3|Ee bebek ne zaman?

4 1 0
                                    

Günün 3 cü bölümü sevgilerle ve saygılarla....

DURU ARMANDAN:
Kapinin açilmasiyla karslmda çoçukluk arkadasim bir evi paylastığım Jasmin görmüyi beklemiyodum. Ve oda eminin beni.
-J.J.J.Jasninnn?Senin burda ne isin var kizim?
-Duruummm. SIZ TANİSİYOMUSUNUZ?
İkimiz de ayni anada:
-Evett. Kendisi benim en yakin arkadasim olur.
JASMİN KARYELİDEN DEVAMKEE:
Kapiyi açmamla karsi da çoçukluk arkadasim görmüyi beklemiyodum.Yanimda duran Yamana
-Hayatim bu gördüyüm rüya deyilmi.....hamilelik yüzünden öyle deyilmi?
-neyi Hayatim? Ha Yamaçin sevgilisinin?
Birden dayanamayip Duruya sarildim. Oda bana karsilik verdi.
-Durruuuu seni çok ama çok özlemisim be kizimmm hiç arayip sormuyosun.
-Özür dilerim Jasmin. Fakat ben senin numarani bulamadim sonradan da o yuzde....
Durunun sözü Yamaçin lafıyla yarıda kesilmisdi.
-bi dakka siz bir-birinizi taniyomusunuz?
-evet çoçukluk arkadasim olur kendisi. Yani bu bir şans eseri mi diyelim. Ayy Çok ayakta kaldık hadi geçsenize içeri ben arkadasim çok özlemisim hele arkadasimla elti olmayib hiç ama hiç beklemiyodum. Hadi geçsenize? Geçmiyomusunuz o zmn ben arkadasim aliyorum.
DURU ARMANDAN:
Jasminle birlikte içeri geçnisdik. İçeri girinc kanepede Yamaçin annesi ve Babasi olduğunu düsündüğüm adamlar vardı. Hemen selam verip kendini tanitdim:
-merhabalar efendim. Ben Duru Arman. 20 yasında yin ressamlığı bitirdim suan küçük bi kafede çalısıyorum.
-merhabalar gelinim nasısın bakalım?
-tessekkürler iyiyim siz nasılsınız?
-iyiyiz bizde çok sükür. Bu arada ben su esseyin babası oluyorum tanitmiyoki. İsmim Poyraz. Bu hanimefendide annesi oluyo. Onun ismide Derya.
-memnun oldum Derya hanim Poyraz bey
-Ay hanim bey mi kaldi sen anne baba de
-peki Derya anne.
-qaliba siz Jasminle tanisiyorsunuz?
-A EVET KENDİSİ KÜÇÜKLÜK ARKADASİM OLUR
-gelin lerimin böyle güzel anlasması çok güzel. E kizim annen baban varmi ne is yapiyo?
Bu soruyla donup kaldim.
-ailemi 2 sene önce kaybettim babami trafik kazasinda annemide evde yanqin çikdi. 17 yasinda bir tane erkek kardesim var İsmi Yanki. Son sinif. Hükuk okumak istiyor annemin en büyük hayalini.
-ayy çok Özür dileriz kizim biz bunu bilmiyoduk. Hatirlatmak istememisdik. Tekrardan basin sağolsun.
-önemli deyil. Tessekkürler.
-e o zmn tanistiğimiza göre düğünü ne zaman yapalim?
-anne ne acelesi var?
- olmaz olum. Sevdalar kavusmali. İki sevda ayri kalamaz. Kizim sen ne diyosun?
-Derya anne. Ben tamamim. Ama isteme olmasa? Yani ailem yokki beni kimden isteyeceksiniz?
Jasmin araya girdi.
-e Yankidan istesinler kardesi deyilmi? Kardes anne yarisi
-Ay ağzina salik Jasmin.Kizim ne diyosun?
-olur.
-O zmn Yamaç olum çiçekleri hazirlat yarin aksam istemeye gidelim
-tamam baba.
-Ay ben dayanamicam.... Soruyorum sorumu~diyerek Derya anne sohbeti deyisdi.
-neye dayanamiyosun hayatim?
-eee bebek ne zaman? Biz ne zaman bebek sevicez? Ne zaman bu evde iki tane ağlama sesi olucak? Hı? Ne zaman torunlarim benim pesimden kosup babaanne babaanne diye kosusturucaz?
-------------------
Bi sonraki bölüm isteme olucak. Nisan isteme bir olucak. Sonraki bölündü kina düğün nikah hepsi bi arada ama farklı zamanlarda. Ha bu arada Yamaç laf etdirmem evlilik teklif edicek merak etmeyin. Bide smut yazayimmi?
Yazmak istiyom hemde istemiyom onalru aile olarak gormek istiyom bu yuzde bilenedim. Yazmasam binsoun olurmu? Aceb?

KOCACİĞİM!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin