10. Bölümee hoşşgeldinizzzzzEn son 27.04.2024 tarihinde yeni bölüm yollamışım bayaa özledimm
Ne kadar yorgun, tükenmiş, kötü olsam da bölümü enerjili yazacammm
Media- Bayhan - Tiryakinim..
Hadii okuyun yorumları eksik bırakmayınn~~~
Yazardan
Bu gün Esmanın doğum günüydü. Esma babası öldükden sonra çok da kendi doğum günlerini aklında tutmaz sadece babasının mezarına giderdi hep yapardı bunu. Ama Bora ve Esmanın ailesi Sürpriz yapacaktılar Esmaya.
Bu gün günlerden 25.05.2024 tarihiydi.Esmadan habersiz Esmanın ve Boranın ailesi plan yaparken Esma babasının mezarına gitmek için hazırlanıyordu. Yine siyahlara bürünmüşdü sade makyaj yapmadan çıkmışdı evden. Taksi aşağıda onu bekliyordu nede olsa yalnız yaşıyordu kimseye haber vermesi gerekmezdi. Kapıyı kilitleyib aşağı indi. Başını kapıya yaslayıp gözlerinden usul usul akan gözyaşkarıyla dışarını mezarlığa giden yolları izliyordu.
İçinden "Baba keşke beni, kızlarını bırakmasaydın.." diye geçirdi. Taksi mezarlıkda durunca parayı ödeyip taksiden indi.Taksici Boranın arkadaşıymış. Ve Boranı arayıp haber verip vermeme arasında kalsada aradı
"Alo Kardeşim naber"
*İyidir kardeşim senden neden aramıştın*
"İyidir benden de ee şey kardeşim ben Yengeni Mezarlığa getirdim"
*Kardeşim orda Esmamı beklesen olur mu? Bu gün doğum günü hep yaptığı gibi babasının mezarına gelmiştir.*
" Sorun yok kardeşim ne demek beklerim."
*Tamam bir şey olursa ara mutlaka. Çıkarkende haber et *
"Tamam kardeşim"
Bora her ne kadar gitmek Esmanın yanında kalmak istese de Esma babasının yanına hep yalnız giderdi kimseni yanında istemezdi.
Esma babasının mezar taşına başını yasladı taşı sanki babası gelip ben ölmedim ki sil göz yaşlarını demesini bekler gibi sıkıca sardı. Hiç bırakmak istemiyordu mezar taşını. Yarimsaatden çok olmuşdu Boranın arkadaşı yengesi için endişelenmiş arabadan inip sessiz addımlarla yengesini aramaya başladı. Biraz etrafa baktıktan sonra Esmanı gördü. İçi sızladı ailesini hatırladı... onunda ailesi bir kazada ölmüşdü.
Esma mezarın kenarında uzanmış ve ağlayarak uyuyakalmışdı. Tugay yengesine yaklaşarak konuşdu.."Yenge. Yenge kalk hasta olacaksın"
'Sen kimsin rahat bırak beni'
"Yenge ben Tugay. Boranın arkadaşı"
'Rahat bırak beni!'
"Yenge kalkmazsan Boraya haber verecem o gelecek"
' Naparsan yap. Sana beni rahat bırak dedim!!'
"Peki yange."
Tugay gidecekken Esma durdurdu
'Tugay?'
"Buyur yenge"
'Özür dilerim.. tamam gidelim zaten gitme vaktim, ama sen git ben 2 dakikaya geliyorum'
"Özür dileme yenge anlıyorum seni. Tamam o zaman taksideyim bekliyorum."
'Taksi?'
"Senin geldiğin taksici benim her neyse bekliyorum yenge"
'Tamam geliyorum.'
Tugayın mezarlıktan çıkmasını izledikten sonra babasının mezarına döndü.
*Baba ben seni çok seviyorum. Bunu asla unutma*
Deyip ayağa kalkıp taksiye bindi. Ve Esma yol boyu sessizdi. Tugay mesaj olarak Boraya çıkdıklarını haber etdi.
BORADAN
Esma babasının mezarına gitmişdi yine harabe şeklinde eve dönecekti.
'Offf' diye başını sıvazladı. Esmanın ablası Ayla
"Noldu? Neden ofluyorsun? Bu güzel günde""Esma Ali amcanın mezarına gitmiş. Harabe şeklinde gelecek"
"Ya hep gider. Unutursa kendinden nefret eder tanıyorum onu."
"Biliyorum. Evet."
Esmanın evindeydik tek eksik Babam ve Ali amcaydı..
Annem, Alara, Feride teyze, Ayla, Elif ve ben Esmaya sürpriz yapacaktık. Az sonra aşağıda araba durdu bu Tugadı ona yazdım o da gelsinKapı açıldıktan sonra Esma içeri geldi
🎀🎀
Keessdiikkkkkkkkk
Yeniii karakterrr Tugayyyyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İsimsiz Biri/Yazılıyo...
RomanceUyarı!! Argo kelimeler var! Rahatsız olanlar okumasın!!!! Kendini hazırlamıştı... 2024'ün ilk gününe yalnız olacakdı ilerisini düşünmemişdi.. ama demişdi ki, iyi olacak 2024 bana şans getirecek... Ve 2024 ona İsimsiz birisini getirdi... Hadi o zam...