YAMAÇ KARYELİDEN:
Sabah yine anne min her zamanki konusmasini dinlemeyi maruz kaliyodum:
-Ay olum bak abin ne güzel kiz buldu evlendi sen hala evde kaldin. Bak amca in kizi Ayse çok güzelde kiz gel alayim sana çoçuğu nu doğursun bizde tprun sevelim yaa biz ölünce evlenirsen seni parçaların...
-annem canim annem. Hem Ayse çok küçük daha okumasi gerekiyo hemde ben seviyorum ki. Evlilik yalniz çoçuk doğurmak deyilki. Sevmek lazim Sevmek.Hem sen nerden biliyodun ben evlenmjcem? Hem ben çok güzel bi kiz buldu ins evlencem
Bu sirada Jasmin merdivenlerden iniyodu.Minik adimlarlar. Çünki amca olucaktim. Jasmin 3 aylik hamileydi.
-ayyyy Yamaç gerçektenmi? Ay sonunda bu evde konusabileceyim birisi olucak. Tano kaynanmin yerini tutamicakta ama yinde ayni yasda olucaz. Çok sükürr.
-ee oğlusun ne zaman tanistiriyosun gelinimi benimle? Hı?
-annem canim annem. Hele bi dur biz konuslaim tanisalik ben taniadiricam sizi.
-ee gelin burda tanisin heç bende gelinimi göreyim.
-tamam anne off.
-anneye of denmez.
Odama çikip telefondan Duruya mesaj atdim.
(arkadaslar isimleri nasılsa bir-birilerini öyle kayd etdiler)
Çiçeyim-Kocam
Kocam:günaydıınnnn
Kocam:nasilsin sevgilim?Çiçeyim:iyiyim sevgilim sen?
Kocam:bende iyiyim. Diyorumki acaba bu aksam süni ailemle mi tanistirsam? Annem diyoki getmir ben gelinimi göreyim.
Çiçeyim:ay bilemedim.sence severler mi beni?
Kocam:severler bitanem. Niye sevmesinler ki?
Çiçeyim:iyi tamam o zmn aksam görüsürüz.
Kocam:görüsürüz bitanemmm. Hatta haber verirsin is ikisi ben seni alirim tamami?
Çiçeyim:tamam sevgilim💗
Kocam:💓
Çiçeyim çevrimdısı.Zaman atlamasi aksam is çikisi.
Duru Armandan:
Kafede olan son islerimi de bitirib kafeden çikdim.
Yamaç arabanın önünde beni bekliyordu. Allahim çok güzel gülümsüyooo gamzesi hele. Of of of. Yoldan grçrn kadinlar Yamaç baki duruyo. Ölüp bitiyolardi. Çabuk Yamaçin yanina kosup simsiki sarildim. Kizlar bunu görünce of puf yapib yollarına devam etdiler.
-sevgilim nooldu?
-sana sarilmam için bisey olmasimi gerekiyo? Hem sen nerden o kadar güzel gülümsüyon? Gülümseme her kese sana bakiyo
-sen beni kiskandinmjii ay ay yerim sneiii.
-yoo ne kiskanmasi. Hadi binelim geç kalicaz.
-tamam sevgilim.
YAMAÇ KARYELİDEN DEVAM:
Arabami kapisini açdiktan sonra bende şpfpr koltuöuna geçdim.Duru eve yakinlasmamiza az kala birden bana dönüb
-üzerimde bisey yok dini? Her sey okey dini? Ay ya yanlis bisey söylersem ya beni sevmezlerse?ya...
-Sevgilim sakin olurmusun? Ailem oyle birisi deyil benim. Evlenmemi dort gözel bekliyplardi. Bu yuzdende seni Seviceklerine adim gibi eminin. Sadece normal Duru ol. Benim Sevdiyim KARİM olan Duru. Tamami?
-tamam.
Arabadan inip yavas adimlarlar eve doğru geçdik. Kapiyi çalıp açilmasini bekeldik.
Duru Armandan:
Kapinin açilmasiyal karşımda o kisiyi beklemiyodum. Karsi da gördüyüm bedenle donuö kaldin. Yüzümdeki ifade saskinlikti-------------
Evvettt 2 ci bölüm geldiiii. Sizce Duru kimi görüp öyle sasirdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCACİĞİM!!
Romanceİlk bakista ask mi olur yoldur öyle sey kandirildik a dostlar varis oyle sey💗 Yamaçın ayakları onu nereye götürdüyünü biliyordu her gün gittiyi yer o kafeye.......