Я просунулася на чомусь м'якому. Наскільки я чула ми знаходимся на кораблі.Я спокійно продовжувала дивитися сон як тут мене розбудив голосний звук.
-Підйом ніндзя, зло ніколи не спить.
Всі хлопці почали падати з ліжок, ну майже всі крім Зейна.
-"Так а що я тут роблю?"
-А що я тут роблю?
Всі подивилися на мене
-Ем...ми тебе врятували -Зейн
-Від чого?
-Від смерті якщо точніше - Джей
-Слухай Лаура можеш зняти свою кофту - Коул
-Нафіга? - я огризнулася
-Щоб постірати вона щей порвана
-Ладно
*Pov:Кай*
Коли Лаура зняла капішон разом з кофту я був в шоці. Вона мала біле як сніг волосся, зелені очі, на руках були рани чорного кольору на правій руці довгу перчатку (рукавицю). На оці мала теж шрам але вона
закрила його волоссям.-Ого, де ти це отримала? - я підійшов до неї.
-Це не твоє діло - вона знову огризнулася.
-Кай, не треба приставати до неї. Лаур зайди до мене в кімнату, треба поговорити.
Вона кивнувши пішла до сенсея
-Слухайте хлопці. В Лаурнеї було тяжке дитинство. Вона з трьох років дивитися за Ллойдом (я знаю що в Ллойд народився в 2003 році але для історії я перенесла рік на 2000).
І має проблеми з здоров'ям. Прошу не нав'язуйтесь до неї, це вам знадобитися. І приберіть тут на кораблі.Розвернувшись він пішов до Лаури.
*Pov:Лаура*
Вийшовшиз кімнати я пішла шукати кімнату дядька. Через 2 хвилини я знайшла її. Зайшовши в кімнату на столі я побачила сувій. Підійшов до нього я почала читати його.
-"Було предсказано що один з ніндзя возвечиться над іншими і стане зеленим ніндзя. Він буде битися з верховним владикою та його наступником. Але битва буде не простою бо ніндзя і наступник незможутт розділитися по сторонам..."
-Зацікавив сувій? - спитав голос
Розвернувшись я побачила дядька
-Можливо - сказала я повернувшись назад до сувою
Він підійшов до мене
ВИ ЧИТАЄТЕ
Наследник Зла (Ниндзяго)
FanficЩо якби в Ллойда була сестра? А якби вона мала силу про яку не здогадувалася?