiä ei kiinnostanut.
Noah oli 300 metrin päässä koulusta joten hän voi helposti kävellä sinne. Matkalla kouluun Noah tunsi jotain outoa. Kuin joku seuraisi häntä. Hän kokoajan katsoi kaikkiin mahdollisiin suuntiin mutta ei nähnyt ketään. Kun hän oli melkein koulun pihalla hän kuuli kuin joku olisi huutanut kovaa "NOAAAAHH!" Noah katsoi taas kaikkialle mutta ei nähnyt mitään. Sitten hän meni koulun pihalle.
Noahilla ei ollut silloin kaveria ja hän yleensä yksin istui koulun vieressä olevalla keinuissa. Hän piti huppua päässä kun oli keinuissa. Hän katsoi maata ja yhtäkkiä kaikki äänet mitä kuului muista oppilaista niin hävisi. Hän alkoi kuulla outoa jotain mullan tapaista ääntä. Vähän niinkuin multaa kaivettaisiin. Hän oli vielä hetken keinuissa kunnes koulu alkoi.
Jatkuu...
ESTÁS LEYENDO
Skitso Noah
TerrorTarina kertoo pojasta nimeltä Noah... Ja oikean elämän hirviöitä nimeltä skitso-Noah