Hoş geldunuzz efenmm
Buyrunuzzzzz
~~~~
İsimsizden
Esma gözünü açmak için bana sormuşdu. Evet demedim hayırda demedim. Ben konuşacakken dedi:
"Anladım... Olsun" kıyamam ama dedim ki: "2 gün daha sabretsen yavrum?" "Ta-tamam" kekelemişdi heyecan yapiyodu. Elinin üzerini nazikce öpdüm. Başını koltuğa yasladı. Onu izlemek istesem de arabayı çalışdırıp evine götürdüm. Arabadan inip binaya doğru yürüdü. Arkasına bakmadan. Seviyorum ben bu kızı. Evvet şimdi eve gidip konuşmak lazım...."Anne ben geldim" diyip içeri girdim. "Hoş geldun evladım"
"Ee annem? Alara nerde gelsin konuşalım"
"Alaraa kızımm. Abin geldi gel aşağı"
Alara aşağı indiğinde konuşmaya başladım. "Alaram ve annem. Siz de biliyorsunuz ki ben anonim olarak Esmaya yazdı-" annem lafımı bölüp " Hangi Esma??? Feridenin kızı olan Esmamı??"
"Evet anne Feride teyzenin kızı Esma. Anne seviyorum ben onu İnanıyorum ki Feride teyze bir şey demeyecek. Anne Ali amca kızlarını bana emanet etdi. Ben Esmanı çok seviyorum. Ve yarın felan gidelim mi misafir olarak ??"
"Oğlum, o zaman ben Feridi arıyayım bi konuşayım hal hatır felan sonra" annem telefonu götürüp rehbere girdi ordan *Ferude Kardeşum* diye kayd etdiği numarayı çevirdi."Aloo Feride Kardeşumm"
-"Oyyy oyyy Filiz ablam. Nasılsınız, çocuklar nasıl?"
"İyiyim ablam sen nasılsın senin kızlar nasıl? "
-"İyiler abla Esma İzmirde hocalık yapiyor. Ablası işde, kardeşi odasında."
"Feride kız nerdesiniz? Napiyorsunuz?"
" İyilik Abla siz asıl nerelerdesiniz unutdunuz sandım bir an valla doğrusu"
"Yok ablam unutmaduk. Kız Esma İzmirde yalnız mı kalıyor?
-"Evet abla. Yalnız kalmak isdedi bizde bir şey diyemedik biliyorsun Esmayı. Deli bir kız istediğini yapar, kafasına koyduğunu eder. Endişelen-"
"Feridem biz de İzmirdeyiz kız nerde kalıyo biz onu evimize alalım bizle kalmaz mı?"
"Abla ben onu da arayayım bi konuşak"
"Ara kız ara"
Feride teyze birkaç dakikaya Esmanıda telefona bağladı. Esma iki kere çalınışda açdı:
"Alo Sultanımm. Nasılsın? İyi misiniz?... Anne aramadaki benim Filiz teyzem miii??????"
"Hee deli kız benim Filiz teyzen. Nerelerde kaliyon kızım. Bizde İzmirdeyiz."
" İzmirdesiniz miii??? Ben de İzmirdeyim kendisinde. Merkeze az yakınım"
"Kız bizde Merkeze yakın oturuyoruz. Sen bana konum yolla baksın Bora oğlum"
''Tamam Filiz teyzem. Aa Filiz teyzem annem bana mesaj atmış işi çıkmış aramadan çıkmış. Özürlerini iletiyor ve kendisi arayacakmış seni teyzemm''
"Tamam kuzun olsun. Sonra onla konuşuruz. Konuşmak istermisin Bora veya Alarayla?"
"Olur teyzem."
"Merhabaaaa nasılsıınnn Esmoşş"
"İyiyim Alaram sen nasılsın? Abin nasıl selam-"
"Merhaba Esma iyiyim saol teşekkürler. Sen nasılsın? Nasıl gidiyor öğretmenlik?"
"...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İsimsiz Biri/Yazılıyo...
RomanceUyarı!! Argo kelimeler var! Rahatsız olanlar okumasın!!!! Kendini hazırlamıştı... 2024'ün ilk gününe yalnız olacakdı ilerisini düşünmemişdi.. ama demişdi ki, iyi olacak 2024 bana şans getirecek... Ve 2024 ona İsimsiz birisini getirdi... Hadi o zam...