part 1

54 4 6
                                    

დღე როდესაც არასწორ ადგილას და არასწორ დროს ავღმოვჩნდი
ჩემი ბავშობის დიდი მტერი სახელად იოსებ მახარაძე უი ბოდიშით არასწორად დავიწყე..თავიდან გავიმეოროთ!
მე ჯერ კიდევ სკოლის მოსწავლე გახლავარათ,აწ უკვე აბიტურიენტი სკოლის ,,ფლეიბოი ტიპისგან'' შერქმეული სახელი ,,ტრის'' კი დიახ ,,ფლეიბოი'' რადგან სხვებს ამ სახელის დაძახების უფლებას არ აძლევს,მიზეზი კი უცნობია,იმაში ვერავინ დამარწმუნებს რომ,მოწონხარო და რაღაცაო,რადგან მან მთელი ჩემი ბავშვობის ტრანვები მომაყენა და სისხლს მიშრობდა,უკვე მთელი 11წელი ცხოვრებას მიმწარებს მაკომპლექსებს და მისგამო საკუთარი თავი შემზიზღდა.
ჩემი ყველაზე დიდი მტერი საბა მახარაძე მე კი ბეატრის მოდებაძე იგივე რადა,ალბათ გაიტერესებთ თუ ამას რატომ მეძახიან სად ბეატრისი და სად რადა, ალბათ ყველამ იცით წიგნი ,,აღიარება ხელისგულზე'' იქ მთავარი პერსონაჟის გვარი არის მოდებაძე და რადგან მეც მედებაძე ვარ ამიტომ მეძანიან რადას მაგრამ,ეს იდვიათად ხდება ისე ბეას მეძახიან.
საბა ჩემი კლასელია რომელიც სულ ცდილობს გამამწაროს და რასაც მასში ვერ ვიტან ეს არის ის რომ ჩემს ყველა საქმეში ცხვირს ყოფს,აი ახლა ჩემს წინ ზის უი დამავიწყდა მეთქვა საბა ყოველთვის რაც თავი მახსოვს სულ ჩემს წინ ჯდება და რატომ არ ვიცი თუ ვიცი?ალბათ იმოტომ რომ ნერვები უფრო ამეშალოს კაი გავაგრძელოთ სად გავჩერდი აი ხო აქ ბ
ჩემი ნერვების მიშლის ახალ გეგმას აწყობს და მის გვედით მჯდომს დემეტრე ლორთქიფანიძეს ჩემზე ეჭორავება თან მე შემომხედავს ხოლმე დამცინავი სახით, დემეტრე კი ჩუმად იცინის ის კი არ იციან რომ თუ გადამეკეტა ორივეს თავყბას გავუერთიანებ და საბას იმ სახეს აღარ შევარჩენ.
საბა მახარაძეს თავისი შარმის გამო სულ კუდში დასდევენ გოგოები და მის ნავარჯიშები სხეულის გამო,თან ყველას რომ შეხედავს მის მწვანე თვალებს ყველას გულში უვარდება რათქმაუნდა ჩემს გარდა!
ერთ ისტორიას გავიხსენებ რაც კი მწარედ მახსოვს ძველია არა ამ ზაფხულს მოხდა,
ერთ დღეს მე და ჩემი საუკეთესო მეგობარი ნინი კაპნაძე ერთად მივდიოდით პარკში.პარკში რომ გავედით ის საბას ძმაკაცები და თვითონ საბა იქ იყო,რომ დავინახე ვიფიქრე წავალთქო მაგრამ მან ეგრევე შემამჩნია და ამაზრზენი სახით გამომხედა
-ოჰ,ნახე ვინ მოსულა
-როგორი პატივია შენი ნახვა ,,მუტანტო''
-ჩემო ტრის ვიცი რომ ჩემზე ფიქრობდი გინდა შენი გავხდე მაგრამ უარი უნდა გითხრა ტრის შენაირი მახინჯი ჩემთან ვერ იქნება.
ეს რომ მითხრა გავშტერდი ნინი ხელზე მექაჩებოდა არაფერი ქნა დაწყნარდიო თვალებით მეუბნებიდა მაგრამ ვერ ვწყნარდებოდი სულ მამცივნებდა ჰაერი არ მყოფნიდა იქიდან გაქცევა მინდოდა ნინი მას მიხვდა და იქიდან გამომაცქცია.
იმ დღეს დავიფიცე რომ საბად ვანახებდი ვინ იყო მახინჯი და ვის ვინ მოწონდა.ამ მომენტდი სანდრო ახვლედიანი მიმაგონდა რომეთანაც კარგი ურთიერთობა მაქვს მან ჭირდებოდა ჩემი დახმარება რაღაც საქმეში და მე ეს ჩემთვის გამოვიყებე მას ყველაფერი მოვუყევუ საბას გან არაფლით განსხვავდებოდა მასაც კუდში დასდრვდა გოგოები.საბა კი მას ვერ იტანდა სულ ემტერებოდა.
დამავიწყდა მეთქვა ისე ამ ბოლო დროს გულმავწყდი გავხდი კაი გავაგრძელოთ მე საშვალო სიმაღლის წავლისფერი გრძელი თმებით თაფლისფერი თვალებით გამხდარი სწორი ცხვირით და ლამაზი ნაკვეთები მქონდა სახეზე. მოჯლედ ერთი კვირის შემდეგ სკოლაში ყველამ იცოდა ჩემზე და სანდრიზე რომ ერთად ვიყავით,სკოლაში ორივე ხელჩაკიდებული შევედით ამ მომენტში საბას სახე არ დამავიწყდება სახეზე ღიმილი როგორ შეახმა და ყველა ძარღვი დაეჭიმა,აი ახლა ყველაზე ბედნიერი ვიყავი.
—-——————————————————————-
ღირს გაგრძელება ??? ❤️💋🍒
დამიკომენტარეთ

Euphoria Where stories live. Discover now