*Pov:Лаура*
Я сиджу під деревом в лісі читаючи комікс Ллойда, сам Ллойд командував зміями. Дочитаючи комікс я пішла готувати їсти.*Pov:Ллойд*
Я командував зміями щоб вони продовжували будувати фортецю на дереві. Лаура сиділа під деревом та читала мій комікс. Потім пішла в сторону кухні "кухні" і з іншими зміями які на диво слухали її почали готувати їсти. Дивно що нам усім вистачило їжі, сестра сказала що коли ми були в селищі вона пішла в магазин і взяла продукти. Коли все було готово змії які допомагали Лаурі почали роздавати їжу. Коли ми їли я побачив що Лаура розмовляла з Скейлзом.*Pov:Лаура*
Зараз я розмовляла з Скейлзом про те що відбувається.
-Твій брат знущається чи що?
-Слухай, я теж терпіти це не можу Коли він командує, і не в захваті але треба терпіти.
-Аг, я взагалі не розумію що ми тут робимо.
-Згодна.
-Що будемо робити?
-Покіщо чекаємо наказів генерала та Ллойда.
-Ти впевнена?
-Так, зараз іди спати.
-Добре.
Закінчивши розмову з Скейлзом я пішла до Ллойда.
-Ти як? - я підійшла й сіла біля нього.
-Нормально, давай спати - Ллойд притулився до мене
-Надобраніч
-Надобраніч
Так ми й заснули.*Pov:Ллойд*
-Ллойді! Ходи сюди, до мене - голос був дуже знайомий.
-Хто ти?
-Не в пізнав мене братик?
-Лаура? - я повернувся побачив Лауру але не такою якою я привик її бачити.
Вона була старшою виглядала десь на 16 - 17 років, фіолетові очі, крила на них і тілі броню, на голові тіару а з очей ішов фіолетовий дим в руці вона тримала косу.-Що з тобою?
-Що зі мною? ЦЕ ВСЕ Є ВОЄЮ ВИНОЮ!!! ЯКБИ НЕ ТИ Я БУЛА Б НОРМАЛЬНОЮ!
-Я не розумію. В чому я винен?!- в мене на очах почали з'являтися сльози.
-Ой, не ний! - вона взмахнула рукою і я побачив великого чорного дракона.
Дракон направився в сторону батька, він почав кричати від болі. Потім він направив чорний лазер на мою сестру, вона почала плакати від болі.
Сльози змінилися на кров з неї йшов фіолетовий дим з цього диму з'явився дракон великого масштабуІ влетів в її тіло.
Я відвернувся від цього щоб не бачити це, але "Лаура" повернула мою голову в свою сторону.
-Дивися! Що я повинна терпіти і за тебе.
Коли я повернувся вона вже трансформувалася.
-Ллойд? Ллойд! Ллойд проснися! - мене почали трусити.
Відкривши очі я побачив Лауру яка мене обнімала.
-Ей. Ти чого?
Я почав плакати в її кофту яку вона ніколи не знімає, а якщо знімає має перчатку на правій руці.
-М-мені нас-снил-лося щ-що ст-тала зл-лою.
На хвилинку вона завмерла, поблідніла і здається не дихала. Вона помахала головою.
-Тихо, все добре. Спи, ще рано.
-Добре- я ліг та заснув.
*Pov:Лаура*
Як тільки Ллойд заснув я встала та пішла в сторону озера.
Підійшовши до нього я подивилася в відображення, нічого.
-Годі ховатися. Я знаю що ти тут!
-Тебе не налякати як Ллойда - повернувшись я побачила себе, злу сторону.
-Дарклар - крізь зуби сказала я
-Ну хто як не я? Я здивована що ти тут з'явилася.
-Чому ти прийшла до Ллойда? - з моїх очей почав іти фіолетовий дим.
-Воу! Спокійно! Я просто так.
-Аг, іди щ відси.
-Ах, ти така зануда.
Розвернувшися я пішла назад на базу.____________________________________
Вибачте що пропала. Готуюсь до від'їзду в лікарню. 🥺💜💚🌕
ВИ ЧИТАЄТЕ
Наследник Зла (Ниндзяго)
FanfictionЩо якби в Ллойда була сестра? А якби вона мала силу про яку не здогадувалася?