Konu: Mardin'in en güçlü Ailelerinden Karadağ'ların biricik Kızı ve Saruhanların biricik Oğlunun imkansız aşkı. Yağmur ve Rüzgarın eskiden çok iyi dost olan Babaları Aras ve Sevalın gizlice evlenmelerinin ardından hem ortaklığı bitirmiş hemde düşman olmuşlardır. Mehmet zamanla bu evliliği kabullenmiştir ama Metin kabullenmez Kızı gizlice evlendiği için onu silmiştir. Yananda Rüzgar ve Yağmur olur birbirlerini sevmelerine rağmen düşmanlık ağır basar.
Bakalım Rüzgar ve Yağmur önlerindeki engelleri aşa bilecekler mi?Karakterler:
🔥 KARADAĞ AİLESİ 🔥
Mehmet Karadağ: 48 Yaşında Karadağ Ailesinin Ağası aynı zamanda şirketini yönetiyor. Sultan Karadağ ile evli. Aras ve Yağmurun Babası.Sultan Karadağ: 42 Yaşında Mehmetin Karısı. Yağmur ve Arasın Annesi. Zümrütün en iyi dostu sıklıkla gizlice buluşurlar.
Aras Karadağ: 30 Yaşında. Babasının yanında şirkete çalışıyor. Yağmurun Abisidir. Seval Saruhan ile evlidir. Kırmızı çizgisi Yağmur (Kardeşi) Serdar'dan nefret eder Kardeşine yaptıkları için onu öldürmemek için kendini zor tutar.
Yağmur Karadağ: 25 Yaşında genel Cerrahtır. Ama çoğu zaman Babası ve Abisine şirkete yardım eder. Rüzgara aşık. Serdar'dan bir türlü kurtulamaz zamanında bazı kötü şeyler yaşadı onun yüzünden, bunu bilen tek kişi Abisi Aras.
Seval Saruhan Karadağ: 29 Yaşında çalışmıyordur. Rüzgarın Ablasıdır. Arasın Karısıdır.
🔥 SARUHAN AİLESİ 🔥
Metin Saruhan: 48 Yaşında Saruhan Ailesinin Ağası aynı zamanda şirketini yönetiyor. Zümrüt Saruhan ile evli. Seval ve Rüzgarın Babası fakat Sevalı silmiştir.
Zümrüt Saruhan: 42 Yaşında Metinin Karısı. Seval ve Rüzgarın Annesi. Sultanın en iyi dostu sıklıkla gizlice buluşurlar.
Rüzgar Saruhan: 26 Yaşında Babasının yanında şirkete çalışıyor. Sevalın Kardeşidir. Yağmura aşık.
Serdar Korkmaz: 32 Yaşında Mafya. Yağmura Platonik olarak aşık çok peşinden koştu ama Yağmur hiç yüz vermedi. Bu sebepten aşkı hastalığa dönüştü.
Zamanında ona sahip olabilmek için bazı kötü şeyler yaptı.
___________________________________
Umarım Beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum. 1. Bölüm çok yakında gelecek beklemede kalın.🥰🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk
Short StoryMardin'in en güçlü Ailelerinden Karadağların biricik Kızı ve Saruhanların biricik Oğullarının imkansız aşkı.🔥❤️🔥 Heyecan ve Romantizm dolu bölümlerle sizlerle olacağım 🦋